Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zawór wydechowy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lezajsk

PostWysłany: Nie 12:13, 08 Lip 2012    Temat postu: zawór wydechowy

witam serdecznie, w mojeje rs jest zaślepka na zaworze i chciałbym zeby moja apke z niskich nie muliło wiec postanowiłem zbierac kase na zawor wydechowy, moje pytanie brzmi :
patrzyłem na stronie moto125.pl i sa zawory ale bez elektromagnesu, czy osobno trzeba kupic ?
jhaki jestes koszt uzywanego zaworu razem z elektromagnesem, lepiej kupic nowy jezyczek a reszte uzywana ? pomózcie..


co myslice o tym ? po co jest moduł ducatti ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spider dnia Nie 12:20, 08 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Nie 20:59, 08 Lip 2012    Temat postu:

Musisz mieć kompletny zestaw:
-elektromagnes
-kompletny zawór(linka, uszczelki, obudowa, jezyczek, sprezynka itd)
-moduł sterujący(zależnie od wersji i rocznika moto, nowe budy z modułem AC29 i AC34 maja wbudowane sterowanie zaworem w moduł zapłonowy-takie 2in1, stare budy i nowe budy z modułami zapłonowymi NIPPONDENSO muszą mieć dodatkowo moduł sterujacy zaworem wydechowym DUCATI 7800).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lezajsk

PostWysłany: Nie 21:06, 08 Lip 2012    Temat postu:

ok ja mam bude z 2001r wiec musze kupic modul? jakbym miał moduł to trzeba podpiąc go zamiast tego starego ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Nie 23:03, 08 Lip 2012    Temat postu:

Odkręć siedzenie pasażera i sprawdź.

Prawdopodobnie powinieneś mieć seryjnie go.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Nie 23:05, 08 Lip 2012    Temat postu:

jeżeli masz ducati 7800 to nie potrzebne jest kupować nowy, ale jeżeli go nie masz to nie wolno Ci zamieniać ducati za moduł nippodenso, trochę jak dla przedszkolaka ale nie do końca zrozumiałem Twój post, teraz masz czarne na białym! Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lezajsk

PostWysłany: Pon 8:08, 09 Lip 2012    Temat postu:

Zamieniać ? W jaki sposób bo Zle zrozumiałem, masz na myśli zeby nie zastąpić ducatti Na nippodenso w sensie kupna ?czy nie mogę założyć ? Jeżeli tak to dlaczego ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Pon 10:24, 09 Lip 2012    Temat postu:

nie no. jeżeli miałeś wersję bez zaworu wydechowego i zakupisz cały komplet w tym ducati 7800 to nie możesz go podpiąć za inny moduł tylko musisz znaleźć wiązkę którą trzeba podpiąć do modułu sterującego zaworem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pon 10:30, 09 Lip 2012    Temat postu:

Nie wystawiałem elektromagnesu bo jest to droga zabawka jako nowa,coś około 500zl a to bezsensu kupować nowe.Szukaj używki,podzwoń trochę,zwykle krzyczą za to 100/150zl ale czasem i 80zl zależy od sprzedawcy.Ważne żeby powiedzieć sprzedawcy że chcesz elektromagnes razem z taką metalową podstawką pod niego bo na tym go montujesz w moto.Sprawdz pod siedzonkiem czy masz 2 czarne skrzyneczki,na jednym powinno pisać DUCATI7800 (chyba że się już wytarła farba) ale nawet jak nie pisze a masz 2 skrzyneczki to moduł już masz:D.Zostaje zakup zaworu i elektromagnesu o którym pisałem wyżej i ogień Smile.

P.S.Troszkę nie ten dział,powinno to być w dziale serwis.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moto125.pl dnia Pon 10:31, 09 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lezajsk

PostWysłany: Pon 10:52, 09 Lip 2012    Temat postu:

Kupiłem go i była w nim zaslepka, mam moduł NIPPODENSO bo patrzyłem teraz, z tylu tego modułu powinna być dziura i przecięty mostek. Aż zobaczę z ciekawości. Waszym zdaniem motocykl inaczej sie prowadzi jak jet z regulowanym zaworem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Pon 14:29, 09 Lip 2012    Temat postu:

jest to jedna z blokad naszych rs, jeżeli inne blokady zdjęte a zawór stały to jest troszkę lipa na wyższych obrotach, a po zmianie na regulowany moto dostaje takiego pierdolca od 8 w zwyż że z początku go nie poznajesz, chyba że miałeś wyciągnięty języczek, tylko zaślepkę to wtedy poprawi się jazda na niższych obrotach 3-8rmp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pon 14:31, 09 Lip 2012    Temat postu:

I masz tylko 1 moduł pod siedzeniem ?.To straszny pech bo zwykle jest moduł od zaworu.RS z zaworem a bez zaworu to 2 inne motocykle.Poprawia się przyśpieszenie,można wyciągnąć realne 6s od 0 do 100km/h,v-max się poprawia,dzwięk się zmienia.Ogólnie zawór rególowany to najlepsza modyfikacja od RS 125 w tej cenie.
Przykład z życia:
Moja rs miała stały zawór + wydech kompletny arrowa.
Rs kolegi nr 1 miała gaźik 34mm,zawór stały.
RS kolegi nr 2 była 100% oryginalna z rególowanym zaworem (wersja fabryczna bez blokad)

Efekt ? nie mieliśmy żadnych szans z kolegą nr 2,ani na przyśpieszenie ani na v-max,moja leciała 155km/h,kolegi nr 1 coś koło 160 a kolegi nr 2 licznikowe 175km/h,raz przy dobrym wietrze uzyskał nawet 180km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Pon 17:14, 09 Lip 2012    Temat postu:

moto125.pl napisał:
I masz tylko 1 moduł pod siedzeniem ?.To straszny pech bo zwykle jest moduł od zaworu.RS z zaworem a bez zaworu to 2 inne motocykle.Poprawia się przyśpieszenie,można wyciągnąć realne 6s od 0 do 100km/h,v-max się poprawia,dzwięk się zmienia.Ogólnie zawór rególowany to najlepsza modyfikacja od RS 125 w tej cenie.
Przykład z życia:
Moja rs miała stały zawór + wydech kompletny arrowa.
Rs kolegi nr 1 miała gaźik 34mm,zawór stały.
RS kolegi nr 2 była 100% oryginalna z rególowanym zaworem (wersja fabryczna bez blokad)

Efekt ? nie mieliśmy żadnych szans z kolegą nr 2,ani na przyśpieszenie ani na v-max,moja leciała 155km/h,kolegi nr 1 coś koło 160 a kolegi nr 2 licznikowe 175km/h,raz przy dobrym wietrze uzyskał nawet 180km/h.


Może miał silnik od 600tki wstawiony ten kolega 2 Smile Jak czytam te Twoje wypowiedzi to się można pośmiać nieźle Smile

Wprowadzasz ludzi w błąd ale tym klientów sobie nie nabijesz raczej..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Śro 1:25, 11 Lip 2012    Temat postu:

Amadi napisał:
moto125.pl napisał:
I masz tylko 1 moduł pod siedzeniem ?.To straszny pech bo zwykle jest moduł od zaworu.RS z zaworem a bez zaworu to 2 inne motocykle.Poprawia się przyśpieszenie,można wyciągnąć realne 6s od 0 do 100km/h,v-max się poprawia,dzwięk się zmienia.Ogólnie zawór rególowany to najlepsza modyfikacja od RS 125 w tej cenie.
Przykład z życia:
Moja rs miała stały zawór + wydech kompletny arrowa.
Rs kolegi nr 1 miała gaźik 34mm,zawór stały.
RS kolegi nr 2 była 100% oryginalna z rególowanym zaworem (wersja fabryczna bez blokad)

Efekt ? nie mieliśmy żadnych szans z kolegą nr 2,ani na przyśpieszenie ani na v-max,moja leciała 155km/h,kolegi nr 1 coś koło 160 a kolegi nr 2 licznikowe 175km/h,raz przy dobrym wietrze uzyskał nawet 180km/h.


Może miał silnik od 600tki wstawiony ten kolega 2 Smile Jak czytam te Twoje wypowiedzi to się można pośmiać nieźle Smile

Wprowadzasz ludzi w błąd ale tym klientów sobie nie nabijesz raczej..


Nie miał silnika od 600tki tylko wersje oryginalnie nie blokowaną z zaworem.My bez zaworu nie mieliśmy do niego szans nawet ze sportowym wydechem a kolega na gaźniku 34mm i tyle.Klientów sobie możesz sam "nabijać".Dla mnie klient to nie rzecz żeby go sobie nabijać,trochę kultury i szacunku do 2 człowieka.

Teraz pogadajmy o wprowadzaniu ludzi w błąd.Chętnie posłucham co wprowadza ludzi w błąd ?.Tylko konkrety a nie jakieś owijanie w bawałne że namawiam tylko na zakup bo jak coś warte zakupu to otwarcie o tym mówie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Śro 18:55, 11 Lip 2012    Temat postu:

nie no, [link widoczny dla zalogowanych] dobrze gada, może minimalnie koloryzuje, ale wszystko ok. tylko znów(wiem że nie jestem moderatorem) kurwa cytujecie jeden pod drugim postem, cytować se możesz jeżeli chcesz nawiązać do wątku omawianego stronę temu bo jeżeli na tej stronie to wystarczy napisać do kogo się odnosisz, w wy post pod postem!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Śro 23:22, 11 Lip 2012    Temat postu:

moto125.pl napisał:
Amadi napisał:
moto125.pl napisał:
I masz tylko 1 moduł pod siedzeniem ?.To straszny pech bo zwykle jest moduł od zaworu.RS z zaworem a bez zaworu to 2 inne motocykle.Poprawia się przyśpieszenie,można wyciągnąć realne 6s od 0 do 100km/h,v-max się poprawia,dzwięk się zmienia.Ogólnie zawór rególowany to najlepsza modyfikacja od RS 125 w tej cenie.
Przykład z życia:
Moja rs miała stały zawór + wydech kompletny arrowa.
Rs kolegi nr 1 miała gaźik 34mm,zawór stały.
RS kolegi nr 2 była 100% oryginalna z rególowanym zaworem (wersja fabryczna bez blokad)

Efekt ? nie mieliśmy żadnych szans z kolegą nr 2,ani na przyśpieszenie ani na v-max,moja leciała 155km/h,kolegi nr 1 coś koło 160 a kolegi nr 2 licznikowe 175km/h,raz przy dobrym wietrze uzyskał nawet 180km/h.


Może miał silnik od 600tki wstawiony ten kolega 2 Smile Jak czytam te Twoje wypowiedzi to się można pośmiać nieźle Smile

Wprowadzasz ludzi w błąd ale tym klientów sobie nie nabijesz raczej..


Nie miał silnika od 600tki tylko wersje oryginalnie nie blokowaną z zaworem.My bez zaworu nie mieliśmy do niego szans nawet ze sportowym wydechem a kolega na gaźniku 34mm i tyle.Klientów sobie możesz sam "nabijać".Dla mnie klient to nie rzecz żeby go sobie nabijać,trochę kultury i szacunku do 2 człowieka.

Teraz pogadajmy o wprowadzaniu ludzi w błąd.Chętnie posłucham co wprowadza ludzi w błąd ?.Tylko konkrety a nie jakieś owijanie w bawałne że namawiam tylko na zakup bo jak coś warte zakupu to otwarcie o tym mówie.



"Nabijanie" było w cudzysłowie ale tego jeszcze nie pojąłeś widocznie, cóż, niektórzy nie rozumieją pewnych rzeczy, teraz będę do Ciebie pisał prościej co byś nie miał problemu na przyszłość. Nie Tobie mi oceniać jaki mam stosunek do drugiego człowieka a jeśli to robisz to raczej świadczy tylko o Tobie.

Co do wprowadzania ludzi w błąd.

Piszesz:

"Moja rs miała stały zawór + wydech kompletny arrowa"

następnie: "moja leciała 155km/h"

Kolejne cytaty z Twojej wypowiedzi:

Piszesz:

"Rs kolegi nr 1 miała gaźik 34mm,zawór stały. "

następnie:

"kolegi nr 1 coś koło 160 "




Wyjasnienie: stały zawór ( blacha z przykręconym na stałe językiem) w RS blokuje naprawdę bardzo silnik i nie ma opcji żeby pojechała 150 a już napewno nie 160, wydech sportowy arrow czy gaźnik 34mm nie odetkają wylotu spalin i przy stałym zaworze nie ma fizycznej możliwości aby tyle pojechały, sprawdzone osobiście, wierzyć nikt nie musi, sprawdzić moze każdy, nic trudnego.

Jeśli chciałbym się wytłumaczyć że w Twoim rozumieniu pisałeś "stały zawór" z myślą "blacha z wywalonym języczkiem" to raczej nie pasuje bo w kilku innych tematach pisałeś że wtedy RSki się psują, nie jadą tak jak powinny ( chociaż wcale to nie prawda) Moto z blachą zaworu stałego bez języka jeździ podobnie jak moto z eleektrycznie sterowanym zaworem (mowa o jeździe na wysokich obrotach - czyli powyżej 8 tyś do max)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin