Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacperkacper
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:27, 02 Maj 2015 Temat postu: Docieranie apki - pare pytan. |
|
|
Witam, pierwszy raz będe docierał moto. Wiem, że na forum jest dużo tematów o tym ale chciałbym żeby ktoś odpowiedział mi na pare pytan.
A jeszcze dodam że kiedyś była wbita tuleja i włozony tłok meteora który sie przytarł, teraz było robione honowanie i nowy tłok wossnera jest wsadzony.
1. Jaką robić mieszanke ?
2. Jaki olej kupić ?
3. Ile km docierać ?
4. Jak to wogole docierać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:50, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
1.Standardowo 1:50
2.Może być Castrol Power 1 Racing 2t
3.Różnie ludzie mówią, ja docierałem chyba z 300km ale moge się mylić bo dość dawno to było więc niech ktoś się jeszcze wypowie.
4.Podstawa- nie przegrzać, no i zbytnio nie pałować co nie oznacza, że masz zamulać.Apka od początku powinna jeździć w całym zakresie obrotów, jeszcze raz napisze - byle nie przegrzać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Nie 10:09, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dozownik rozumiem odłączony?
Castrola 2t bym sobie odpuścił na starcie. Motul 800, albo chociaż 710, jak nie masz tyle kasy na olej to chociaż Mobila full syntetyk 2t (złota naklejka)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:18, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nie przesadzaj, Castrol jest jak najbardziej ok jeździłem na nim na 160ccm i wszystko było w porządku. Fakt może i motul będzie lepszą opcją, sam na początku go lałem ale jego dostępność i cena.. po przerzuceniu się na Castrola nic nie straciłem a jedynie zyskałem nie raz czas i pieniądze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Nie 10:38, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Castrol jest chujowy, pozdrawiam. Różnice widać chociażby po konsystencji, castrol to woda, nie zostawia żadnego filmu olejowego
No ale róbcie jak chcecie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:08, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Twój argument jest inwalidą
Bez przesady, że castrol to woda..
PS. Nie twierdzę, że castrol to jakaś wysoka półka, jest to najlepszy olej z tych ogólnodostępnych w sklepie, wystarczający na poj. 125.
Do jazdy wystarczy ci castrol, chcesz wydawać więcej kasy i za każdym razem zamawiać go z neta (chyba, że gdzieś w okolicy jest hurtownia gdzie go mają) to kupuj jakieś wysoko jakościowo oleje nie wiadomo po co.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
panmistrz
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Nie 11:47, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
2 sezony (odkąd miałem RSke) jeździłem na złotym castrolu i nic mi sie nie stalo, nie ma co narzekac bo to dobry olej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Nie 12:33, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dobra, każdy jeździ na czym chce, mam dzieś na czym jeździcie, wasza sprawa. A tłumaczenie że to tylko 125ccm to w ogóle nie czaje. Co ma do tego pojemność? RS jest dosyć wyżyłowana, więc i dobre smarowanie się przydaje.
A to że nie mam przesadzać... Jak Ci zostały resztki tych olejów to wlej sobie do jakiejś miarki, przemieszaj i zobacz po jakim czasie "film" olejowy castrola spłynie a po jakim czasie motul.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 18:59, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Akurat castrol to chujowy olej, nagaru zostawia tyle ,że ja pierdole ... Weź później siłuj się i wyciągaj języczek od zaworu..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kacperkacper
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:51, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nowy tłok założony, od 2 dni zrobione 140 km, dzisiaj dałem na 1,2,3 prawie że w pizde około 3 razy i było ok, a teraz na jedynce dalem pod rezo i jakoś mocy nie ma jak przed remontem. Czym to moze byc spowodowane ? Nie przegrzałem, nic sie nie stało, jeździłem max 70-80-90 do 6-7 tyś obrotów. Olej motul 710, leje 120 ml na 5 l
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Nie 21:25, 03 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
1. Za dużo oleju na taką ilość paliwa.
2. Kręć ją na biegach w pełnym zakresie obrotów, do 11-12k rpm, ale nie cały czas tylko wkręć, bieg, wkręć, bieg, potem np. na 5 biegu trzymaj te 8/9k rpm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krystek21
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:58, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nagar powstaje podczas spalania i choćby nie wiem co się paliło i jak to i tak nagar zostanie. Zapieka języczek bo to logiczne. Takie ot w temacie.Docierając nie dawaj nagle gazu sa maxa tylko powoli stopniowo ją bujaj. W miare wzrastania przebiegu jeżdzij bardziej żywo i energicznie. Tyle ode mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:10, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Marchewa666 napisał: |
A tłumaczenie że to tylko 125ccm to w ogóle nie czaje. Co ma do tego pojemność? RS jest dosyć wyżyłowana, więc i dobre smarowanie się przydaje. |
To, że do 125ccm castrol wystarcza, dowód? jeździ na nim 90% apek w Polsce.
krystek21 napisał: |
Nagar powstaje podczas spalania i choćby nie wiem co się paliło i jak to i tak nagar zostanie. Zapieka języczek bo to logiczne. Takie ot w temacie.Docierając nie dawaj nagle gazu sa maxa tylko powoli stopniowo ją bujaj. W miare wzrastania przebiegu jeżdzij bardziej żywo i energicznie. Tyle ode mnie.  |
+1
PS. Oleju moim zdaniem dobra ilość.
PS.2 Co do oleju to już swoje powiedziałem, więcej nie ma sensu. To tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 21:52, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Oczywiście ,że nagar powstanie ,ale przy Castrolu to można plantacje nagaru założyć //
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Pon 21:59, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
To że jeździ na nim 90% apek w Polsce to taki argument jak to że 100% ludzi pijących wodę umiera. Inwalida nie argument.
Nie jeździłeś na innym, więc proszę trochę wyhamować z odpowiedziami, ja mam porównanie i tłoków, i konsystencji i zużycia silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|