Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Sob 0:28, 20 Mar 2010 Temat postu: Iglica,dławik |
|
|
Elo!
Na który rowek polecacie dać iglicę by osiągnąć max mocy
I czy polecacie wywalić dławik od filtra powietrza czy nie ?
Bo mam teraz iglicę na 2 rowki od dołu i śrubkę od powietrza prawie na max wykręconą a patrząc na kolor świecy to i tak jest za mało powietrza =/
I nie wiem co jej dolega ale nie chce się na max oborty wkręcać na postoju jak jej dam opór to wkręca się na 11 i tak przerywa i powoli do niecałych 12 i jest głos jak by moduł odcinał ale to nie możliwe bo jest odblokowany
A na biegach to po długim zyłowaniu się na max 11 rpm wkręca =/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
szulagw

Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Sob 21:21, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ty masz nowy czy stary model? przecież w nowym modelu nie ma regulacji na rowki tylko wykręcanie poprzez gwincik taki? sądze ze masz nowy model po zdjęciu na twoim profilu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Sob 21:37, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nowy model i jest iglica i ma rowki ... i śrubka z boku też jest i myślałem że jest ona od powietrza ale kręcę nią a powietrze tak jak by się nie zwiększało bo świeca ma nonstop ten sam kolor ... WTF!?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Nie 11:37, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
odpisze mi ktoś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Nie 20:31, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kolego, nie jestem pewny, czy masz w pełni odblokowaną cizię, ale jeżeli nie, to zrób to na samym początku, potem wyciągnij zwężkę z filtra i reguluj gaźnik, niewykluczone, że trzeba będzie również zwiększyć dyszę główną, co oczywiście odpowiednio przełoży się na osiągi, więc baw się mocium panie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Nie 21:14, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
blokad to już nie ma tylko te "bebechy" w środku wydechu się zostały tak to wszystkie blokady zdjęte...
A z tym filtrem to te 2 rurki są ale jedna była zaślepiona ale już jest od ślepiona ale jest ta guma włożona nie wyjmowałem jej bo za wielka jopa będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Sob 9:49, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kryza w dyfuzorze również jest blokadą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|