Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zakup pierwszego motoru,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafciux
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:26, 01 Cze 2010    Temat postu: Zakup pierwszego motoru,

Witam, zarejestrowałem się tu ponieważ nie znam nikogo kto mógłby mi poradzić, i znał by się na tym, mam 16 lat, i chciałbym kupić sobie jakaś 125, bardzo poważnie zastanawiam sie na apką, jednak nigdy nie miałem styczności z tym motorem, mój budżet to 8 tyś. Będzie to mój pierwszy taki motor, wcześniej ganiało sie jakimiś wsk, więc zanim zacznę szukać, sprzedawcy, chciałbym żeby ktoś mi ukierunkował, i powiedział o wszystkim bo jestem zielony, zastanawiałem się też nad nsr, ale z tego co wiem to jest słabsza,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 10:03, 01 Cze 2010    Temat postu:

Powiedz co dokładnie chcesz wiedzieć o RS, w sumie na forum było już pare tematów o zaletach i wadach Aprilek.

Obojętnie co kupisz, NSR, RS czy nawet CBR 125 to po sprzętach typu WSK będą robić piekło Smile

Ja z całej listy 125ccm brałbym RS, moim zdaniem najładniejsza, szybka i świetnie się prowadzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafciux
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:17, 01 Cze 2010    Temat postu:

No to możesz mi podać linki do tych tematów? Ogólnie chciałem żeby mi ktoś zrobił zestawienia, porównał itd. Bo na prawdę, nie mam o tym pojęcia, albo polecił jakieś artykuły itd. Generalnie Mito tez mi się podoba, jaką wersje rs najlepiej kupić? Co sie na przykład psuje, jak z serwisem? Można kupić z salony na raty? wpłacić 8k i resztę co miesiąc?

No prawdopodobnie masz rację, jechałem suzuki rg 80, to też robiło na mnie wrażenie, tylko ten dżwięk, jak brzmi rs? Bardziej rasowo niż reszta? Czy może bardziej brać coś w 4t? Co się sprawdzi na pierwszy taki motor, zabić też bym się nie chciał? Jakie to ma ograniczenia, blokady itd?

Przepraszam za chaotyczność postu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
linksys
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:29, 01 Cze 2010    Temat postu:

Honda NSR 125
- Najmniej awaryjny silnik ze wszystkich 125 ccm 2T
- Na seryjnej odblokowanej NSR polecisz 140 km/h i raczej nie więcej
- Łatwy dostęp do części
- Produkcja skończyła się w 2004 (2005?)
- Następca to Honda CBR 125 (4T)

Cagiva Mito 125
- Najbardziej awaryjna 125 ccm 2T
- Najbardziej wyżyłowana 2T z klasy 125 ccm
- Chyba najmocniejsza?
- Średni dostęp do części
- V-max nawet 180-190 km/h

No a o Aprilce masz praktycznie wszystko na forum. Wink

Jeśli chodzi o dźwięk to w Aprilii RS 125 przy pełnym odblokowaniu dźwięk jest lekko pierdzący (chodź nie na tyle jak np. w TZR 50). Na wysokich obrotach po prostu piękny. Very Happy Nie słyszałem jak chodzi RG 80.

4T bym nie brał ze względu na słabą moc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafciux
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:20, 07 Cze 2010    Temat postu:

Może ktoś jeszcze mi coś zasugeruje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir97
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:57, 07 Cze 2010    Temat postu:

ja powiem krutko Aprilia Rs jest to najlepszy model ze wszystkich 125 :p tez mialem dylemat co kupic i kupilem RS 125 i jestem zadowolony
jakbys byl juz starszy to bym ci poradzil Suzuki Gs 500 lub Kawasaki er 500
ale na twoj wiek spokojnie wyszalejesz sie na RS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pon 21:36, 07 Cze 2010    Temat postu:

ja skacze z radości ze nie kupiłem jakiś yzf r125 , nsr , cbr .... Very Happy RS the best; 0

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wielkopolski

PostWysłany: Pon 23:07, 07 Cze 2010    Temat postu:

Miałem dylemat z wybraniem 2oo do czasu kiedy zobaczyłem na allegro aprilie. Sam wygląd i gabaryty już przemawiają, do tego wydobywający się z rury wydechowej rasowy ryk 125-tki ;P już nie mogę się doczekać aż zasiądę swój pierwszy motocykl jakim będzie Aprilia Very Happy udanego zakupu Ci życzę. Do 8 tysi to pewnie ładną sztukę złapiesz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 23:43, 07 Cze 2010    Temat postu:

linksys napisał:
Honda NSR 125
- Najmniej awaryjny silnik ze wszystkich 125 ccm 2T
- Na seryjnej odblokowanej NSR polecisz 140 km/h i raczej nie więcej
- Łatwy dostęp do części
- Produkcja skończyła się w 2004 (2005?)
- Następca to Honda CBR 125 (4T)

Cagiva Mito 125
- Najbardziej awaryjna 125 ccm 2T
- Najbardziej wyżyłowana 2T z klasy 125 ccm
- Chyba najmocniejsza?
- Średni dostęp do części
- V-max nawet 180-190 km/h


Wkurzaja mnie takie stereotypy.
Nie mozna jednoznacznie powiedziec ze kazde mito sie sypie a nsr to nie, tak samo ze kazda nsr leci 140 a mito 190. Kazdy z tych motocykli ma sowje zalety i wady, swoje charakterystyczne cechy ale to co wyzej jest napisane to bzdury ludzi wymyslajacych sobie takie info z nikad, nigdy nie majacych porownac tych motocykli objektywnie.
Własciciele nsr baeda gadac ze mito sypie sie co tydzien, a własciciele mito ze nsr nie jedzie i trzeba nogami sie odpychac, tak to juz jest, wiec jezeli nie ma sie pojecia w danym temacie to lepiej sie nie udzielac niz powtarzac ogolnopowszechne bzdury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubcyś
 
 


Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1765
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 12:00, 08 Cze 2010    Temat postu:

ZieLony_69, i tu się z Tobą zgadzam w 100%.

Kumpel ma Mito już od jakiegoś roku i jak do tej pory jedynie jedna uszczelka w silniku puściła, nie wiem jakie dokladnie robi przebiegi ale smiga nia codziennie do szkoly, a po szkole lata dla relaksu, myślę, że około 100km dziennie w jego wydaniu jest realne. Jego konkretny egzemplarz totalnie obalił mój pogląd na Cagive. Wszystko zależy od egzemplarza.

Natomiast jeśli chodzi o NSR, jeden z naszych dawnych użytkowników przesiadł się na NSR bo jego RS/GS chłonęła za dużo kasy. Z tego co mówił to nie ma jakieś kolosalnej różnicy w mocy między NSR, a RS/GS.

Więc tak jak mówię wszystko zależy od egzemplarza na jaki się trafi. Jednemu trafi się felerna, dojechana aprilia która nie jedzie i się psuje, a drugi kupi Mito i będzie bezawaryjnie śmigał aż miło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafciux
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:56, 08 Cze 2010    Temat postu:

dziękuje bardzo za pomoc, a wiec rs, a kiedy najbardziej opłaca się kupić, planuje po sezonie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Śro 8:31, 09 Cze 2010    Temat postu:

Po sezonie będziesz miał dużo mniejszy wybór...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafciux
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:52, 09 Cze 2010    Temat postu:

A nie jest tak, że na przykład zimą, jak wszystko stoi w garażach, albo wiosną przed, jest taniej i w ogóle?

A tak przeglądałem allegro, może kupić uszkodzoną w w nowej budzie, bo ładniej wygląda, choć nie wiem czy sie tym sugerować, no bo wiadomo, młodsza, mnie przejechane itd.

[link widoczny dla zalogowanych] jak myślicie czemu nie odpala? I czy droga była by naprawa?

albo co myslicie o tej

[link widoczny dla zalogowanych] tylko to chyba nie seryjne malowanie? To źle czy dobrze? Chyba źle bo mogła być stuknięta? Jest zablokowana to chyba lepiej bo nie katowana?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafciux dnia Śro 9:01, 09 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Śro 10:40, 09 Cze 2010    Temat postu:

Nie nie jest to orginalne malowanie, najlepiej jest sprawdzić ją na żywo, przejechąć się i wtedy ocenisz czy warto. Aha i nie zapomin sprawdzic kompresji z tego także dużo się dowiesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin