Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem... czy to zawór?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WRC - okolice Poznania

PostWysłany: Wto 21:08, 23 Cze 2009    Temat postu: problem... czy to zawór?

siema mam prblem moglby mi ktos opisac jak wyglada staly zawor wydechowy? najlepoej jak by ktos mial fote? i czy on jest przymocowany do cylindra pod akumulatorem? odp pilne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zibi
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 22:01, 23 Cze 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak wygląda zawór stały


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WRC - okolice Poznania

PostWysłany: Wto 22:05, 23 Cze 2009    Temat postu:

cyli jezyk zaslepia? i jest taki zabudowany? to ja mam chyba regulowany ktory nie posiada linki i elektromagneu;/ to co mam najlepiej zrobic? zaslepic to jaka uszczelka czy czyms doradzcie mi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zibi
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 22:09, 23 Cze 2009    Temat postu:

jak możesz miec regulowany bez linki i elektromagnesu?? albo stały , regulowany albo bez!! gdy go wyjmiesz i zamkniesz jakąś blacha czy czym to zamkniesz, to nic sie nie stanie bedzie palil i wszystko tylko bedzie sie mulil na niskich obrotach a od 6 k gdy sie otwiera normalnie cioagnał jak rs:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WRC - okolice Poznania

PostWysłany: Wto 22:14, 23 Cze 2009    Temat postu:

no bo ten moj zawor nie wyglada tak jak na tym zdjeciu tylko jest taki trojkatny wystajacy... i tam nie ma zadnego elektromagnesu i zadnej linki tylko w sordku taka dziura ogkragla jest i nic po za tym nie jest zaslepione nic...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zibi
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 22:17, 23 Cze 2009    Temat postu:

No to masz stały zawór wydechowy.
Najlepiej kupic regulowany ale jak niechcesz wydawac kasy to go wyciagnij i zatkaj tą dziure.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WRC - okolice Poznania

PostWysłany: Wto 22:19, 23 Cze 2009    Temat postu:

no wlasnie niechce za bardzo wydawac kasy bo wlasnie stoi u mechnika i silnik byl remontowany... a jak nie zatkam tej dziury to co sie stanie? bo mechanik mowil ze cisnienie moze tracic przez to... ale z jak to zaslepi to wtedy bedzie mogl miec problemy z odpalaniem bo za duze cisnienie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zibi
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 22:26, 23 Cze 2009    Temat postu:

Duzo ludzi tak jezdzi bez zaworu z zaslepioną dzira i nienazeka, jak niezatkasz to bedzie tam plul olejem wylatywaly beda spaliny i ogólnie sie tak nieda jezdzić czwartego rozwiazania niema jak nieumiesz nic zrobic to zostaw tak jak jest ale rs bedzie mulasta

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GlizdaaJWA
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WRC - okolice Poznania

PostWysłany: Wto 22:27, 23 Cze 2009    Temat postu:

no to zaslepie to i tyle dzieki za pomoc zobaczymy jak bedzie chodzila

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Śro 17:35, 15 Lip 2009    Temat postu:

A mianowicie zaworu. Jak go wyjąć? I jak sprawdzić czy działa prawidłowo? Bo ostatnio zdjąłem boczek, wykręciłem śruby od zaworu i zszedł troche, jakby coś po środku go trzymało. I od tej pory kręci się tylko do 9 000...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Śro 20:37, 15 Lip 2009    Temat postu:

Wyjać musisz tylko ostrożnie,nie na siłe bo język jest z aluminium a ten metal jest kruchy. Mógł Ci się zapiec i dlatego nie wychodzi.

km7260 wyjął zawor po moczeniu go preparatem WD40 o ile sie nie myle ale on wyjmował cylek to mógł wyczyścić później z tego preparatury,spróbuj benzyną odmoczyć troche i wyciągnąć.

Możesz odpiąć przewody od elektromagnesu i podłączyć to do aku,jeżeli przyłożysz i wciągnie linke tzn że działa,jak odłączysz kable od aku to wtedy powinno "puścić". Ale rób to na wyjętym zaworze to po 1 będziesz widział czy chodzi a po 2 będzie miało lżej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Czw 11:38, 16 Lip 2009    Temat postu:

Ale możesz mi napisać z kąd moto wie kiedy go otworzyć i kiedy zamknąć? Czy on cały czas po zapaleniu jest otwarty juz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 13:08, 16 Lip 2009    Temat postu:

Moduł nim steruje Smile Do 8 tyś. jest przymknięty żeby był żwawszy na niskich obrotach, a powyżej 8 tyś. całkowicie się otwiera... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Czw 13:17, 16 Lip 2009    Temat postu:

E no to skoro mam u siebie zawór z elektromagnesem a moduł pod siedzeniem pasazera jest zablokowany to na huk to i tak. Prawda? Musze ten moduł rozblokować...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 15:57, 16 Lip 2009    Temat postu:

No żeby lepiej chodziła to trzeba odblokować moduł i na pracę zaworu też to wpłynie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin