Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

cylinder polini 160 przed remontemm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oscaro0
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: JAROSŁAW

PostWysłany: Sob 20:37, 23 Sty 2010    Temat postu: cylinder polini 160 przed remontemm

witam mam takie pytanie chce teraz zaloazyc cyl 160 polini pozniej musze do tego jeszcze cos grzebac w gazniku czy moze byc tak jak bylo orginalnie przy 125 ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Nie 20:25, 24 Sty 2010    Temat postu:

Generalnie rzecz ujmując to najprawdopodobniej potrzebna będzie regulacja gaźnika, możliwe, że również dyszami, możliwe, że trzeba też będzie zrobić otwór w airboxie filtra powietrza, zaznaczam, że w odpowiednim miejscu. Trzeba też sobie odpowiedzieć na parę pytań: Czy mój wał to wytrzyma? Czy łożyska na moim wale to zniosą? Czy moja kieszeń wyrobi na pieniążki na paliwko? Czy moje umiejętności prowadzenia takiej fury są wystarczające? Wracając do regulacji to wszystko wyjdzie w praniu. Po pierwszym uruchomieniu silnika, parokrotnym delikatnym odkręceniu manetki wszystko się okaże.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bloodwyn dnia Nie 20:26, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrusiek15
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:52, 25 Sty 2010    Temat postu:

Kolego oscaro0 życzę Ci powodzenia zakładając 45 konny kit tuningowy 160cmm do seryjnej RS. Korbę od wału to ty zgubisz po kilku tysiącach a znając młodych zapalonych motocyklistów bez prawka zgubisz ja po kilku set kilometrach. Za każdym razem gdy ją odpalisz będziesz slyszał swoje łożyska "pomocy ratunku"... Reasumując jeżeli bierzesz sie za tuning robimy cały silnik a nie tylko cylinder. Wymiana tłumika też będzie mile widziana iż na seryjnej lufie nie wykręcisz max mocy. Koszt złorzenia całego silnika na nowych częściach z robocizną to ok 5 tys zł. Za taką kasę+rska na (handel) masz wspaniały motor bez przerubek i udoskonaleń.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oscaro0
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: JAROSŁAW

PostWysłany: Pon 19:48, 25 Sty 2010    Temat postu:

chcialem zapytac ;] o to czy sie oplaca to robic bo mi padlo cos w niej i mi ciagnie tylko do 8 tys obrotow a pozniej juz nie to rozbiore silnik i zostane przy tym 125 ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamis__1992
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Strzałkowo

PostWysłany: Wto 20:37, 26 Sty 2010    Temat postu:

aaa może ci zawór wydechowy się opuścił na dół jeżeli masz regulowany i przez to blokuje ją i dalej się nie kręci zobacz ten zaworek wydechowy. aa jeżeli to nie to to przeczyść i zrób tak jak powinno być pozdrawiam myślę że trochę pomogłem szerokości

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oscaro0
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: JAROSŁAW

PostWysłany: Śro 23:46, 27 Sty 2010    Temat postu:

dzieki kamiss:) a jak to sprawdzic czy on sie otwiera ????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrusiek15
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:46, 28 Sty 2010    Temat postu:

jest sporo tematów o czyszczeniu konserwacji zaworu wydechowego, o tym czy się otwiera czy tez nie były tematy poszukaj a znajdziesz;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 14:56, 28 Sty 2010    Temat postu:

objawy zaworu sa inne ,ale jak chcesz to sprawdź. Jeżeli zawór się zapiekł to ma mało mocy od 3 do 6 tyś obrotów potem normalnie lata,zalezy wszystko od tego w jakim położeniu się zapiecze Wink pozdro miłej pracy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin