Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

aprilia classic 125 rotax 122 zalewa się

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juscik112
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:54, 11 Maj 2016    Temat postu: aprilia classic 125 rotax 122 zalewa się

Witam jako że jest to mój pierwszy post na forum chciałem wszystkich serdecznie przywitać Smile

Od niedawna jestem posiadaczem aprili classic 125 z silnikiem rotax 122 . poprzedni właściciel wymieniał cylinder tłok itp. problem polega na tym ze przy odkręceniu manetki do końca zalewa się i strasznie kopci na niebiesko , nie wiem do ilu obrotów się wkręca (wersja bez obrotomierza) , ale na pewno stać ją na więcej ,dozownik oleju odłączony robię swoją mieszankę , maksymalna prędkość to ok 100km/h przy bardzo słabym przyśpieszeniu, wtedy gdy powinien "wpaść w rezonans" zalewa się.

wymieniłem świece, gaźnik wyczyszczony i wyregulowany na wszystkie sposoby, iglica ustawiona na sam dół , dolot szczelny, uszczelki gaźnika nowe, zawór membranowy ok. jest to wersja bez zaworu wydechowego

Silnik odpala bez problemu , pracuje równo, czasami kolanko przy cylindrze robi się mokre od oleju (ale to chyba norma w 2t), ostatnio wydawało mi sie ze po przejechaniu ok 3km silnik zrobił się jakby słabszy
proszę o pomoc i jakieś porady gdzie szukać problemu ,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez juscik112 dnia Śro 13:56, 11 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Silver Blade
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:30, 11 Maj 2016    Temat postu:

1.Przede wszystkim pościągaj blokady
2. Sprawdź jaką masz dysze główną(najprawdopodobniej wina leży w zbyt dużej dyszy) oryginalnie montowano 128,132 iglice ustaw na drugim ząbku od dołu a śrubkę od mieszanki zakręć na maks i wykręć o 3.5 obrotu
3 Piszesz ze wymieniales swiece na jaką ? Zalecane świece do rotaxa to br10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juscik112
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:10, 12 Maj 2016    Temat postu:

gdzie w tym moto są blokady ? jak je zdjąć ? czy przez świece która nie jest dedykowana do tego modelu może sie tak dziać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juscik112
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:58, 12 Maj 2016    Temat postu:

dziś zamontowałem świecę dedykowaną do tego silnika, praca na wysokich obrotach na biegu jałowym dużo lepsza, szybciej wkręca sie na obroty i na pewno wyżej , lecz podczas jazdy nadal nie ma jakiegoś szału i na wyższych obrotach nie przyśpiesza jak być powinno

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin