Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Docieranie rs 125

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iNCH
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Wto 14:48, 22 Paź 2013    Temat postu: Docieranie rs 125

Siemka. Zrobiłem sobie remont silnika ( wymieniony cylinder oryginalny na nowy , tłok , korbowód itd.). Nie wiem jak docierać apke tak , żeby nie straciła na osiągach. Docierał będe ją na torze. Możecie mi powiedzieć do ilu tysięcy obrotów mam ją docierać , do ilu km/h i ile km ją docierać?.

Z Góry dziękuje!
LwG!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 15:03, 22 Paź 2013    Temat postu:

Jak masz oryginalny nowy cylinder to pewnie na Nicasilu jest także myślę że na początku wiadomo bez odkręcania, pierwsze km na małych obrotach 3-4tyś, później po gdzieś 10-20km możesz zacząć delikatnie odkręcać, ale bez szaleństw koło 5-6tyś max i odpuszczaj jej na jakiś czas, i tak pojeździj jakiś czas koło 120-150km możesz jej odkręcić mocniej ale z umiarem do 9-10tyś i daj jej znowu odpocząć na niższych i w tym momencie możesz normalnie jeździć ale bez przeginania a myśle że do końca możesz ją poderwać koło 300-350km, ale też wiadomo na chwilkę a nie że bd trzymał ja 30sekund na 12tyś obr, myśle że koło 500km możesz już normlanie jeździć, tylko wiadomo jeszcze bez szaleństw. Pewnie dużo osób twierdzi inaczej, ale wg mnie źle jest mulić motor przez 200km ale też źle jest odkręcać do końca przy 300..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 18:07, 22 Paź 2013    Temat postu:

też planuje remont w zimę i się zastanawiam czy wbijać tuleję czy może szlif wystarczy i tłok nad wymiarowy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Wto 19:15, 22 Paź 2013    Temat postu:

Nie można robić szlifa cylindrowi na nikasilu tylko hanowania czy jakoś tak to się pisze:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 20:06, 22 Paź 2013    Temat postu:

aha, honowanie chyba jest podobne do szlifu ? co będzie lepsze honowanie czy tuleja cylek jeszcze nie jest jakoś zajechany zbytnio ale v max w mojej apce to lekko ponad 130km/h chciałbym przyszły sezon nieco szybciej pojeździć Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Śro 7:17, 23 Paź 2013    Temat postu:

Podobno nicasil je lepszy od tulei Very Happy tak to mówio te mądre, a ja to nie mam jak potwierdzić Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 15:17, 23 Paź 2013    Temat postu:

wiadomo że nicasil lepszy to cieniutka powłoka której zadaniem jest zmniejszenie tarcia między pierścieniem a cylindrem co za tym idzie mniejsza temperatura i jest bardziej odporny na zarysowania, a tuleja to średnio jak dawałem wbić za 350zł i chyba to najtańsze gówno było, jakość wykonania też pozostawiała wiele do życzenia, reasumując koszty ogólnie, mogłem dołożyć troche i kupić nowy na nicasilu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 18:22, 23 Paź 2013    Temat postu:

ile by kosztowało tulejowanie lub nałożenie niscalu i gdzie to najlepiej oddać aby moto pojeździło następny sezon zajebiście Very Happy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Śro 18:45, 23 Paź 2013    Temat postu:

Tuleja-motor-tech
Nicasil-nowy tłok albo jak masz stary to honowanie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SnoopDogg
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 20:09, 23 Paź 2013    Temat postu:

no to teraz czekać na ferie, śnieg i wyjmujemy cylinder Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin