Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwna sytuacja z obrotami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gamer3214
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:18, 18 Mar 2012    Temat postu: Dziwna sytuacja z obrotami

Witam wszystkich, można powiedzieć, że sezon już się zaczął Wink Zimą kupiłem swoją rs, więc mało co nią jeździłem (jazda próbna i kilka krótkich przejażdżek). Właściciel mówił, że ściągnął blokady, dostałem moduł, który tam był. A wczoraj odpaliłem maszynę i kawałek się przejechałem. Moto się zagrzało do trochę ponad 60 stopni. 1, gaz na max, ale nie mogę przebić 8 tys., 2 gaz max-to samo co z jedynką ;/ Ale jechałem dalej, chyba na 4 biegu przeskoczyłem 8 tys. i później jest masakra ;] Dzisiaj jak się przelecę to coś dodam, bo wydawało mi się, że po przekroczeniu tej granicy, obroty na początku idą w górę można powiedzieć, że równo, powyżej 10tys. nagle kręci ją na max, chwila moment i obroty są maksymalne. Ale na razie zajmijmy się tymi 8tys. Zastanawiam się czy to jest normalne? Zawsze, gdy ruszę muszę czekać aż po czasie przeskoczy 8 tys.? Nie próbowałem na jedynce dłużej trzymać, bo wydaje mi się, że to dziwne czekać więcej niż 10s na zwiększenie obrotów.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gamer3214 dnia Nie 11:12, 18 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 10:17, 18 Mar 2012    Temat postu:

Sprawdź zawór wydechowy, czy masz stały czy regulowany, a może nie masz w ogole, jest on pod akumulatorem, nad wydechem, jak jest regulowany to powinna isc do niego linka. Najlepiej porób zdjęcia jak to tam wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gamer3214
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:42, 18 Mar 2012    Temat postu:

Mało widać, bo dojście kiepskie, a nie chciało mi się nic rozkręcać:
h t t [link widoczny dla zalogowanych] us/img204/2186/1001127c.jpg

Nie moje zdjęcie, ale u mnie wygląda to tak samo:]
h t t [link widoczny dla zalogowanych] us/img59/4504/zawrstay.jpg

*usuń spacje z linka w ". us"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gamer3214 dnia Nie 11:43, 18 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 12:48, 18 Mar 2012    Temat postu:

Masz stały zawór, dlatego muli go na wysokich obrotach.
Najlepiej wywal go zrób zaślepke z blachy i przykręć, wtedy będzie mulil na niskich, ale za to będzie sie ładnie kręcil na wysokich obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gamer3214
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:30, 18 Mar 2012    Temat postu:

Nie mówię, że na wysokich muli. Ciężko przekroczyć 8 tys., ale jak już przekroczy to idzie elegancko. Chodzi mi o to co zrobić z tym, żeby szła płynnie, a nie "blokuje" się przy 8tys. Mam gaz na max'a, a on staje w tej granicy, dopiero po chwili leci dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba2x
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 14:58, 18 Mar 2012    Temat postu:

podłączam się pod temat, też tak mam tylko że ja nie mam zaworu i nie ma tego kopa.
tu jest zdjęcie [link widoczny dla zalogowanych]

i mam tam dziure czyli tak jak pisze TeDeX jak to przytkam to będzie lepiej chodził na wielkich obrotach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin