Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

co to za czesc?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agi
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz

PostWysłany: Śro 16:50, 23 Cze 2010    Temat postu:

A pochwal się co Ci doradzili, może i ja na tym skorzystam Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agi dnia Śro 16:51, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:57, 23 Cze 2010    Temat postu:

albo dokupic , albo dorobic blaszke i nia zatkac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawiderr
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:40, 24 Cze 2010    Temat postu:

sory , ale co ty agi gadasz , bez zaworu jak sobie zaslepi to jest to samo co na otwartym zaworze i niczego nie katujesz. jedyna różnica to muł na dolnych obrotach i może ciut więcej palić(choć nie jestem co do tego pewien)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:17, 25 Cze 2010    Temat postu:

ma mula przy 6 tysiacach dochodzi do 9 i jest zajebiste szarpniecie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Giera dnia Pią 8:17, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agi
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz

PostWysłany: Pią 11:24, 25 Cze 2010    Temat postu:

~Dawiderr: Może ja inaczej rozumiem pojęcie katowania, dla mnie to trzymanie sprzęta powyżej 8tys obrotów (a żeby jechać powyżej 80/90 km/h to tak trzeba przycisnąć, przynajmniej tak musiałam ostatnio robić, nie chciał przebić się powyżej 6tys na 5 i 6 biegu).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pią 12:21, 25 Cze 2010    Temat postu:

Agi ja mialem podobnie tyle ze nie chciala mi sie przebic przez 8 tyś , wina była języczka który się zapiekł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:23, 25 Cze 2010    Temat postu:

to z jakiego materialu macie te języczki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agi
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz

PostWysłany: Pią 17:12, 25 Cze 2010    Temat postu:

Mi też się pierw zapiekł, a potem połamał w cholere, albo na odwrót, nie wiem sama, wiem że nie mogłam dziadostwa wyciągnąć z cylindra.

A z czego są zrobione te języczki to ja nie wiem, chyba aluminium, bo są dość kruche i lekkie.

Właśnie dziś dorobiłam sobie blaszkę, którą zatkałam zawór Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agi dnia Pią 17:13, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:33, 25 Cze 2010    Temat postu:

pani złota rączka Very Happy za pare dni napisze Ci co zrobić żeby motor działał tak jakbys miala zawór a koszt to jakies 80 zl ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawiderr
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:45, 26 Cze 2010    Temat postu:

jak ci sie agi nie chciał tak przebic to sprawdź kompresje ;P , ja mam tak samo , 6-tka 85km/h i juz mu ciezko strasznie to przejsc , ponad 6 tys , sprawdzilem cisnienie a tam wykazało tylko 6 atm.(bar) więc rs stoi w garazu i czeka na remoncik , nie pale jej bo zatre jeszcze , a tak mam nadzieje ze tylko tloczek+pierscienie itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agi
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łowicz

PostWysłany: Sob 23:16, 26 Cze 2010    Temat postu:

~Giera: To z niecierpliwością czekam na to rozwiązanie Wink

~Dawiderr: Mógłbyś napisać co się dzieje w Twoim silniku, że wymieniasz tłok i pierścienie?[dlaczego to robisz, mechanik Ci tak poradził?] [chcę tylko wiedzieć i porównać z sytuacją u siebie, jakbyś mógł to opisz to jak najdokładniej, z góry dziękuję] Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agi dnia Sob 23:18, 26 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin