Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

docieranie na postoju
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cycu12
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzyżanowice (k. Raciborza)

PostWysłany: Pon 19:32, 10 Mar 2014    Temat postu:

dobra panowie jest inna sprawa, mianowicie odpaliłem ją, fajnie se pyrka ale szybko się grzeje :/ chłodnica tylko z prawej strony gorąca, z lewej i na środku zimna. co radzicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Pon 19:42, 10 Mar 2014    Temat postu:

Odpowietrzyć układ Smile uprzedzam pytanie gdzie jest odpowietrznik, taka rurka obok akumulatora pod bakiem i na niej jest śruba do regulacji Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Pon 20:02, 10 Mar 2014    Temat postu:

Szymuś, z tym docieraniem masz rację, walnęłem się Very Happy Nie należy dodawać oleju, można co najwyżej zmienić mieszankę, więcej paliwa mniej powietrza ale i to nieznacznie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cycu12
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzyżanowice (k. Raciborza)

PostWysłany: Pon 20:25, 10 Mar 2014    Temat postu:

ja odpowietrzyłem nawet na chłodnicy i cylindrze, na tym wężyku co mówisz nawet 2 razy ale bez większych rezultatów :/ nawet 4 kreska mi walnęła na wskaźniku temperatury... nie wiem co jest grane. chyba że to normalne że na początku się tak grzeje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Pon 20:33, 10 Mar 2014    Temat postu:

Jak masz tuleje to tak, łatwiej się nagrzewa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cycu12
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzyżanowice (k. Raciborza)

PostWysłany: Pon 20:52, 10 Mar 2014    Temat postu:

właśnie że nie, seria na nicasilu.. jakie jeszcze mogą być przyczyny takiego szybkiego nagrzewania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Pon 20:55, 10 Mar 2014    Temat postu:

Przytkany układ Smile najpewniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cycu12
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzyżanowice (k. Raciborza)

PostWysłany: Pon 21:16, 10 Mar 2014    Temat postu:

no ale czym by się mógł zatkać? i jak go odetkać? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Pon 21:27, 10 Mar 2014    Temat postu:

Chłopak weź spuść cały płyn, przepłukać musisz cały układ i nalej nowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cycu12
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzyżanowice (k. Raciborza)

PostWysłany: Wto 18:00, 11 Mar 2014    Temat postu:

a jakieś inne przyczyny? możliwe że pompa nie działa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cz!keN
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:40, 11 Mar 2014    Temat postu:

Nie chce mi sie czytać ale zauwazylem ze kolega napisał ze nicasilu sie nie dociera nie słuchajcie tych baranów bo zatrzecie nowiutki cylinder głównie dociera się tłok bo to tłok puchnie przy temperaturze i nicasil sie musi do niego przyzwyczaic a odpowiednie docieranie oczywiście oddatkowa dawka do paliwa
warto żeby moto około 15 min postało na luzie po pierwszym odpaleniu
później pierwsza faza
czyli pierwsze 50 kilometrów jedziemy spokojnie do 3-4 tysięcy najlepiej Smile
faza druga do około 400-500 śmiało do 6-7 tysięcy czasem troszke więcej żeby można przycisnąć do 9 ale na chwilkę po 500km do 800 tys śmigamy 9-10 tys obrotów ale nei cały czas po 800 tys jeszcze spokojnie nie na maksa po 1000km mamy zajebiscie dotarty tłok pozdrawiam warto tak dotrzeć Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 18:54, 11 Mar 2014    Temat postu:

Cz!keN napisał:
Nie chce mi sie czytać ale zauwazylem ze kolega napisał ze nicasilu sie nie dociera nie słuchajcie tych baranów bo zatrzecie nowiutki cylinder głównie dociera się tłok bo to tłok puchnie przy temperaturze i nicasil sie musi do niego przyzwyczaic a odpowiednie docieranie oczywiście oddatkowa dawka do paliwa
warto żeby moto około 15 min postało na luzie po pierwszym odpaleniu
później pierwsza faza
czyli pierwsze 50 kilometrów jedziemy spokojnie do 3-4 tysięcy najlepiej Smile
faza druga do około 400-500 śmiało do 6-7 tysięcy czasem troszke więcej żeby można przycisnąć do 9 ale na chwilkę po 500km do 800 tys śmigamy 9-10 tys obrotów ale nei cały czas po 800 tys jeszcze spokojnie nie na maksa po 1000km mamy zajebiscie dotarty tłok pozdrawiam warto tak dotrzeć Very Happy



Jesteś idiotą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cz!keN
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:58, 11 Mar 2014    Temat postu:

heh Smile Pewnie jesteś wyznawcą że nicasilu sie nie dociera ? Smile Już sama twoja wypowiedź ujawniła twą inteligencje pozdrawiam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Wto 18:58, 11 Mar 2014    Temat postu:

Cz!keN napisał:
Nie chce mi sie czytać ale zauwazylem ze kolega napisał ze nicasilu sie nie dociera nie słuchajcie tych baranów bo zatrzecie nowiutki cylinder głównie dociera się tłok bo to tłok puchnie przy temperaturze i nicasil sie musi do niego przyzwyczaic a odpowiednie docieranie oczywiście oddatkowa dawka do paliwa
warto żeby moto około 15 min postało na luzie po pierwszym odpaleniu
później pierwsza faza
czyli pierwsze 50 kilometrów jedziemy spokojnie do 3-4 tysięcy najlepiej Smile
faza druga do około 400-500 śmiało do 6-7 tysięcy czasem troszke więcej żeby można przycisnąć do 9 ale na chwilkę po 500km do 800 tys śmigamy 9-10 tys obrotów ale nei cały czas po 800 tys jeszcze spokojnie nie na maksa po 1000km mamy zajebiscie dotarty tłok pozdrawiam warto tak dotrzeć Very Happy


Bo widze, że sie nie dogadamy...sam słusznie stwierdziłeś, że nie czytałeś, ale skoro wyzywasz nas od baranów to ja do Ciebie też będę pisał jak chciał, bo cytowanie regulaminu w kółko tego samego punktu jest nudne i chyba nie działa, tak btw. i tak nikt go nie czyta Wink

A teraz kurczaczku siadaj i słuchaj Very Happy trzeba sobie coś wyjaśnić, mianowicie, nicasilu się nie dociera, tylko przyspasabia do tłoka Wink co do zwiększania obrotów uważam, że nie ma o czym gadać bo nikt głupi nie jest żeby pizdować od razu. Dalej, bedę lał po łbie każdego kto twierdzi że trzeba zwiększyć dawkę oleju, skutek jest podobny do zalania oleju napędowego, zajebany tłok, w najlepszym przypadku razem z tłokiem i zaworem, reszty nie licze albo późniejsze zatarcie po zmianie na standardową dawkę Smile Tyle mam od siebie i dziękuje Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SzymonRS125 dnia Wto 18:59, 11 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cz!keN
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:03, 11 Mar 2014    Temat postu:

Kolego tłok puchnie tak i jezeli nie zalejemy wiekszej dawki oleju po prostu zablokuje go nie widziałeś nigdy tematów założyłem nowy zestaw silnik stanął ? Smile A nie czytałem bo temat jest o pewnym wątku a rozmawiacie o czymś innym . Docieranie potocznie nazywanie ułożenie nowego zestawu tłoko cylindrowego Smile a tacy co dadzą w pizdę od razu znajdą się uwierz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin