Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnik i zawór wydechowy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drogomyśl

PostWysłany: Pon 20:50, 29 Sie 2011    Temat postu: Gaźnik i zawór wydechowy.

Witajcie,
dzisiaj moto wróciło z serwisu i mechanik powiedział, że jest troche części do wymiany:
-jakieś kolektory dolotowe czy coś w gaźniku są dziurawe i trzeba wymienić
-airbox dziurawy i tez wymienić
- dysze
- i zawór wydechowy także wyrobiony, do wymiany

możecie tak mniej więcej ocenić koszt tych części?

Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Pon 21:04, 29 Sie 2011    Temat postu:

Może chodziło mu o membrany? Ze dziurawe?

Filtr dziurawy i o tym nie wiedzialeś??

Co za problem z dyszami jest ze trzeba nowe kupować??

No i z zaworem wydechowym?? Wyrobiony? Te części się aż tak nie zużywają.

Cos kręci ten twój mechanik, ja bym zmienił mechanika...

Koszty, bo o nie pytałeś napewno nie będą niskie, sam zawór około 400-500zł, dysze, filtr i membrany razem około 200-300zł + robota do tego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drogomyśl

PostWysłany: Pon 21:16, 29 Sie 2011    Temat postu:

Ano nie wiedziałem o tym filtrze, apka super jeździła to nie przyglądałem się tam, dopiero teraz zauważyłem, ale już poklejone. Co z dyszami to nei wiem, ale te części mim tego że są stałe tez się chyba zużywają jakoś od przepływającej benzyny, a że apka ma już 10 lat to możliwe, ale podpytam przy najbliższej okazji o co z tymi dyszami biega. Tak mi powiedział, że jest już wyrobiony, i pytał czy taka dziura w obrotach już była (przy 7-8 k na jedynce na chwile przerwie i nagle wyrywa z kopyta) no i to powiązał wkońcu z zaworem, bo gaźnik długo regulował i nic to nie dawało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pon 21:22, 29 Sie 2011    Temat postu:

A masz regulowany zawor? Moze Nawet nie spojzal zeby go wyczyscic i odraazu Ci jebnol żeby wymienić na nowy.. Ehh mechanicy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drogomyśl

PostWysłany: Pon 21:27, 29 Sie 2011    Temat postu:

Tak, regulowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pon 21:43, 29 Sie 2011    Temat postu:

To sprawdz czy dziala elektromages czy ciagniejezyczek itd a jak nie to samemu wyczysc;)

Tutaj filmik jak to zrobić http://www.youtube.com/watch?v=NPyxBoCNui4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez waldorm dnia Pon 21:44, 29 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 21:47, 29 Sie 2011    Temat postu:

Cadavre podjedź do mnie mogę ci oblukać zawór

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drogomyśl

PostWysłany: Wto 8:24, 30 Sie 2011    Temat postu:

OK, dzięki za propozycje, jak na razie lecze nadgarstek i ograniczam się tylko do bardzo krótkich tras, ale jak go wylecze to napisze Ci na PW i sie dogadamy kiedy będziesz miał czas. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drogomyśl

PostWysłany: Wto 11:07, 30 Sie 2011    Temat postu:

Teraz zdjąłem lewy plastik żeby sprawdzić poziom oleju i w okienku nie pokazuje mi się kompletnie nic, i ono samo jest jakoś tak dziwnie w bok obrócone, nie wiem czy jest brudne czy tam jest za mało oleju. Tu macie foto:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

I jeszcze zauważyłem, że silnik od dołu jest cały czarny i teraz nie wiem czy to nieszczelność czy też może po prostu od tych wężyków z odpływem nadmiaru benzyny, bo od łańcucha chyba nie, bo to jest dosyć rzadkie, no a benzyną też nie śmierdzi, bezwonne tak jakby.

Sorry za post pod postem, ale zależy mi na czasie z tym. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cadavre dnia Wto 11:07, 30 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ShyBoy
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:20, 30 Sie 2011    Temat postu:

wstaw ss z brudnym slinikiem bo tak trundo stwierdzic co to moze byc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drogomyśl

PostWysłany: Wto 16:07, 30 Sie 2011    Temat postu:

Dzisiaj pojechałem do siwego zobaczyć ten zawór i jak się okazało był on założony na odwrót. Very Happy Teraz aprilia ma mocny dół jak i wysoki zakres obrotów (wcześniej do 8 tys. wogóle nie szła, a potem nagły kop). siwy go jeszcze raz wyczyścił i nasmarował i chodzi bardzo fajnie. Zmienił też iglice na 3ci ząbek (wcześniej na 4 było). Teraz musze tylko kupić airboxa nowego i wtedy się zobaczy co z tymi dyszami i to by było wszystko. Kompresja to 9 bar/atm? na dosyć ciepłym silniku, czyli na chłodniejszym będzie troszke więcej, także jest w porządku. Smile Jeszcze raz wielkie dzięki siwy. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 16:12, 30 Sie 2011    Temat postu:

Spoko jak coś pisz w sprawie tego airboxa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cadavre
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drogomyśl

PostWysłany: Śro 14:49, 31 Sie 2011    Temat postu:

Panowie, airbox z nowej budy (2006-2011) różni się czymś od tego w starej (99-05) czy to jest to samo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin