Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aprilia rs 125 2003r osiągi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PieCyk
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: przemków

PostWysłany: Czw 18:00, 06 Wrz 2012    Temat postu: Aprilia rs 125 2003r osiągi

Witam. Posiadam aprilie rs 125 2003r i mam kilka pytań. Mój v-max 140km/h ,a obroty na 6biegu dochodzą tylko do 9.5-10tyś (odcinka) max na luzie kręci PRAWIE do 12tyś dodam, że moduł odblokowany i zębatki mam 17/37 czyli można powiedzieć, że na v-max. Znam kilka osób którym apki jeżdżą po 160 z zębatkami 17/47. Jeszcze pytanie jaki jest zawór w roczniku 2003 ten "automatyczny" czy stały i jak go ewentualnie odblokować i czy przy tym coś jeszcze się zmienia.

Dodam, że bardzo ładnie się zbiera na tych zębatkach na koło luzem można wyrwać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PieCyk dnia Czw 18:08, 06 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Czw 18:37, 06 Wrz 2012    Temat postu: Re: Aprilia rs 125 2003r osiągi

PieCyk napisał:
Znam kilka osób którym apki jeżdżą po 160 z zębatkami 17/47.
Dodam, że bardzo ładnie się zbiera na tych zębatkach na koło luzem można wyrwać.


160 na tych zebatkach to chyba nie mozliwe cos mi sie wydaje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieCyk
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: przemków

PostWysłany: Czw 19:18, 06 Wrz 2012    Temat postu:

Możliwe i kręca przy tym 12tyś obr, a ja mam zębatki na v-max który tylko 140 wynosi chyba, że coś z tym zaworem jest bo tylko kręci 9.5tyś przy tej prędkości, a mam zaje!@#$% przyspieszenie jak na te zębatki. Dodam, że przy każdym wyższym biegu coraz szybciej odcinka jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Czw 19:31, 06 Wrz 2012    Temat postu:

Sratata, za chiny nie uwierzę że RS leci 160 na 17/47 - bujać to my ale nie nas..

A co do Twojego "problemu" to po pierwsze zmień zębatki na na 17/40, i sprawdź jaki masz zawór wydechowy - ogólnie to rs masz odlbkowaną?.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieCyk
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: przemków

PostWysłany: Pią 14:47, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Tak z modułu blokada ściągnięta nie wiem jak z filtrem ciężko się dostać ogólnie pod plastiki. Zawór chyba jest regulowany jak na ten rocznik 2003. Jakie mogą być jeszcze blokady jakieś nietypowe?? Wiem, że zablokowany jest moduł, wydech, filtr, świeca i zawór z tego mam tylko moduł i raczej świece bo wymieniałem sprawdzę jeszcze jakie ma oznaczenia. A co do tego 160km/h to może zaokrąglają pewnie 150 pare idzie apka ale przy tym duże obroty mają jak na 17/47.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Pią 18:50, 07 Wrz 2012    Temat postu:

to sprawdz zawor bo chyba to wiesz, od cylindra nad wylotem wydechowym powinna isc linka od jezyczka i byc przylaczona do elektromagnesu.
na 17,47 watpie zebys i te 150 jechal


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieCyk
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: przemków

PostWysłany: Pią 21:29, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Z tym zaworem co mam zobaczyć?? odkręcić go czy co? wiem jak wygląda i w jakim miejscu ale nie wiem co z nim zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Sob 7:50, 08 Wrz 2012    Temat postu:

to jak wiesz jak wyglada to zobacz czy z tamtego miejsca gdzie on sie znajduje nie idzie linka do elektromagnesu i jak zapalisz motor to zawor powinien sie otworzyc czyli linka powinna sie przeciagnac w strone kierownicy powyzej 3tys zawor powinien sie zamknac i ok 7 tys znow otworzyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieCyk
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: przemków

PostWysłany: Sob 13:14, 08 Wrz 2012    Temat postu:

Aha ok sprawdze dzisiaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieCyk
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: przemków

PostWysłany: Nie 19:01, 16 Wrz 2012    Temat postu:

Właśnie sprawdzałem swoją apke i jednak ma ten zawór z linka czyli jego nie da się odblokować jedynie modułem co już mam, dodam jeszcze, że czyściłem filtr powietrza i tak dla spróbowania zapaliłem bez filtra i moto kręci do 12tyś jak założyłem filtr to kręci do 11tyś. filtr też mam odblokowany jeśli chodzi o te takie zwężki w tych rurkach co powietrze łapią to są wycięte nie wiem czy kupić jakiś firmowy stożek, jeszcze co mnie zaniepokoiło to pod bakiem mam 6 wężyków uciętych, 2 z baku 2 z silnika (jeden z nich zapchany śrubką) i jeden z gaźnika ucięty na pół, który wychodzi po prawej stronie gaźnika i wchodzi do lewej strony gaźnika nie wiem od czego to i jeszcze jeden z baczku mieszanki po prawej stronie motoru (nie ten którym mieszanka leci do silnika) na dniach zrobię fotki to pokaże co i jak. Ps. któryś z tych wężyków chyba jest odpowiedzialny za ciśnienie do baku bo jak przestawię kranik na rezerwę to nie ciągnie z rezerwy chyba to od wężyka któregoś lub zapchany kranik.
Macie jakieś pomysły?? Piszcie z góry dzięki!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieCyk
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: przemków

PostWysłany: Pon 14:11, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Nikt sie nie wypowie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieCyk
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: przemków

PostWysłany: Wto 18:15, 18 Wrz 2012    Temat postu:

Widać sami spece na tym forum;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin