Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aprilia wkręca się tylko do 10k rpm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:02, 24 Sie 2010    Temat postu: Aprilia wkręca się tylko do 10k rpm

Kręci się ładnie ale tylko do 10k rpm więc mam do was kilka pytań.

1. Da się to podregulować na mieszance czy wymiana dyszy?
2. Standardowa dysza w RS 09' to 128 tak?
3. Która śruba na gaźniku odpowiada za powietrze która za paliwo?
4. W przypadku czarnej świecy po przejechaniu powiedzmy 10 kilometrowego odcinka testowego należy zmienjszyć dawke paliwa na iglicy tak?
5. Gwint dyszy to M6?
6. Kupiłbym dysze 120, 125, 130, 135 i wtedy dobrałbym z którą najlepiej pracuje dobrze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
www
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:54, 25 Sie 2010    Temat postu:

ad.1. A skąd przypuszczasz,że to wina małej ilości paliwa,a nie proporcji mieszanki? Być może zmniejszenie da tu więcej.
ad.2. -
ad.3. nie rozbierałem RSki,ale w 50tkach od powietrza są srebrne śrubki poza tym można je rozpoznać bo są zaraz koło zacisku tej pętelki,która trzyma wężyk powietrza z filtrem.
Złota jest od paliwa.
ad.4. czarna świeca oznacza za dużo paliwa. Przykręć na mniej.
ad.5. -
ad.6. jak innym dobrze chodzi na takiej dyszy to lepiej ją dobrze podreguluj,a nie testuj na innych...ale to twój wybór


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Śro 22:52, 25 Sie 2010    Temat postu:

hahahaha jak to czytam to mi się słabo robi.

WWW tak naprawdę to chyba w życiu silnika na oczy nie widziałeś.
W różnych gaźnikach śruba jest w różnych miejscach. Widać śrubę na pierwszy rzut oka.


Od regulacji mieszanki jest jedna śruba. Załamuje mnie taka wiedza i wprowadzanie ludzi w błąd. Myślałem, że nie przestane się śmiać i nie dokończę tego postu ale się postaram.

Są 2 śruby do regulacji gaźnika
Pierwsza - regulacji obrotów - wystająca śruba z gaźnika.
Druga - śruba znajdująca się w głębszym miejscu gaźnika - regulacja paliwa z powietrzem - nie istnieje cos takiego jak sruba regulacji paliwa i śruba regulacji powietrza. Jest tylko śruba regulacji mieszanki.
Wygląda następująco:



Jeżeli 10.000 obrotów na minute przy nie nowym silniku to dla ciebie mało to słabo z tobą trochę.

Sama dysza nie wystarczy. Jeżeli uważasz, że dostaje za mało paliwa to pierwszy krok jaki powinieneś zrobić to zakręcić bardziej śrubę od mieszanki. Jeżeli dalej będzie mało paliwa dostawał to dajesz większą dyszę i dalej regulujesz.
Zostawiasz przy najlepszej konfiguracji.
Proste jak konstrukcja cepa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafal_tc dnia Śro 23:13, 25 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Czw 8:20, 26 Sie 2010    Temat postu:

A co do śrubki od mieszanki, gdzie ma być oring, przed sprężynką czy za nią??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:25, 26 Sie 2010    Temat postu:

A co to jest 10k rpm dla rotaxa Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
modliszny
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzyń Podlaski

PostWysłany: Pią 18:53, 27 Sie 2010    Temat postu:

Ja niedawno kupiłem rs. Dzisiaj ją regulowałem. Na niskich nie mogła się za bardzo wkręcić i dławiła ale przykręciłem śrubkę od mieszanki i odrazu lepiej . Razz

Jeżeli chodzi o obroty to mój Rotax wkręca się do 12k rpm i uważam że to wystarczająco przy przebiegu 17k Smile Zresztą po co więcej jak moc ma do 11k rpm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin