Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:48, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wybrali R1 bo jest bardziej łagodna i praktyczna, RSV to raczej torowy motocykl.
Ale i tak jestem pełen podziwu dla Yamahy za silnik w nowej R1, niby rzędowy czterocylindrowiec (R4), a chodzi i co najlepsze ciągnie od samego dołu jak widlak. Poezja jak dla mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
magnum460dxi
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: cieszyn
|
Wysłany: Nie 23:17, 18 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
dźwięk tych maszyn mnie przeraza ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 13:30, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest ciekawy test W filmie wygrała R1 ale ten koleś jeździ R1 w wyścigach więc wybór był jasny ....A według ścigacza lepszy jest GSXR ponieważ jest szybki ale za razem wygodniejszy i bardziej łagodny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuki100
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Pon 15:10, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ale to są motocykle sportowe... bez sensu jest takie pierdzenie że "gsxr jest lepszy bo wygodniejszy ale wolniejszy" jak sportowe to najważniejsze są osiągi nie wygoda...;/ zawsze mnie to wkurza... cbrka zawsze wygrywa bo r1 jest za bardzo radykalna... nie ważne że szybsza i bardziej sportowa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:50, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Motocykle sportowe mają swoje podklasy, są dedykowane do jazdy po torze i przewidziane do ganiania na co dzień. Nowa R1 jest motocyklem przewidzianym dla osób którzy większość przebiegu nabijają na torze i nie szkodzi im, że motocykl pali tyle co F16, zawieszenie jest twarde niczym deska a pozycja bikera przypomina srającą wiewiórkę. Gixx jest bardziej uniwersalny i tak jak napisali w artykule kulturalny. Na moje oko wybiorą go ludzie którzy lubią często ganiać w traski i od czasu do czasu polatać z kumplami na torze.
W motocyklu sportowym nie zawsze musi się liczyć moc i to o ile jest szybszy od rywali. Wszystko zależy od tego do czego potrzebujemy takie moto, dlatego każdy z koncernów konstruuje inne charakterem motocykle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuki100
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Pon 15:54, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
hehe no ale właśnie jak ktoś nie chce motocykla na tor/sportowej jazdy. to po co mu sportowy 1000?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kubcyś
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 16:08, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Bo litrowce bardzo dobrze się spisują chociażby w traskach Nie trzeba ich piłować jak 600tek i przyśpieszają ladnie na wysokich biegach przy niskich obrotach. Są tez osoby które lubią mieć motocykl do codziennej jazdy ze sporym marginesem mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rysio
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 18:34, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Kvba dobrze pisze...Na ścigaczu wałkują to cały czas.Każdy mówi że CBR jest najwolniejsza ze wszystkich litrów....ale na co dzień nie ma żadnej różnicy ponieważ nie można zazwyczaj wykorzystać motorów na 100 % możliwości ....A jazda po torach, hm.... wiadomo jak w Polsce z tym jest :/
A zresztą, jak można nazwać motor który jedzie ponad 300 wolnym??http://www.youtube.com/watch?v=lAANF6q9oAM&feature=fvw
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysio dnia Pon 18:56, 19 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuki100
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Pon 19:42, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ale nie o to mi chodzi:) chodzi mi o to że jak testują "sportowe" motocykle to przede wszystkim powinni testować własności sportowe-Czasy na torze! a nie czy jest wygodna na codzień ... To tak jak by przy turystykach mierzyli czas okrążenia dawali punkty za czas lepszy od innego o 0,5s:) Chyba ze testują "wszechstronność" motocykli "sportowych" co wg. mnie jest bezsensu ponieważ one nie maja być wszechstronne tylko mają robić jak najlepsze czasy:P Ale niestety świat jest zagmatwany i nie zawsze używa się rzeczy zgodnie z przeznaczeniem. To tak jak gdyby testowano mikser kuchenny na budowie jako przyrząd do mieszania betonu:P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuki100 dnia Pon 19:43, 19 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|