Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RS 125 czy awaryjna?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pon 14:34, 08 Gru 2008    Temat postu: RS 125 czy awaryjna?

Witam wszystkich,jak napisalem w temacie , chcialbym sie zapytać czy Aprilia rs 125 jest awaryjna?
osobiście gadałem z 2 kolesiami to mi ją odradzają ( jeden ma z 2008 i juz mu sie zatarła ) a drugiemu z 2007 roku wycieka olej z lagów przednich.
Jak to jest z tymi RS?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 15:44, 08 Gru 2008    Temat postu:

2008r i zatarta? wow chyba oleju nie lal do niej Smile
Co do przednich lagów to koleś chyba za dużo na kole lata.

Ja powiem Ci na moim przykładzie. Kupiłem RS jak miała 12 tys. przebiegu, zrobiłem nią w ciągu jednego sezonu 6 tys. km i wymieniłem jedynie plastikowe tryby od strony sprzęgła. Cylinder z tłokiem oryginał i jak na razie ma dobra kompresje. Co prawda ja nie katuje RS, nie latam na kole, ani nie pale gumy ale myślę, że jak szanujesz sprzęt to będzie służył Ci przez wiele tys. km. i to w moim przypadku się sprawdza Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pon 19:22, 08 Gru 2008    Temat postu:

heh dzieki Wink
przez dzień zrezygnowalem z apek i przezucilem sie myslami na yamahe yzf r 125 ;P

mam nadzieje ze w wakacje RS bedzie stac w garazu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuki100
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Pon 19:36, 08 Gru 2008    Temat postu:

uu yzf r125 to tylko 15KM Pozwole sobie zacytowaćVery Happy:
Kierowca katamarana, widząc w lusterku pojedyncze światło plastika, pospiesznie zjeżdża na bok, ustępując mi miejsca.
Super! Nie wie, że coś co widział za potwora, nie pojedzie więcej niż 120km/h. Bo to stodwudziestkapiątka...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 19:43, 08 Gru 2008    Temat postu:

YZF 125R jest świetny od strony wizualnej ale niestety silnikowo padaczny... 15KM czyni go ospałą, zamuloną 125'tką w porównaniu do innych 125 w 2T. Kupuj co chcesz ale uwierz mi, że jeśli kupisz taka Yamahe to znudzi Ci się ona po paru miesiącach jazdy....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pon 21:09, 08 Gru 2008    Temat postu:

więc jednak aprilia rs 125 Wink
aktualnie szukam jakiejś TYLKO w nowej budzie powyzej 2006 roku.
i ciężko mi to idzie bo mało jest atrakcyjnych w dobrej cenie

a tak poza tym to co myślicie o tym malowaniu SPAINS?
nie jest zbyt szpanerskie jak na bzyka 125 ? jak sie prezentuje?
nie widzialem go w realu i nie wiem ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:34, 08 Gru 2008    Temat postu:

Malowanie SPAINS'a jest ładne ale imo ładniejsze są te standardowe kolorystyki. Nie wiem czemu ale RS z malowaniem SPAINS'a przypomina mi chińskie skutery xD ale to chyba tylko moje spostrzeżenie... Razz

Gdybym miał kupować sobie ta nowa RS to kupiłbym w obojętnie jakim malowaniu i przemalował całą na czarno Very Happy takie już moje zboczenie - każdy mój motor musi być czarny Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koji406
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rawicz

PostWysłany: Śro 17:19, 10 Gru 2008    Temat postu:

ja osobiście już nigdy w życiu nie kupie rs , gdy kupiłem moją po zrobieniu 15 km pekł mi korbowód , remont kosztował mnie 2 tys bo przy okazji poszły kartery , tłok , cylek , wał , zrobiłem 4000 km i mi się zatarła , bo pekł zawór wydechowy i sciął mi tłok , i ogolnie cały czas coś sie pieprzy
ODRADZAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 17:42, 10 Gru 2008    Temat postu:

Post wyżej jest idealnym przykładem na to, że wszystko zależy jak się użytkuje moto.

koji406 - widocznie któryś z poprzednich właścicieli dojechał ja ile weszło. Albo u Ciebie nie miała łatwo. Może też po prostu masz pecha. Nie żebym miał jakieś pretensje czy coś, nie odbierz źle tego posta Smile

Aprilie potrafią na oryginalnym cylku, tłoku i korbowodzie dojść do 30tys. km, wszystko zależy jak były użytkowane.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kubcyś dnia Śro 17:44, 10 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pią 21:25, 12 Gru 2008    Temat postu:

czekam na więcej opini ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 19:45, 13 Gru 2008    Temat postu:

Przeniosłem do odpowiedniego działu. Na przyszłość pomyślcie czy wasz temat będzie pasował do jakiejś kategorii. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tuplex
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:28, 13 Gru 2008    Temat postu:

To ja mam pytanie co ile tyś km trzeba wymieniać pierscionki i ogólnie co trzeba wymieniać co ileśtam tyś km i jakbyście mogli to napiszcie ceny materiałów/robocizny i czy ew można to samemu zrobić bo też sie spotykałem z takimi opiniami że Rski strasznie wyżyłowane są...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Sob 20:45, 13 Gru 2008    Temat postu:

no , to tez chcialbym wiedziec Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 20:51, 13 Gru 2008    Temat postu:

wiec tak:

Cylinder, tłok, pierścienie - wszystko zależy jak traktowana jest RS. Jak ktoś nie oszczędza i katuje to wytrzyma może z 15tys. km, natomiast jeśli dba się o nią (czyli nie kręcenie silnika do granic jego możliwości) i nie katuje (palenie gumy, wheelie itp.) to wytrzyma nawet 30tys. Koszt takiej naprawy to około 1000zł, jeśli bedziesz chcial wszystko nowe to wyjdzie jakieś 1500zł. Ja polecam kupienie nowego tłoka, pierścieni i nabicie tulei na cylinder.

Plastikowe tryby od strony sprzęgła - one nie zależnie od traktowania maszyny wytrzymują do 20 tys. km. Koszt takich trybów to około 400-500zł, jeśli zamówisz u polskiego importera Aprilii zabulisz aż 700 coś złotych. Ja pojechałem po nie do Austrii i kupiłem je w serwisie Aprilii za 130 euro. (żeby było śmieszniej to po powrocie z trybami do PL znalazłem nowe, oryginalne tryby na allegro za 450 zł...)

Ślimak prędkościomierza - nieobliczalne są, nie ma określonej liczby km dla nich. Jeśli jednak się zepsuje to trzeba wydać max 300 zł.

Wał i korbowód - to już wymienia się razem z remontem silnika jeśli jest taka potrzeba oczywiście. Ceny nie podam bo nie wiem.

Hmmm, więcej chyba nie ma rzeczy które trzeba co jakiś czas wymieniać.
Jak coś to mnie poprawić jak coś nakręciłem! Smile

Robocizna - hmmm, ja wszystko robię sam przy mojej RS. Wystarczy ściągnąć sobie plany silnika z neta i robisz co chcesz. Naprawdę silnik w aprilce jest banalnie prosty w naprawach (przynajmniej jak dla mnie) Smile Jeśli natomiast nie chcesz sam grzebać przy silniku to dasz ją do jakiegoś zaufanego mechanika motocyklowego to powinien zrobić. Odrazu mówię, że żaden mechanik z Yamahy, Hondy czy Suzuki nie weźmie się za Aprilie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kubcyś dnia Sob 20:56, 13 Gru 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin