Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aprilia RS 125 Spain's No1 by Sajmon_LP
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Nie 17:17, 17 Maj 2015    Temat postu:

Kupiłem siatkę bagażową na 6 zaczepów, ktoś ma rozwiązanie jak to sensownie podpiąć w zadupku RSki ?



Dodatkowo dzisiaj trochę rozkręciłem apkę...



na stół operacyjny poszła kopułka...a mianowicie montaż brakującego termostatu (dzięki Bidon Racing Team!)



Termostat inside



Taka świeczka zamontowana: Czy jest różnica między nią a proponowaną BR10ES ??



Musiałem również spuścić olej ze skrzyni, poprzedni właściciel nalał o dobre 300ml za dużo co skutowało wypluwaniem go przez odpowietrznik, na tyle leciało że opona, felga a nawet zadupek był cały w kropkach oleju...zlałem całość, wlałem ok 550ml i teraz jest git, jeszcze trochę mokro ale zapewne ścieka to co tam było...



Dodatkowo zamontowałem brakujący klakson. Przegląd się zbliża tak więc... Smile

To na tyle... W tym tygodniu mam zamiar wymienić jeszcze kompletny napęd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 19:39, 17 Maj 2015    Temat postu:

no to za mało wlałeś serwisówka zaleca 600ml

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Nie 19:45, 17 Maj 2015    Temat postu:

Zawsze coś nie zleci... Było za dużo wywalało, teraz wydaje się być git.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mic
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 20 Sie 2014
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko Mazurskie

PostWysłany: Nie 21:20, 17 Maj 2015    Temat postu:

Oleju lepiej wlać równo 600. Świeca Br10es jest do odblokowanej RS 125.Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 22:21, 17 Maj 2015    Temat postu:

Ja wlewam zawsze do butelki ~650-700 max ,zawsze cos na butelce osiadzie etc, a jeszcze nigdy mi nie wywalilo przelewem oleju. Zawsze minimalnie więcej niż jego brak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Pon 11:56, 18 Maj 2015    Temat postu:

10es do odblokowanej to racja, moja jest odblokowana tylko pytam czy są różnice między 9 a 10

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Czw 18:08, 21 Maj 2015    Temat postu:

Po montażu termostatu dolałem płynu chłodniczego do niespełna połowy w zbiorniczku wyrównawczym. Po jakimś czasie jazdy zauważyłem że spod korka zbiornika wyrównawczego cieknie płyn, było spore ciśnienie. Odkręciłem, zleciało płynu którego nagle było max i ok, wszystko zleciało, zostawiłem spowrotem płynu tak by było na ok połowę. Kilka dni jazdy i dzisiaj znowu widzę pod bakiem że cieknie i syczy spod korka ...znowu musi być tam spore ciśnienie. Uszkodzony termostat ? czy za dużo znowu płynu? Temp trzyma 3 kreski, max w korkach 4 ale po chwili ruszenia spada znowu do 3. Dogrzewa się w kilka minut. Zapowietrzone ? Między łączeniem węży jest śrubka odpowietrzająca, ktoś ma jakieś sensowe pomysły ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Czw 20:26, 21 Maj 2015    Temat postu:

Odpowietrzyłeś chociaż?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Czw 21:34, 21 Maj 2015    Temat postu:

No właśnie chyba nie Smile))))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 21:55, 21 Maj 2015    Temat postu:

Chłodnica ciepła ,zimna ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Pią 17:03, 22 Maj 2015    Temat postu:

Wymiana łańcucha na oryginalny DID 520 VX2 oraz zmiana zębatek z 17/48 na 17/40 w celu uzyskania większej prędkości maksymalnej.... Jednak Wyszedł kwiatek pt. Bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym, pomyślałem że to uszczelka pod głowicą do wymiany. Od kilku dni nadchodziło ciśnienie, wywalało płyn spod korka. Dzisiaj to zdiagnozowałem dokładnie, zdjąłem kapę. I coś mnie tchnęło by sprawdzić śruby z góry od głowicy, no i....każdą dało radę dokręcić przynajmniej o ćwierć obrotu. Efekt taki że wpierw wszystko złożyłem, wpierw bez termostatu rozgrzałem i obserwując zbiorniczek dodawałem gazu - zero bąbelków Smile Później zamontowałem termostat jak należy, rundka po rejonie, wszystko rozgrzane, chłodnica ciepła, temp 3 kreski, zero wycieków, żadnego ciśnienia w zbiorniczku. Oby tak zostało! Smile





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Pią 17:06, 22 Maj 2015    Temat postu:

Gites Smile

Zebatke wkrecales "na krzyż"?Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MateuszRS
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sierpc

PostWysłany: Pią 17:11, 22 Maj 2015    Temat postu:

Dobry majster jesteś jak nie sprawdziłeś tego za 1 razem Wink

Tą brudną felgę chcesz zakładać do motocykla ? Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Pią 18:23, 22 Maj 2015    Temat postu:

Tak. Na Krzyż. Wszystko jest ok. Co miałem Sprawdzić skoro Teraz dopiero to rozebrałem. dolałem z kanistra bo miałem rezerwę już pb98.i.zaczęło szarpać i.przerywać powyżej 7.000rpm na każdym biegu Powyżej drugieg, mimo tego że wymieszane z.pb95. Zapewne Gaźnik i.świeca nie ogarnia

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sajmon_LP dnia Pią 18:30, 22 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Śro 17:09, 27 Maj 2015    Temat postu:

Aprilia ostatnimi czasy waliła iskrami spod fajki, przerywała powyżej 6.000rpm itd. Wymieniłem wczoraj fajkę na nową NGK oraz nowy kabel WM. Efekt? to samo ale troche mniej, nie waliło już wielkimi iskrami tylko mniejszymi ale w większej ilości. Dzisiaj kupiłem nową świece NGK BR9ES. Zamontowana. Jest git. Bałem się już że to cewka lub moduł ale jak widać jest ok.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin