Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak wymienić tryby silnika rotax 122 ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majster44
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Pią 18:56, 15 Mar 2013    Temat postu: Jak wymienić tryby silnika rotax 122 ?

Witam mam pytanie,jak wymienić te plastikowe trybiki silnika ? (od wałka balansującego dozownika i pompy wody)? są na nich jakieś oznaczenia ale nie mam pojęcia jak to składać.
Proszę o pomoc pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek00
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: radom

PostWysłany: Pią 19:16, 15 Mar 2013    Temat postu:

tłok w GZP a wałek na dole , a tak najprościej mówiąc to jeśli poprowadzimy tak jakby linię prostą przez karter to znaki na trybach mają być pod kątem prostym do tej linii , podrzucam schemat znaleziony w googlach [link widoczny dla zalogowanych] a resztę możesz ustawić obojętnie jak nie ma znaczenia jak

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jacek00 dnia Pią 19:21, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 19:31, 15 Mar 2013    Temat postu:

@up:
Co to jest GZP?, ten "schemat" jest jakiś lewy, trudny do odczytania, i po co autora tematu wprowadzasz w błąd pisząc że ustawienie nie ma znaczenia?.

@topic:
Niżej zamiszczam zdjęcie z serwisowki, według niego spokojnie powinieneś ustawić tryby.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek00
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: radom

PostWysłany: Pią 19:35, 15 Mar 2013    Temat postu:

GZP- górne zwrotne położenie , myśle że nie wprowadzam w błąd ponieważ tryb od dozownika nie powinien być ustawiony w jakiś szczególny sposób , tylko tryb od wałka balansującego i wału. Jeśli się mylę popraw mnie... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 19:48, 15 Mar 2013    Temat postu:

Zazwyczaj mówi się GMP, a nie GZP

Niżej doklejam jeszcze dwie fotki ustawienia trybu pompy oleju, bo zapomniałem wkleić do poprzedniego postu.
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak ma być ustawiona pokrywa:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek00
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: radom

PostWysłany: Pią 19:51, 15 Mar 2013    Temat postu:

u mnie nauczyciel na silnikach mówi GZP więc mówie GZP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majster44
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bydgoszcz

PostWysłany: Sob 9:36, 16 Mar 2013    Temat postu:

Dziękuje za pomoc czyli po prostu kreski na wałkach muszą schodzić się z kreskami na trybach i kreski na trybach też maja się schodzić dozownika nie mam ale jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc Smile
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin