Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

części do 700zł
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:05, 13 Sty 2013    Temat postu: części do 700zł

Witam, mam do wydania na częsci do apki mp 700zł. Co kupić abym mógł śmiagać szybciej i dłużej? Ostatni remont był robiony z 4-6 lat temu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Nie 19:09, 13 Sty 2013    Temat postu:

Na częściach lepiej nie oszczędzać, ale jeśli chcesz to nie kupuj tłoków od Meteora, nigdy. Co do szybkości to polecam odblokować ale dopiero po dotarciu i ewentualnie zainwestować w jakiś sportowy wydech, ale nie mieści się to w twoim budżecie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:15, 13 Sty 2013    Temat postu:

motorek zablokowany do 110, albo silnik tak zmęczony bo tak wolno jedzie. tłumik nie rozpoławiany. to jaki mam tłok kupić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Nie 19:19, 13 Sty 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] wybierasz rocznik--->klikasz "silnik"--->i szukasz co potrzebne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:22, 13 Sty 2013    Temat postu:

no ja wiem, przedlądałem to, ale wdg Was tak na oko co by sie przydało wymienić. do 700zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Nie 19:24, 13 Sty 2013    Temat postu:

Jeśli nic się nie "robi" złego w silniku to dozbierać pieniędzy i zrobić dobry remont gruntowny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Nie 19:24, 13 Sty 2013    Temat postu:

Tłok:
[link widoczny dla zalogowanych]

Korbowód: (może nie trzeba)
[link widoczny dla zalogowanych]

Uszczelki:
[link widoczny dla zalogowanych]

Łożyska wału:
[link widoczny dla zalogowanych]

Do tego pasuje odrazu wymienić simmeringi w całym silniku:
[link widoczny dla zalogowanych]

Całość: 740zł (bez korbowodu)
Masz ładny remoncik silnika zrobiony na najlepszych częściach.Dotarcie jakieś 1500km,po jakiś 2000km rozblokować w pełni i będziesz jeździł i jeździł Smile.O ile cylinder jest w stanie nie wymagającym naprawy.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Nie 19:26, 13 Sty 2013    Temat postu:

z tym 1500km to trochę przesadziłeś, ale wg mnie to wystarczyłoby 1000, no ale im więcej tym lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:30, 13 Sty 2013    Temat postu:

dzięki. a te plastikowe zębatki od strony oleju to je sie wymieniaczy nie, bo kiedyś dałem mechanikowi żeby zrobił mi z tym moto i powiedział mi żebym tam jakąś zębatke wymienił bo moge sobie wał uszkodzić, bo podobno ona reguluje obroty wału czy coś takiego... jest jeszcze jedna wada mojego moto; na bardzo zimnym silniku obrotomierz działa normalnie i wdg. dzwięku i wdg. licznika wkręca sie na maksymalne obroty, ale jak jest ciepły to albo pokazuje 0 obr albo 7 tyś. i wdg. dzwięku słabo się wkręca nie tak jak na zimnym. jakies 3 tyś km temu kompresje miałem 8 atmosfer.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Woj3250 dnia Nie 19:32, 13 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Nie 19:34, 13 Sty 2013    Temat postu:

Chyba 8 bar, ale spróbuj naładować akumulator, jeśli to nie pomorze to zobacz do takiej kostki która idzie do rozrusznika, i chyba do tego zmyślnego urządzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:39, 13 Sty 2013    Temat postu:

*bar. a jest jakaś zębatka co może uszkodzić wał, i czy te zębatki sie wymienia ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moto125.pl
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Bochnia

PostWysłany: Nie 19:42, 13 Sty 2013    Temat postu:

Plastikowe zębatki wymienia się co około 15 000km wg serwisówki aprili,owszem powinno się je wymienić przy remoncie ale pisałeś o częściach do 700zł a za tyle nie zrobisz remontu całego na tip top.

3 zębatki:
[link widoczny dla zalogowanych]

Lub 2:
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale jeśli masz kompresje 8 barów na silniku to jeszcze nie trzeba robić remontu i spokojnie pojeździ.Myślę że kwestia regulacji gaźnika,czyszczenia,dobranie dyszy i rozblokowanie żeby chodziła i wkręcała się jak należy.Co do obrotomierza z tego co pamiętam czujnik jest gdzieś na silniku do niego i czasem jak nie łączy to on szaleje - miałem tak w swojej RS.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:51, 13 Sty 2013    Temat postu:

jezuu... jakie drogie, po***ało ich... troche plastiku i 500zł. remont to i tak musze zrobić bo w pewnym momencie zgasił sie i nie chciał zapalić, iskra jest, myśle że to sprawka tłoka i pierscieni bo coraz wolniej sie zbierał i jak chciałem kumpla pod sklep przewieść to miał bardzo mało mocy... Motorek mi palil ze 7 litrów, a poza tym w gaźniku jest jest takie czarne pokrętełko, chyba od obrotów to ja miałem to na maksa przykręcone, bo jak troszecze odkręciłem to gasł na wolnych. Od czego to ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
menkol
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:55, 13 Sty 2013    Temat postu:

to regulacja "wolnych" obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Nie 19:56, 13 Sty 2013    Temat postu:

Nie pojebało ich^^a ten gostek który podał te linki to właśnie on handluje. Jeśli chcesz mieś ten "plastik" to idź do jakiejś tokarni zanieś te i niech wytoczą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin