Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Docieranie po wymianie tłoka.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Pią 12:18, 23 Wrz 2011    Temat postu: Docieranie po wymianie tłoka.

Witam, wymienilem w swojej rsce tłok na kuty wossnera, poniewaz kompresja była juz licha. Szukałem na forum, ale nie znalazłem. Chce wiedzieć jak docierac apke po samej wymianie tłoka ? jakie obr itp ? Smile Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Pią 13:05, 23 Wrz 2011    Temat postu:

jak masz nicasil to ok 200 -300 km nie pałowac go ja jezdiłem tak
100 km max 5tys
200kma 7tys
a potem juz normalnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DiKej
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lewniowa/Brzesko

PostWysłany: Pią 14:32, 23 Wrz 2011    Temat postu:

ja tam na nicasilu jedynie rozgrzewałem troszke dlużej przed jazdą, i starałem sie przez 100km na zróżnicowanych obrotach jeździć, a później już ogień i normalna jazda;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 14:35, 23 Wrz 2011    Temat postu:

zx12r94 napisał:
jak masz nicasil to ok 200 -300 km nie pałowac go ja jezdiłem tak
100 km max 5tys
200kma 7tys
a potem juz normalnie

to gorzej dla twojego silnika bo nie osiągnie on pełnej mocy,
wielu jes tw błędzie zresztą ile można pisac najważniejsza sa pierwsze kilometry po wymianie tłoka i wtedy musisz przypałować żeby pierścienie dobrze się dopasowały, jeżdżąc wolno zamulasz silnik i nie wiesz nawet że tracisz moc.najwazniejsze to nie przegrzac i tego sie pilnuj daj w palnik na 1 2 i3 do 9 10 tys i odpusc ale nie hamuj silnikiem bo to tez nie dobrze dla 2t,
nie trzymaj sie tych samych obrotów ! to kolejna zasada a jak zx12 pisze ze pierwsze 100km do 5tys to kompletne nieporozumienie.
częste postoje i nie bój się obrotów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pią 15:56, 23 Wrz 2011    Temat postu:

ja*** było 1500 100 900 razy i jeszcze jak byk pisze na stronie motortechu..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Pią 18:45, 23 Wrz 2011    Temat postu:

waldorm napisał:
ja*** było 1500 100 900 razy i jeszcze jak byk pisze na stronie motortechu..



Po pierwsze szukałem na forum i są tylko zasady docierania przy nowej tulei i tłoku lub całego nowego cylka. Po drugie na motor techu piszą ogolnie i tyczy sie to głowie silników crossowych a mnie interesują tylko i wyłącznie odpowiedzi posiadaczy rsek.
Poza tym dzięki za odpowiedzi.
Czyli tak: pierwsze 50 km bardzo spokojnie.
50-200km tak do 6-7 tys obr i na kilka sekund palnik
200-300 do 7-8.5 i co jakis czas w palnik
ponad 300 ile fabryka dała.
Częste postoje w trakcie docierania oraz pilnowanie temperatury.
ok ? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pią 19:06, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Nie nie ok, zresztą Ty jestes chyba ślepu człowieku

[link widoczny dla zalogowanych]

Tu jest ogólnie napisane? Ogarnij człowieku, zresztą jakie crossowe? Tu są ogólnie o silnikach 2t a nie. Najpierw przeczytaj a potem oceniaj.

michu88 napisał:
Po pierwsze szukałem na forum i są tylko zasady docierania przy nowej tulei i tłoku lub całego nowego cylka.


Nie ma róznicy praktycznie bo i tak pierscienie musza sie dotrzec z gładzia cylindra Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez waldorm dnia Pią 19:07, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Pią 19:33, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Ślepy to ty jestes. nie rozumiesz, ze pierdo.. mnie to co pisze na stronie motor-techu, wole sie zapytac uzytkownikow rsek, a niee. Poza tym jest w chuu roznica jak docierasz po wymianie tulei i tloka, niz samego tloka, poniewaz tam jest gladz nicasilu jeszcze. Iii nie wypowiadaj sie na forum czy bylo czy nie, od tego są moderatorzy, a ty nim jednak nie jestes, wiec nie cwaniakuj. Wszystkiego sie dowiedziałem temat do zamkniecia, tym ktorzy pomogli dzieki, a tym wszystkowiedzacym prosze zeby sie nie wypowiadali w moich tematach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pią 20:25, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Ta i docieraj mądralo przez pierwsze 50km najlepiej 3tys to za miesiac zobaczymy temat dlaczego rska po remoncie jest taka słaba Smile Smile
Kto powiedział, że moderatorzy są od mówienia "ze to juz bylo" hahaha? Confused

co ogar ;d

+i co z tego, że jest gladz nicasylu jak dajesz nowe pierscienie to ona musza sie dotrzec do nicasylu lol Rolling Eyes Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez waldorm dnia Pią 20:26, 23 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 20:57, 23 Wrz 2011    Temat postu:

szkoda słów waldorm
michu przeciez Ci napisałem pierwsze kilometry do 10 tys a nie spokojnie, i nie lej dużo oleju bo Ci się zawór zapiecze i zawalisz wydech.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 21:16, 23 Wrz 2011    Temat postu:

nie ma co szaleć ja po 200km na tuleji dawałem na maksa w pizde i wossner padł po 3 tys km teraz czekam na szlif i nowego wossnera może jutro bd a bd jeździł tam do 50km w chuj spoojnie do 150km tak 60-80km/h, do 300km do 100km/h po 500km pełna. Ale to tylko teoria znając życie po 150km pójdzie już na pełnej Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pią 21:38, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Ale to nie znaczy zeby katowac moto na dotarciu tylko chodzi o to zeby przeciagac go na obrotach a potem aby sam hamował silnikiem co powoduje wieksze tarcie+pierscienie scieraja sie do nicasylu... + trzeba kontrolowac temp. Nikt nie mówi, żeby non stop zapierdalać 11tys obr. zresztą było to wałkowane chyba już w 3 tematach Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 21:42, 23 Wrz 2011    Temat postu:

hamowanie silnikiem w 2t to największa katorga dla niego. Po pierwsze to nic nie daje a po drugie puścimy gaz czyli i dozownik podaje znikome ilości oleju nieraz na bardzo wysokich obrotach (11-13tyś) może jak parę razy tak się zrobi dla silnika to nic ale jak tam bd się cały sezon hamować to może być kiepsko z nim.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 22:00, 23 Wrz 2011    Temat postu:

taa racja hamowanie to zuo, w 2t gdzie nie ma miski olejowej, w 4t to tam nic się nie stanie,
to jedyna sprawa w której waldo nie miał racji reszta jest jak najbardziej ok zresztą nie ciągnijmy tego tematu,siwy tu nie tyle chodzi o dozownik bo to nie ma zbytnio nic z tym wspólnego bo przecież z dozownika nie wchodzi Ci wąż do komory korbowej, chodzi oto że w przypadku hamowania silnikiem na 10tys obrotów, bez dodawania gazu silnik dostaje taką samą mieszanke (w tym olej) co by dostawał na wolnych obrotach 1200 rpm bo przecież przepustnica jest zamknięta Smile
TO tyle i porponuje nie ciągnąć ciągle tego samego,ogólnie to planowałem napisać jakiś art. o silniku składaniu i otych wszysktich problemach, bo to jest jedno i to samo wałkowane cały czas gaźnik , blokady zawór no i temat tygodnia jechałem 140 zablokowało koło Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Sob 19:21, 24 Wrz 2011    Temat postu:

Daderga o to mi dokładnie chodziło z tym olejem ale może źle to napisałem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin