Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder&Tłok
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Pią 15:52, 15 Cze 2012    Temat postu: Cylinder&Tłok

Witam! Mam pytanie, jaki najlepszy będzie nowy cylinder+tłok do aprilii '03 rok? z czego ? za ile? czy długo wytrzyma? Jeśli można by było prosiłbym o linki od razu do sklepów, żebym mógł zamówić Wink

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nockouter dnia Pią 15:52, 15 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 16:25, 15 Cze 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] 1450 zł oryginał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Pią 22:37, 15 Cze 2012    Temat postu:

czyli oryginał najlepszy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Pią 23:16, 15 Cze 2012    Temat postu:

a jak Ci sie wydaje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 10:04, 16 Cze 2012    Temat postu:

Wsadź panie Chińskie. Najlepsze w 100 % polecam !!! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jolker
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Sob 10:58, 16 Cze 2012    Temat postu:

No ale wybór cylindra nie ogranicza się do wyboru: a) chiński b) oryginalny... Może jakaś firma robi porządne cylindry i tłoki, a rzeczy oryginalne nie zawsze są najlepsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 11:51, 16 Cze 2012    Temat postu:

Pewnie. Ja bym wsadzil Malossi . Tylko to chyba bedzie drozsze od oryginalu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:42, 16 Cze 2012    Temat postu:

MITAKA robi zamienniki do rs, co do jakosci to nie wiem nie miałem stycznosci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin0147
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:04, 19 Cze 2012    Temat postu:

Ja miałem mitake i rozleciała mi sie po 10tys. Teraz kupiłem od tego gościa z linka powyżej sam oryginalny cylinder i dokupiłem do niego tłok wossnera. Zrobione 2tys .. na razie śmiga Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Wto 23:46, 19 Cze 2012    Temat postu:

Trochę gratów do RS 125 znajdziesz u mnie na: [link widoczny dla zalogowanych]

Co do cylindra i tłoka.Jeśli to ma jeździć to tylko nikasyl + tłok wossner kuty.Jeśli ma tylko udawać że jeździ i idzie na sprzedaż to tuleja + meteor.Różnica ? po 1 cena 50% a po 2 tuleje wytrzyma znacznie mniej,kilka tysięcy km a zadbany nikasyl na wossnerku nawet do 20 000km.

Od siebie mogę ci zaproponować regenerację cylindra to jest wykonanie nowej powłoki nikasylu + tłok wossner + usczelki całośc 1450zl.Nikasyl wykonywany jest za granicą,dlatego czas realizacji całego zamówienia około 14dni.

Pozdraiam
Adrian


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Śro 0:01, 20 Cze 2012    Temat postu:

Skąd czerpiesz taką wiedzę że tuleja jest znacznie mniej żywotna?

Jak masz tuleje to przy zatarciu robisz szlif, dajesz nowy tłok i za "grosze" śmigasz dalej. Przy nicasilu jak uszkodzisz jego powłokę to albo nowy cylek albo regeneracja której cena z tlokiem jak saam przestawiłeś blisko 1500zł.

Dlaczego cylinder z tueleją ma zrobić kilka tysięcy km a z nicasilem nawet 20 tyś km? Totalna bzdura i głupota. Przy dobrze wyregulowanym gaźniku i odpowiednim smarowaniu(odpowiednia dawka dobrego full syntetyka) napewno na tuleji nie pochodzi krócej. Kiedyś nie było Nicasilu, jeździło się na tulejach i ludzie gdy dbali to robili naprawdę duże przebiegi także Twoje zdanie do mnie nie przemawia. Ktoś powie - no tak ale to było kiedyś. Zgadza się, technologia idzie do przodu i taki Nicasil jest lepszy ale nie można pisać bzdur ze tuleje to "gówno" bo tak NIE JEST.

Czy wykonanie nowej powłoki nicasilu czy prawidłowe tulejowanie cylindra nie jest sprawą prostą i można to schrzanić a później chodzą różne opinie po necie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Śro 22:46, 27 Cze 2012    Temat postu:

Z praktyki:).Każda tuleja rozleci się szybciej niż nikasyl.Nikasyl montowany jest w rotaxa od 20lat więc nie wiem o jakich czasach mówisz że kiedyś go nie było ?.Może chodzi o naprawde tego w Polsce to się zgodze że dopiero od kilku lat jest to oficjalnie dostępne.
Generalnie tak jak mówie,tuleja to tanie i krótko trwałe rozwiązanie,1 w porywch 2 sezony i będzie do szlifa lub całkowitej naprawy.Nigdy nie zrobisz na tuleji tyle km co na nikasylu.Mówie to co widze w życiu a nie to co gdzieś sobie pisze w internecie.Podzwoń do ludzi którzy naprawiają 2T zobaczysz jakie będzie ich zdanie:).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Czw 23:12, 28 Cze 2012    Temat postu:

moto125.pl napisał:
Jeśli ma tylko udawać że jeździ i idzie na sprzedaż to tuleja + meteor.Różnica ? po 1 cena 50% a po 2 tuleje wytrzyma znacznie mniej,kilka tysięcy km

Powiem tylko tyle: ahahahahahaahhahahahhaa. Żeliwna tuleja drodzy państwo, o ile jest porządna a nie jakieś chińskie badziewie, wstawiona w porządnym zakładdzie, dokładnie obrobiona pod dany tłok, z tłokiem konkret (nie, Meteor to zdecydowanie nie są dobre tłoki) prawidłowo eksploatowana, dobrze dotarta, jeżdżona na dobrym oleju i nieprzegrzewana będzie latać dłuuuuuugo długo długo. I nie pitol nam tu stary, ze jest inaczej. Wiemy, że nie zarabiasz, jak ludzie wysyłają cyle na tuleję do Woryny, ale bez przesady. Zgadza się, Nicasil nowoczesna technologia i bla bla bla, ale oprócz swojej wytrzymałości (wcale niewiele większej niż tuleja!) nie jest wcale taka zajebiście lepszy, by bulić za niego taką kasę. Jak się dba tak się ma. Jak się użytkuje prawidłowo, to wystarczy tłok zmieniać z taką częstotliwością jak przy nicasilu, a dla świętego spokoju po parudziesięciu kilometrach szlif, który nie jest drogi, jak juz tuleja siedzi. Noo, ale jak się jeździ na oleju z Orlena albo ma się walniętą uszczelkę pod głowicą tak, ze płyn ze zbiorniczka kipi i kopeć śmierdzący jak kocie szczyle i biały jak z lokomotywy i się jeździ to i nicasil strzeli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Pią 14:23, 29 Cze 2012    Temat postu:

Bloodwyn napisał:
moto125.pl napisał:
Jeśli ma tylko udawać że jeździ i idzie na sprzedaż to tuleja + meteor.Różnica ? po 1 cena 50% a po 2 tuleje wytrzyma znacznie mniej,kilka tysięcy km

Powiem tylko tyle: ahahahahahaahhahahahhaa. Żeliwna tuleja drodzy państwo, o ile jest porządna a nie jakieś chińskie badziewie, wstawiona w porządnym zakładdzie, dokładnie obrobiona pod dany tłok, z tłokiem konkret (nie, Meteor to zdecydowanie nie są dobre tłoki) prawidłowo eksploatowana, dobrze dotarta, jeżdżona na dobrym oleju i nieprzegrzewana będzie latać dłuuuuuugo długo długo. I nie pitol nam tu stary, ze jest inaczej. Wiemy, że nie zarabiasz, jak ludzie wysyłają cyle na tuleję do Woryny, ale bez przesady. Zgadza się, Nicasil nowoczesna technologia i bla bla bla, ale oprócz swojej wytrzymałości (wcale niewiele większej niż tuleja!) nie jest wcale taka zajebiście lepszy, by bulić za niego taką kasę. Jak się dba tak się ma. Jak się użytkuje prawidłowo, to wystarczy tłok zmieniać z taką częstotliwością jak przy nicasilu, a dla świętego spokoju po parudziesięciu kilometrach szlif, który nie jest drogi, jak juz tuleja siedzi. Noo, ale jak się jeździ na oleju z Orlena albo ma się walniętą uszczelkę pod głowicą tak, ze płyn ze zbiorniczka kipi i kopeć śmierdzący jak kocie szczyle i biały jak z lokomotywy i się jeździ to i nicasil strzeli.


kolegeo poczytaj co to jest nikasyl,poczytaj o jego histori powstawnia i gdzie był i jest obecnie stosowany,jakie są jego właściwości,dlaczego go wynaleźli itp.W tedy możemy porozmawiać bo narazie nie wiesz nic,dla ciebie Nikasyl to "bla bla bla".A ja powiem w skrócie: zawsze na nikasylu jest większa moc silnika a po tulejowaniu moc,prędkośc maksymalna,przyśpieszenie spada,nikasylu używa się min w F1,sportowych wersjach Porshe 911,Ferrari itp.NIGDY ŻADNA TULEJA nie będzie równa do NIKASYLU !.Z racji że w Polsce ludzie nie mają pieniędzy to wszyscy robią tuleje a 2 powód jest taki że w Polsce żadna firma nie robi nikasylu tylko jest to wysyłane za granicę - długi czas oczekiwania.Tyle w temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Pią 17:14, 29 Cze 2012    Temat postu:

moto125.pl napisał:


kolegeo poczytaj co to jest nikasyl,poczytaj o jego histori powstawnia i gdzie był i jest obecnie stosowany,jakie są jego właściwości,dlaczego go wynaleźli itp.W tedy możemy porozmawiać bo narazie nie wiesz nic,dla ciebie Nikasyl to "bla bla bla".A ja powiem w skrócie: zawsze na nikasylu jest większa moc silnika a po tulejowaniu moc,prędkośc maksymalna,przyśpieszenie spada,nikasylu używa się min w F1,sportowych wersjach Porshe 911,Ferrari itp.NIGDY ŻADNA TULEJA nie będzie równa do NIKASYLU !.Z racji że w Polsce ludzie nie mają pieniędzy to wszyscy robią tuleje a 2 powód jest taki że w Polsce żadna firma nie robi nikasylu tylko jest to wysyłane za granicę - długi czas oczekiwania.Tyle w temacie.


Serio nie muszę czytać co to jest nicasil, znam jego właściwości i inne bla bla bla. Sądzisz, że nie wiem nic? Zaręczam, że wiem więcej niż Ty, "kolego". I nie jest to książkowa wiedza czy z internetu. Zgoda, nicasil ma właściwości których nie ma tuleja, i w Porshe czy tam Ferrari może jest to pomocne, ale na pewno w Rotaxie nie odczuwalne. Masz porównanie pomiędzy idealnie dotartą i eksploatowaną Rs na Nicasilu i ta samą również idealnie dotartą na tulei od Woryny? Ja mam. Podczas jazdy BRAK JAKIEJKOLWIEK RÓŻNICY również w dalekich trasach. Brak wzrostu temperatury. Wytrzymałość? Również bez zastrzeżeń. Przy CR 250 mam takie samo porównanie, również brak różnicy. Podsumowując: Nicasil ma właściwości, których nie ma tuleja, nigdy nie twierdziłem, że jest inaczej. Wytrzyma dłużej (ale wcale nie tak o wiele dłużej) od żeliwa, gdzie tulei przydałoby się zrobić szlif (notabene, całkiem tani) częstotliwość zmian tłoków taka sama, jednak jego super hiper właściwości są PRAKTYCZNIE WOGÓLE NIE WYKORZYSTYWANE PRZEZ RS!!! Po prostu Rotax nie jest aż tak wyżyłowany, by niemiłosiernie katować żeliwa gdzie nic innego poza nicasilem nie może być zastosowane. Jednak koszta przy Nicasilu są nieporównywalnie większe, co przy silniku Rs jest ZUPEŁNIE NIEOPŁACALNE!!! I TO jest wszystko w temacie. I na przyszłość nie oceniaj wiedzy innych nie znając ich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin