Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dławienie/Przerywanie przy 5tyś/6tyś obrotów FILMIK/Zębatka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 21:30, 27 Maj 2012    Temat postu:

Podnieś bak, odchyl zbiornczek płynu i gazuj na Nce Smile będziesz widział czy języczek się wysuwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NitroX123
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Lublina

PostWysłany: Pon 13:23, 28 Maj 2012    Temat postu:

TeDeX napisał:
Zawór napewno chodzi dobrze?, podnieś bak i patrz przy jakich obrotach się otwiera, powinien dzialać tak:
0 - 2,5k rpm - otwaty
2,5 - 7k rpm - zamknięty
7 - max - otwaty.


sprawdzałem przed chwilą i wydaję się być ok
0-2,5k --otwarty
2,5-do 7,5tyś --- zamknięty
i tak od 8 tyś -- otwarty do końca także zawór to raczej nie jest,
zamieszczam filmik jeszcze może zaraz też coś nagram podczas jazdy Smile
http://www.youtube.com/watch?v=yAWnBylSykA&feature=youtu.be


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez NitroX123 dnia Pon 13:24, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobylnia k.Poznania

PostWysłany: Pon 14:55, 28 Maj 2012    Temat postu:

chłopaki ja mam dokładnie to samo i to nie jest wina modułu kochani bo ja mam tak jak sygnet my w GS nie mamy modułu tylko cewko moduł powiedzcie na jakim oleju jeździcie? bo jak na Orlenowskim to sorryy... Ja zalałem castrola i zaczęło śmigać normalnie ; ) Jaki z tego morał ORLENOWKI olej 2T jest dopizdy bo go tak nie przepala ; ] pozdrawiam ; )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NitroX123
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Lublina

PostWysłany: Pon 15:04, 28 Maj 2012    Temat postu:

juzio13 napisał:
chłopaki ja mam dokładnie to samo i to nie jest wina modułu kochani bo ja mam tak jak sygnet my w GS nie mamy modułu tylko cewko moduł powiedzcie na jakim oleju jeździcie? bo jak na Orlenowskim to sorryy... Ja zalałem castrola i zaczęło śmigać normalnie ; ) Jaki z tego morał ORLENOWKI olej 2T jest dopizdy bo go tak nie przepala ; ] pozdrawiam ; )

Tak się składa że właśnie zalałem orlenowskiego cały dozownik Laughing Laughing

to Juzio13 mówisz że to przez olej ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobylnia k.Poznania

PostWysłany: Pon 15:24, 28 Maj 2012    Temat postu:

u mnie było podobnie i to była wina oleju ; )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pon 15:40, 28 Maj 2012    Temat postu:

Proponuje też pobawić się iglicą Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pon 17:01, 28 Maj 2012    Temat postu:

Zawór pasowałoby wyregulować, bo wydaję mi się że nie otwiera się w pełni.
Jeszcze proponuję to co kolega wyżej Wink, pobaw się iglicą, ona odpowiada za ilość mieszanki w "średnich" obrotach.

//edit1:
Jeszcze możesz zrobić test: gdy zacznie tak przerywać włącz ssanie i spróbuj odczuć czy lepiej się wkręca czy gorzej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Pon 17:02, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 19:37, 28 Maj 2012    Temat postu:

jeśli mogę mieć prośbę, czy mógłby ktoś dodać zdjęcie gdzie dokładnie ten zawór się znajduje? bo mam podobny problem a nie wiem gdzie szukać Wink

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pon 19:46, 28 Maj 2012    Temat postu:

Nockouter napisał:
jeśli mogę mieć prośbę, czy mógłby ktoś dodać zdjęcie gdzie dokładnie ten zawór się znajduje? bo mam podobny problem a nie wiem gdzie szukać Wink

pozdrawiam


W cylindrze, wychodzi do niego linka to widać. Dokładnie pod akumulatorem jest taka "fifka" ;d i z niej linka wychodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 21:31, 28 Maj 2012    Temat postu:

to sprawdzę to jutro, bo akurat wyciagnalem aku do ladowania ;P i jak poznam czy mam regulowany czy nie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Pon 21:33, 28 Maj 2012    Temat postu:

jak regulowany to po prawej od akumulatora do ramy jest przykręcony taki złotawy walec z linką która idzie do cylindra, jak stały to tego nie będzie i też szukasz go przy cylku nad wydechem jak byś chciał go wyciągnąć i zaślepić aby odblokować Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sygnet
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wa-Wa

PostWysłany: Wto 14:59, 29 Maj 2012    Temat postu:

co do tej iglicy , to waszym zdaniem ona jest za wysoko czy nisko niedobór czy nadmiar na tych 5-6 k >?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Wto 17:49, 29 Maj 2012    Temat postu:

Ursu$ napisał:
jak regulowany to po prawej od akumulatora do ramy jest przykręcony taki złotawy walec z linką która idzie do cylindra, jak stały to tego nie będzie i też szukasz go przy cylku nad wydechem jak byś chciał go wyciągnąć i zaślepić aby odblokować Wink


Do cylka mi idzie jakas linka, czyli regulowany?;>

I mam pytanie odnośnie iglicy, orientujecie sie moze w którym dołku powinna być seryjnie ? i czy przez iglice moze moto nie odpalać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Wto 19:53, 29 Maj 2012    Temat postu:

czy mieszanka jest za bogata czy za uboga sprawdzisz odkręcając świecę i badając kolor świecy(powinno być "kawa z mlekiem") jak za jasna to masz ubogą trzeba podnieść iglicę czyli przesuwasz zabezpieczenie o rowek niżej, jak za ciemna to odwrotnie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Wto 19:57, 29 Maj 2012    Temat postu:

a przez to moze moto nie odpalać? i czy mogla sie ona przestawić tak o? przy dziurze np.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nockouter dnia Wto 19:58, 29 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin