Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

APRILIA RS 125 2009 NERO BLACK
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin

PostWysłany: Czw 21:07, 29 Gru 2011    Temat postu:

dzisiaj wyciągnałem tą jakby rure od filtra powietrza, sam nie wiem czemu i co mnie podkusilo ale motor o wiele lepiej przyspiesza ;O sam jestem w szoku .

oto ta rura



Filtr powietrza wygląda teraz tak :



I TERAZ PYTANIE: Czy nic sie nie stanie jak będe tak jeździł ? Smile
PS. Filtr powietrza jest ladnie zasloniety plastikami i wgl tak jakby nic nie mialo prawa sie tam dostać (moze sie myle, licze na odpowiedzi )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawlak18 dnia Czw 21:08, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:13, 29 Gru 2011    Temat postu:

Będzie dostawało Ci się 2x więcej kurzu Wink
Proponuję założyć ją spowrotem i wyregulować dawkę powietrza, bądź paliwa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Czw 21:18, 29 Gru 2011    Temat postu:

Rurki napewno masz zablokowane. W temacie o odblokowywaniu rski napisałem ze zdjęciami jak to zrobić.

Tak jak będziesz jeździł to musisz częśto filtr czyścić bo inaczej to za chwilę bedziesz narzekał że się źle wkręca albo coś..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin

PostWysłany: Czw 22:15, 29 Gru 2011    Temat postu:

no dobra jest cos takiego : " 1)Filtr powietrza - zaślepione jest 50% dolotu powietrza do puszki filtru - odblokowania polega na wycięciu gumowej części zaślepiającej, najlepiej robić to wąskim nożykiem introligatorskim, guma ta znajduje się w połowie dolotu do puszki filtru. " dalej nie rozkminiam jak to zrobic Sad pomóżcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKL

PostWysłany: Czw 22:18, 29 Gru 2011    Temat postu:

Zrób zdjęcie jak wyglądają w środku te rurki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:19, 29 Gru 2011    Temat postu:

Z tego co zrozumiałem, jest ona na środku tej "rurki" Wink
Dopatrz się czy się tam znajduje (nie wiem, włóż palec Razz pewnie poczujesz Razz) No i cała "akcja" polega na usunięciu jej Smile ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin

PostWysłany: Czw 22:20, 29 Gru 2011    Temat postu:

Oprócz odblokowania filtra powietrza mam jeszcze jedno pytanie.

Wykreciłem wszystkie dysze z gaznika zeby je wyczyscic


Srodkowa dysza jest od paliwa , przynajmniej mi sie tak wydaje



jest Chyba ciutke za duża nie sądzicie ?
Na jaką ją wymienić ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Pią 10:04, 30 Gru 2011    Temat postu:

http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/odblokowanie-aprilii-rs-125-opis-zdjecia,4719.html

W tym temacie masz zdjęcia. Na 1 zdjęciu 50% czyli jedna ta rurka jest zaślepiona gumą a na zdjeciu niżej masz już to wycięte i masz przelot w obu rurkach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Albi
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:09, 30 Gru 2011    Temat postu:

Fajna RS'ka , te w nowej budzie na prawde ładne Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin

PostWysłany: Sob 14:04, 31 Gru 2011    Temat postu:

chłopaki postanowilem ze wymienie sobie na ferie tlok w rs zeby komprecha byla lepsza:) apka ma juz nalatane 14 tysiecy na jednym tloku wiec dobrze byloby go wymienic Smile teraz pytanie jaki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Sob 14:17, 31 Gru 2011    Temat postu:

Wiesz że samego tłoka nie ma sensu wymieniać? Trzeba zrobić szlif, a ty masz ciągle seryjną tuleję, więc jest pokryta powłoką nicaslu, więc trzeba wbijać nową stalową tuleję, a stalowa będzie gorsza niż ta pokryta nicasilem (czy jak to się kurwa pisze xD )
Jeżeli jesteś przygotowany na wszelki koszty (a z wyminą tulei wyjdzie pewnie z 1000zł) to kupuj tłok wossnera


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Sob 15:05, 31 Gru 2011    Temat postu:

Jeżeli masz dobre moto to wbijanie tuleji to chyba najgorszy błąd jaki można zrobić. Jak zatarty i ktoś nie chce kupowac nowego to ok ale w takim przypadku głupota.

Poza tym Rysio nie wiem czy wiesz ale w 2t z nicasilem nie wbija się od razu tuleji tylko honowanie, dobraanie nowego tłoka o minimalnie większej średnicy i wszystko. Dopiero po uszkodzeniu nicasilu np podczas zatarcia trzeba wbić tuleję żeliwną lub położyć nową warstwę nicasilu. Ponadto z Twojego posta wynika że orgynialny cylinder w RS ma tuleję pokrytą powłoką nicasilu. A to kompletna bzdura, Cylinder oryginalny jest cały aluminiowy i w środku jest warstwa nicasilu ale żadnej tuleji orygianalnie nie ma. No i oczywiście jak już wspomniałem tuleje są żeliwne a nie stalowe a to zasadnicza różnica.

Jeśli chcesz tylko zmienić tłok to musisz zrobic honowanie, kupić nowy tłok i uszczelki. Koszt około 400zł + robocizna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin

PostWysłany: Sob 16:58, 31 Gru 2011    Temat postu:

nie chce wbijac zadnej smiesznej tuleji. Jak sie zatrze w pizdu to kupie nowy cylinder nicasylowy . Chce tylko wymienic tlok, pierscienie i uszczelki zeby byla kompresja okolo 10ciu bar. Na czym polega to honowanie ? i czy trzeba to robic jezeli pokrywa nicasylowa cylindra jest dobra ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKL

PostWysłany: Sob 17:21, 31 Gru 2011    Temat postu:

Ale zrozum, że kupując sam nowy tłok chuja ci to da. Jeśli bierzesz się za remont to zrób to porządnie a nie na odpierd*l. Tak jak Amadi pisze, jeżeli masz nicasil i chcesz zmienić tłok to musisz zrobić honowanie. Tak, honowanie trzeba zrobić. A honowanie jest to wygładzenie powierzni nicasilu, pomimo, że nie ma żadnych rys, coś podobnie jak szlif tak ogólnie pisząc. (Jeśli źle poprawdzie mnie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlak18
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin

PostWysłany: Sob 18:13, 31 Gru 2011    Temat postu:

czyli jak wymienie sam tlok to co wgl mi sie kompresja nie polepszy ? ( zeby bylo jasne apka nie jest jakas padnieta . Zapierdala jak zla ale po prostu ma juz swoje 14 tysiecy nalatane. Mam kompreche prawie 9 bar ale chce miec wiecej Smile .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin