Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aprilia Rs 125
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Aprilie z aukcji/internetu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Czw 15:59, 27 Sty 2011    Temat postu: Aprilia Rs 125

A wiec ogladalem ta aprilie,
[link widoczny dla zalogowanych]
Po 1 nie chciala zapalic- tlumaczyl ze dluo nie byla odpalana
Po 2 Gasnie na malych obrotach. tlumaczyl ze slabe aku
po 3 nie wchodzi do 14tys obrotow max 11- mowil ze jak sie rozgrzeje wbije na wiecej rozgrzala sie do jakis 60 stopni,

No i nie wiem czy da rade zarejestrowac na 50ccm a szczegolnie o to mi chodzi;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lustrous dnia Czw 16:03, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Czw 16:05, 27 Sty 2011    Temat postu:

po co nowy temat zakładałeś, trzeba było w tamtym dalej pisać -,-

1 możliwe że długo stała nie odpalana ale wątpie, każdy sprzedający jak wie że ktoś ma przyjechać to przepali moto dzień prędzej
2 jak gaśnie na wolnych to regulacja wolnych sie kłania a nie aku, aku nie ma z tym związku
3 60 stopni to wystarczająco, coś wkręcał, może być że gaźnik trzeba wyczyścić i wyregulować, wtedy powinno być ok, o ile wszystkie blokady są zdjęte

sprawdziłeś kompersje?

już Ci tłumaczyli że musisz mieć znajomości żeby na 50ccm zarejestrować, tak po prostu sie nie da


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:06, 27 Sty 2011    Temat postu:

wszystkie 3 wady podchodza mi pod regulacje gaznika/mieszanki/iglicy/dyszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Czw 16:42, 27 Sty 2011    Temat postu:

jaka jest odpowiednia kompresja w cylindrze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Czw 16:45, 27 Sty 2011    Temat postu:

Powyżej 8,5 bar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Czw 16:57, 27 Sty 2011    Temat postu:

1) sam kupiłem w ciemno, kupujący po 3 miesiącach nieodpalania, 3 godziny przed moim przyjazdem poszedł ją ruszyć i nie dała rady.
2) jak gaśnie to albo regulacja gaźnika albo słabe ciśnienie, może zabity filtr
3) regulacja gaźnika, słabe ciśnienie, lipna iskra, zabity filtr - jedna z 4 możliwości albo może i nawet wszystkie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Czw 17:07, 27 Sty 2011    Temat postu:

Jak sprawdzic kompresje, co gdzie jak wsadzic ^^ Motor zagrzany/ nie zagrzany ile stopni, itp. ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Danon
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Czw 17:18, 27 Sty 2011    Temat postu:

Dokladnie niewiem, ale odkrecasz swiece i w to miejsce przykladasz manometr, i nie jestem pewien ale chyba ma byc cieply.....(nie jestem pewien)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Czw 17:32, 27 Sty 2011    Temat postu:

Moja nowa do 11 się kręci na postoju czy to na biegach. I resztę mankamentów to kwestia albo regulacji i czyszczenia albo słabej kompresji choć ma się ona nijak do tego czy moto chodzi na niskich czy nie. A jak na biegach się kręci, ogólnie zrywna maszyna czy taka przymulona?

Danon tak, dokładnie tak na ciepłym silniku będzie nieco wyższe ciśnienie bo metal pod wpływem wysokich temperatur się rozkurcza (puchnie).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Czw 18:20, 27 Sty 2011    Temat postu:

krystek_19 co ty mówisz ? jak słaba kompresja może się mieć nijak do pracy na wolnych obrotach ? Przerabiałem to 5 razy więc tego mi nie wmówisz. Jak kompresja jest niska to nie wyregulujesz dobrze wolnych obrotów bo na wolnych na zamkniętej przepustnicy cylinder nie wytworzy takiego podciśnienia żeby zassać dobrą dawkę powietrza do podtrzymania spalania w cylindrze, przez co będzie gasł.

Kompresje mierzysz tak : Podnosisz bak, wykręcasz świecę, wkręcasz bądź wciskasz manometr (w zależności od modelu manometra), 60 stopni żeby miała, wtedy możesz mierzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Czw 18:40, 27 Sty 2011    Temat postu:

kamyq13 widzę że nieźle się naczytałeś, masz rację ale gdyby kompresja była taka słaba moto nie kręciło by się zapewne tak jak kręci i nie reagowało by tak na manetkę. To albo przebieg cofany bo po 10 000 tysiącach KM i żeby kompresji nie trzymała to nie wiem co trzeba robić i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Czw 18:49, 27 Sty 2011    Temat postu:

kamyq13 napisał:
Kompresje mierzysz tak : Podnosisz bak, wykręcasz świecę, wkręcasz bądź wciskasz manometr (w zależności od modelu manometra), 60 stopni żeby miała, wtedy możesz mierzyć.


No i wciskasz starter, na manometrze pokarze ci się wynik w barach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Czw 18:53, 27 Sty 2011    Temat postu:

Aaaaaa i co do tego odpalania to i moja jak postoi trochę dłużej to słabo pali. Myślę że albo paliwo z gaźnika wyparowywyje albo zbyt mała dawka jest ustawiona. Po zimie jak bede chcial zapalić to tylko pych i 50 metrów prostej Very Happy hehehehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Czw 21:50, 27 Sty 2011    Temat postu:

ja od soboty nie paliłem i dziś tylko włączyłem ssanie i nawet pół sekundy nie trzymałem startera.

@krystek19, nic się nie naczytałem tylko mam już trochę praktyki. Moto kręciło by się tak jak już by się rozgrzał. Ale nic nie było powiedziane z jaką szybkością się wkręca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Czw 22:30, 27 Sty 2011    Temat postu:

a to na wlaczonym silniku mierzyc?
No i jak sprawdzic czy licznik nie jest zbity, co sadzicie o tym przebiegu>
?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Aprilie z aukcji/internetu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin