Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolejny brak kompresji - 3 wymiana tłoku
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Sob 21:59, 10 Mar 2012    Temat postu: Kolejny brak kompresji - 3 wymiana tłoku

Cześć, mam kolejny problem z moją rską. Po prostu nie mam już sił na nią. W maju 2011r zatarła mi się rs przed zapchany dozownik. Następnie wysłałem cylinder do Mototechu, gdzie wbili mi tuleje i wymieniłem tłok. Pojeździłem miesiąc i brak komprechy, po zdjęciu głowicy okazało się, że pierścienie się wywinęły i zapiekły. Jak się potem okazało były źle powycinane otwory w cylindrze i haczyły pierścienie. Mechanik więc zawiózł to do innej firmy gdzie poprawili te kanały i założyłem kolejny tłok, dodam, że wszystkie tłoki były wossnera. W środę wyjechałem motorem, przejechałem 400m i zgasł. Zaprowadziłem go do mechanika i jak się okazało znowu nie ma kompresji. Możecie mi powiedzieć czym to spowodowane? już nie mam sił na ten motor, tyle kasy wsadziłem a on dalej ten sam numer robi. Wina tulei czy te pierścienie od tłoków są jakieś lipne? Podpowiedzcie co robić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 10:40, 11 Mar 2012    Temat postu:

Nie masz wyjścia, ja proponuję kupić nowy cylinder na nicasilu i spokój będziesz miał na spory czas... Swoją drogą to zmień mechanika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MateuszMotocykle
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Nie 13:43, 11 Mar 2012    Temat postu:

Też tak sadze wymień cylinder na nowy i może problem ustąpi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Nie 14:14, 11 Mar 2012    Temat postu:

No tak cylek byłby dla niego najlepszym, ale tez najdrozszym rozwiazaniem.. Sądzę, że jest to wina tulei w cylindrze, tłoki wossnera sa najlepsze i to nie jest ich wina. Ja i sporo moich kumpli na nich jezdzimy i bardzo sobie je chwale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Nie 15:27, 11 Mar 2012    Temat postu:

Mechanika właśnie zmieniłem, bo wydaje mi się, że tamten fuszere odwalił. Zaprowadziłem do innego, niestety w moim małym miasteczku naprawdę ciężko o dobrych fachowców. Cylinder to dla mnie najdroższe wyjście bo wtedy muszę dobierać jeszcze tłok, czyli cały komplet. 3 raz to już naprawdę się odechciewa wszystkiego. Włożyłem już ponad 1500zł a pojeździłem może łącznie 5 miesięcy. Może da się jakoś uratować ten cylinder? może szlif by pomógł? co myślicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Nie 16:49, 11 Mar 2012    Temat postu:

Ja bym wysłał do Motor-Techu i dokładnie opisał im problemy (zdjęcia lub najlepiej stare tłoki-szczególnie ten z wywiniętymi pierścieniami) by się przydały, Woryna klepnie Ci szlif i dobierze tłok i musi chodzić. A i jeszcze rada dla Ciebie- wywal dozownik i rób bełta sam, olej Ipone 2t Racing lub Motul off road, kapnij mu troszkę więcej tego oleju niż powinno być, nic mu się nie stanie, wręcz przeciwnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 17:30, 11 Mar 2012    Temat postu:

może korba jakimś cudem krzywa czy coś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lezajsk

PostWysłany: Nie 19:00, 11 Mar 2012    Temat postu:

siwy_1994 napisał:
może korba jakimś cudem krzywa czy coś
. No dobrze mówisz, może byc jakoś korowód krzywy i rozpierdziela tłoki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Nie 20:16, 11 Mar 2012    Temat postu:

korbowód wymieniany razem z pierwszym tłokiem. Założyłem korbę Jasila. Do Motortechu już nie wyślę bo to oni spieprzyli robotę i źle kanały powycinali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Nie 23:05, 11 Mar 2012    Temat postu:

Wątpię, że Ci Motor-Tech zwalił temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Nie 23:30, 11 Mar 2012    Temat postu:

Tuleje wbijali w Motortechu, a nawet poprzednicy mówią, że to raczej wina tulei w cylku, więc kto inny jak nie oni? Skoro korba nówka i tłoki również a dalej dzieje się to samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 15:46, 12 Mar 2012    Temat postu:

ja w ciągu sezonu też zatarłem 4 tłoki i zawsze przycierało je od strony okna wydechowego, również robili mi to w motor-techu i również miałem nową korbę jasila przypadek? Do dziś nie wiem co było przyczyną ale podejrzewam że po prostu tłoki puchły do te tuleje to dno....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maliniak
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Pon 15:49, 12 Mar 2012    Temat postu:

Bloodwyn napisał:
Wątpię, że Ci Motor-Tech zwalił temat.


No ciężko w to uwierzyć, bo tuleje najlepiej w Polsce wbijają, ale każdemu może się noga podwinąć i może spaprać robotę. Myślę, że powinieneś kupić nowy cylek + tłok 1600zł oryginał Aprilia. No chyba, że za jakąś małą sumę da się odremontować obecny cylinder.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 15:51, 12 Mar 2012    Temat postu:

Też polecam nowy cylek na nicasilu !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosa2502
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Turek (wlkp)

PostWysłany: Pon 18:08, 12 Mar 2012    Temat postu:

a co myślicie o używce? znalazłem 2 komplety (tłok z cylindrem), jeden 10.3bara za 550zł i drugi 10.5 bara za 600zł. Opłaca się?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin