Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plastik czy naked?!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid00029
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob 20:11, 26 Sty 2013    Temat postu: Plastik czy naked?!

Witam! Panowie mam problem Smile
Pora znów wymienić sprzęt i mam teraz dylemat, Zastanawiam się czy "plastik" czy może naked. Chciałbym abyście wyrazili swoje opinie i co myślicie o obu typach motocykli. Jakie są + i - itd.

Z góry dzięki. 5!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
supryn12
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:14, 26 Sty 2013    Temat postu:

zależy jaki sprzęt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid00029
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob 20:18, 26 Sty 2013    Temat postu:

sprzęt tutaj jaką role odgrywa ? chodzi o typ. nie wiem może być porównanie gsx-r 750 k7 i z750 z 2010r

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
supryn12
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:17, 26 Sty 2013    Temat postu:

bo chodzi w jakich poj w 600cc bym wolał husqvarna sm 610

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Sob 22:58, 26 Sty 2013    Temat postu:

a 125 ? Very Happy
Tuonoo ? :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Sob 23:57, 26 Sty 2013    Temat postu:

ja bym wziął k7 <3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 0:24, 27 Sty 2013    Temat postu:

dawid00029 napisał:
sprzęt tutaj jaką role odgrywa ? chodzi o typ. nie wiem może być porównanie gsx-r 750 k7 i z750 z 2010r


Z dupy takie porównanie. Nie powiedziałeś do czego potrzebujesz takiego motocykla.

Między 750 K7, a Z750 jest spora różnica w mocy, zawieszeniu, heblach i wadze, bo każdy z nich jest stworzony do czego innego.

My nie wiemy czy potrzebujesz moto na tor czy do latania po mieście a może do lansu pod remizą.

Poza tym jeżeli przesiadasz się z RS 125 to życzę powodzenia na sportowej 750 Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kubcyś dnia Nie 0:25, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
viperboy
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Nie 2:09, 27 Sty 2013    Temat postu:

Poza tym jeżeli przesiadasz się z RS 125 to życzę powodzenia na sportowej 750 Smile


ale mnie takie posty... wpieniaja ? .... jak ma czlowiek rozum to nawet i niech na litra sie przesiadzie i da rade... nie lubie takiego czegos ahhh bo on jezdzil skuterem albo 125 i teraz kazdy mu zyczy powodzenia na 750 albo 600cc..... no dajcie kazdemu szanse. kiedys musi byc przelamanie..... i przyzwyczajenie ehhh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 3:55, 27 Sty 2013    Temat postu:

viperboy napisał:
Poza tym jeżeli przesiadasz się z RS 125 to życzę powodzenia na sportowej 750 Smile


ale mnie takie posty... wpieniaja ? .... jak ma czlowiek rozum to nawet i niech na litra sie przesiadzie i da rade... nie lubie takiego czegos ahhh bo on jezdzil skuterem albo 125 i teraz kazdy mu zyczy powodzenia na 750 albo 600cc..... no dajcie kazdemu szanse. kiedys musi byc przelamanie..... i przyzwyczajenie ehhh


A mnie śmieszą teksty typu: "jak ma czlowiek rozum to nawet i niech na litra sie przesiadzie i da rade"

Zwykle takie osoby jedynie widziały przejeżdżającego obok sporta klasy 600ccm wzwyż i potem rozpowszechniają herezje. To naprawdę nie jest takie proste jak Wam się wydaje. Poza tym nigdzie tutaj nie napisałem, że nierozsądnym jest przesiadka ze 125 na 600 (o ile ten ktoś porządnie wjeździł się w 125ccm). Zdajesz sobie chłopaku sprawę jaka jest różnica między 750, a 600? Wspomniana tutaj 750 K7 ma około 150 koni, a to już jest wartość która naprawdę może sponiewierać. Do tego 750 ma więcej momentu obrotowego od 600, co też nie ułatwia sprawy niewprawionemu kierownikowi. Ale co ja tam mogę wiedzieć... Ty zapewne masz większy staż ode mnie i pewnie miałeś okazje przejechać się na motocyklach o których tu mówimy.

Sam przesiadałem się ze 125 na 600 i wiem jak było mi ciężko, bo motocykl przez pierwsze kilka miechów często pokazywał mi "kto tu rządzi". Sporta nikt nie kupuje do spokojnej, turystycznej jazdy.

Dodatkowo powiem Ci, że znam osobiście takich kozaków co kupili R1 czy litrowe Gixxy na pierwsze moto. Kolega od R1 nie ma dzisiaj śledziony i ma metalowy stelaż przykręcony do kręgosłupa. Gixx wylądował w polu z kukurydzą bo "miszcz prostej" zesrał się w winklu i zaczął hamować - kierownik ma zdrutowane obydwie nogi i uszkodzony bark, który nigdy nie odzyska pełnej sprawności. Naprawdę, nie jeden wypadek widziałem i niestety możesz mi mówić co chcesz ale mocny motocykl dla zółtodzioba to czysty idiotyzm i liczenie na farta, że akurat może jemu się nic nie przytrafi i może wróci w jednym kawałku do domu.

Tyle ode mnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kubcyś dnia Nie 4:23, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 11:16, 27 Sty 2013    Temat postu:

Ja mimo wszystko polecałbym ci buse TURBO! A tak całkiem serio to oczywiście, też radziłbym 600, spokojnie polatać sezon-dwa mocy nie zbraknie Smile I Właśnie, co masz zamiar robić? Latać szybko, po torze? czy może na wycieczki? Albo na dojazdy do szkoły. Sprecyzuj się bo temat ni w .izde ni w oko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 12:34, 27 Sty 2013    Temat postu:

Chuj mu po rozumie jak nie ma umiejętności Laughing Chcesz powiedzieć że ktoś kupuje litra, i będzie niem jeździł powoli Laughing jeżeli tak ma być to po co kupować litra i się tylko na nim męczyć, bo te motory nie są stworzone do wolnej jazdy po drogach, są to maszyny zdjęte z toru, które mają założone światła, lusterka i kierunki. Tyczy się to zarówno 600, 750 jak i 1000, a w szczególności tych nowszych. Te motory nie pozostawiają złudzeń. Nawet jak będziesz jeździł powoli to będzie to niebezpieczne, bo nawet jak jedziesz powoli trzeba umieć ten motor położyć w zakręcie, czy z odpowiednią siłą nacisnąć na klamkę hamulce, co by zaraz nie przelecieć przez kierownicę, bądź nie pozdzierać się po tym jak przednie koło straci przyczepność; Już nie będę wspominał co się dzieje jak spadnie lekki deszczyk, czy zrobi się chłodniej. Ja po jednym sezonie na 600 nadal odczuwam do maszyny wielki respekt jak zrobi się tylko troszkę chłodniej bądź wilgotniej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 13:42, 27 Sty 2013    Temat postu:

Rysio napisał:
Ja po jednym sezonie na 600 nadal odczuwam do maszyny wielki respekt jak zrobi się tylko troszkę chłodniej bądź wilgotniej...


No ja widziałem, jaki ty odczuwasz respekt do tej swojej maszyny Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 14:11, 27 Sty 2013    Temat postu:

Respekt odczuwam, ale bez przesady ^^ nie będę jeździł ciągle 80 Razz
Ale pod koniec sezonu już naprawdę uważałem, jak temperatury spadają do 10 stopni, to o wkręcaniu do końca na pierwszym biegu nie ma mowy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 21:24, 27 Sty 2013    Temat postu:

dawid a w jakim Ty w wieku jestes? juz mielismy jednego co niby na litra k9 wskoczyl po rs'ce Very Happy

jestes po 125 to poszukaj 600, mniej mocy, mniejsza, zwinniejsza... na litry przyjdzie tez czas Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Nie 21:38, 27 Sty 2013    Temat postu:

albo np. Suzuki GS500, podobno najlepszy dla wyćwiczenia skila i ludzie nie narzekają na jego osiągi, a jak masz parcie na SM to kup WR-ke 250/450 jak się rozjebiesz to nie będzie problemu z plastikami i nikt po tobie płakał nie będzie, tylko licz się z tym że mimo to że to 4t to nie jest bezobsługowy i minimum co sezon musisz zajrzeć co się dzieje w silniku.

A przesiadka ze 125 na 600 czy tego zakichanego litra to pomysł od czapy i mało fanu, bo tak jak ci brakuje mocy to starasz się coś zmienić przerobić, a w litrze też można kombinować ale to już zabawa dla starych wyg które wiedzą co gdzie i jak.

Lepiej to robić stopniowo i mimo że będziesz jeździł ostrożnie to to akurat nie ma nic do rzeczy, nie oszukujmy się motocyklem nie da się jeździć zgodnie z przepisami bo jak nawet masz tą Rs to korci żeby odkręcić manetke i wyrwać na gume, nikt tu nie chce dla ciebie źle, odradzają nie dlatego że nie chcą żeby ktoś był od nich lepszy tylko dlatego że już mają trochę życia za sobą i wiedzą że taki nastolatek na takim motorze to śmierć.

Wszyscy Ci panowie którzy wyrazili swoją opinię tutaj nie są takimi debilami jak ja, tylko ludźmi z odpowiednim stażem, którzy nie rzucają słów na wiatr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin