Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kupno Aprili rs 125
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Aprilie z aukcji/internetu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sugal
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Pią 22:44, 31 Sty 2014    Temat postu: kupno Aprili rs 125

Siemanko jestem nowy na forum mam na imie kuba i mam zamiar kupic aprilke rs 125 z 98 roku [link widoczny dla zalogowanych] i moje pytanko do was co o niej sadzicie i co moze byc przyczyna niedzialajacego obrotomierza czytalem ze to moze byc jakis walek napedowy czy cos takiego wiem ze kosztuje 50 zl prosze o szybka odpowiedz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szOOk
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 22:48, 31 Sty 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] - poprawiony link,tragicznie nie wygląda,ale powiedz ile za nią ceni,bo to najważniejsze,bo nikt nie wie czy się opłaca czy nie,jak nie zna ceny. Ode mnie to tak do wymiany :
napęd - 300zł
oc/przegląd - 200zł (jak masz zniżki)
owiewke znajdzie się za 100zł,ale tragedii z nią nie ma więc może zostać.

Spytaj się czy miała robiony remont i powiedz ile za nią ceni. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sugal
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Pią 23:01, 31 Sty 2014    Temat postu:

Ide na zamiane na honde ns1 owiewke zrobie sam bo tato jest lakiernikiem oc nie bede placil bo bedzie przerabiana na 50 ccm3 i dopiero wtedy oplace bedzie taniej Ps.dzieki za poprawe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szOOk
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 23:10, 31 Sty 2014    Temat postu:

No to jeśli za NS1,źle nie wygląda ta RSka Wink Spytaj się tylko czy bedziesz mógł zmierzyć kompresje,jak kompresja okej to bierz,spytaj się jeszcze o ten remont,powodzonka Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sugal
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Pią 23:17, 31 Sty 2014    Temat postu:

Dzieki a ile powinna wynosic kompresja a i jeszcze jedno czytalem cos na temat jakiegos walka w skrzyni czy trybikow ze sie lamia o co z ty chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szOOk
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 23:40, 31 Sty 2014    Temat postu:

9-10 bar to odpowiednia kompresja,jeżeli ma poniżej 9,to nie długo szykuję się remont lub wymiana tłoku,te trybiki to mity Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:43, 01 Lut 2014    Temat postu:

Tryby jak każde części, kiedyś się kończą. Nie są jakimś specjalnie awaryjnym elementem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szalinki
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 1:35, 01 Lut 2014    Temat postu:

RS nawet spoko troche do podrobienia a mam pytanko jak ty chcesz zarejestrowac 125 na 50 ? jak juz zostala zarejstrowana w kraju na 125 to raczej ciezko lepiej ja kby była sporwadzona i nie zarejestrowana w kraju na 125 btw jak znasz sposób jak z polskiej zarejstrowanej 125 na 50 to daj znać bo by sie przydało Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Sob 2:13, 01 Lut 2014    Temat postu:

Da radę. Dosyć długa i kosztowna droga.
1.Wstawiasz silnik od 50. Nieważne jakiej byle się trzymał.
2.Rzeczoznawca podpisuje że 50 że wszystko ok,
3.Masz papiery "jedziesz" na przegląd podbijają ci, jest 50
4.Idziesz z tymi kwitkami zarejstrować to na 50
5.Po tym wszystkim wstawiasz 125.
Jak masz znajomych rzeczoznawców i stacje kontroli pojazdu to obejdzie się bez przekładki silnika. Ogółem droga przedstawiona w dosyć uproszczeniu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sugal
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Sob 8:53, 01 Lut 2014    Temat postu:

Nie trzeba calego silnika wystarczy cylek z tlokiem taki aby tylko odpalila jedziesz na stacje sprawdzaja ci ze to 50 wystawiaja kwitek idziesz do wydzialu komunikacji i juz masz 50 wstawiasz znowu cylek 125i gotowe apropo tych trybikow czytalem ze sa bardzo drogie nawet 700 zl to prawda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dębica

PostWysłany: Sob 8:58, 01 Lut 2014    Temat postu:

Marchewa666,mam zrobione te wszystkie papiery na zero,a w UK powiedzieli,że nie zarejestrują,bo niby motocykl wtedy traci homologację. Nie wiem co ma jedno do drugiego,ale ok.


szOOk współczuje jak płacisz 200 zł za OC z full zniżkami. Ja mam za 45 zł Smile

Jakby ktoś chciał to mogę wszystkim zrobić po tyle,bo siostra ma Centrum Ubezpieczeń. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edd dnia Sob 10:30, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szOOk
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sob 9:16, 01 Lut 2014    Temat postu:

Trochę przesadziłem,ale OC na rok 90zł + przegląd 63zł to wychodzi 153,dałem wynik w zaokrągleniu Wink Przeczytaj że napisałem OC/PRZEGLĄD..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 9:43, 01 Lut 2014    Temat postu:

Sugal napisał:
Nie trzeba calego silnika wystarczy cylek z tlokiem taki aby tylko odpalila jedziesz na stacje sprawdzaja ci ze to 50 wystawiaja kwitek idziesz do wydzialu komunikacji i juz masz 50 wstawiasz znowu cylek 125i gotowe apropo tych trybikow czytalem ze sa bardzo drogie nawet 700 zl to prawda


Przecież chyba nie podszedłby sam cylinder z 50cc do apki ? a już tym bardziej nie odpali przeciez Razz
No są drogie, [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wandet dnia Sob 9:44, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sugal
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olesnica

PostWysłany: Sob 10:12, 01 Lut 2014    Temat postu:

Mi sie wydaje ze by podszedl wystarczy tlok zmienic na mniejszy albo kupic rame 50 i juz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dębica

PostWysłany: Sob 10:31, 01 Lut 2014    Temat postu:

szOOk.

Każdy płaci inaczej. Mnie to wychodzi na rok w granicach 120 zł. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Aprilie z aukcji/internetu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin