Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jaką wstawić dysze po całkowitym odblokowaniu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Wto 20:09, 25 Sty 2011    Temat postu: jaką wstawić dysze po całkowitym odblokowaniu

Witam, żeby nie było przeczytałem wszystkie tematy na temat dysz, ale mam takie pytanie co da wymiana dyszy na większą.
Jak kupiłem moto to był stały zawór z języczkiem, wymieniłem go na regulowany.
A dysza w gaźniku pozostała taka sama czyli 120, czytałem że producent zaleca 170, a optymalnie jest w okolicach 140-150
Co mi sie zmieni jak wymienie dysze? Bo nie odczułem żeby apka przerywała,
może jedynie przyspieszenie i v-max sie zmienić??

Jeżeli miałbym spróbować to jaką myślicie dysze wstawić, bo koszt jednej dyszy jest nieduży, ale za to żeby wyregulować potrzeba więcej dysz, a wolałbym nie wydawać za dużo.

pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

EDIT: zależy mi na wypowiedzi kogoś kto miał podobnie do mnie, czyli miał najpierw zblokowany, później odblokował, pojeździł chwile, wymienił dysze i co wtedy sie zmieniło Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil15132 dnia Wto 20:27, 25 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Wto 20:28, 25 Sty 2011    Temat postu:

powiem Ci tak, skoro producent zaleca dyszę 170 po pełnym odblokowaniu to napewno zostało to jakoś policzone (stosunek mocy silnika do dawki paliwa). Ale wątpię żebyś odczuł jakąś kolosalną różnicę. Ja mam dyszę 128 przy pełnym odblokowaniu wraz z regulowanym zaworem. Licz się z tym że jak wsadzisz dyszę 170 to spalanie wzrośnie conajmniej o litr a wydaje mi się że nie będzie to adekwatne co do przybyłej mocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Wto 20:31, 25 Sty 2011    Temat postu:

no właśnie chciałbym sie dowiedzieć co by sie mniej więcej zmieniło prócz spalania...
bo na dyszy 120 wydaje sie że chodzi ok, ale nie mam żadnego porównania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Wto 20:35, 25 Sty 2011    Temat postu:

wg mnie lekko polepszy vmax i delikatnie przyspieszenie, co do reakcji na gaz nie mam pewności

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamyq13 dnia Wto 20:36, 25 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Wto 20:53, 25 Sty 2011    Temat postu:

chyba kupie jedną i sprawdze jak z osiągami i spalaniem na wiosnę, najwyżej wrócę do starej
10zł to nie wielki koszt
tylko jaką? hmm o 15% większą wystarczy? taka 140??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Wto 21:03, 25 Sty 2011    Temat postu:

u mnie akurat full odblokowana nawet na 150 nie chce chodzić a na 120 chodzi jeszcze lepiej jak na 128

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Wto 21:25, 25 Sty 2011    Temat postu:

bo oprócz wymiany dyszy trzeba też wyregulować gaźnik.
kup 150 i wtedy zobacz. Możesz też kupić oprócz 150 też 170 i zobaczyć na jednej i drugiej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Wto 21:56, 25 Sty 2011    Temat postu:

Dokładnie-trzeba wyregulować gaźnik przy zmianie. Jeśli miałes moto zablokowane a sam odblokowywałeś to też sobie wyreguluj dobrze bo przy większych prędkościach moto pobiera duuuuuuuuuużo więcej powietrza i przy nie przeregulowanym gaźniku na dyszy oryginalnej tj 120 mieszanka moze być za sucha i możesz bardzo łatwo zatrzeć górę. Na 120 Apka latała nawet 160km/h aczkolwiek musi byc idealnie wyregulowana bo inaczej długo tak nie pojeździ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Wto 22:05, 25 Sty 2011    Temat postu:

chyba kupie 150 ewentualnie później wróce do 120 lub kupie inną jak będe miał zbyt dużo kasy na takie zabawy.

moglibyście powiedzieć jaki jest gwint dyszy? 5 czy 6? bo sam nie zmierzyłem a nie chciałbym znowu wyciągać całego gaźnika żeby obczaić, no chyba że będzie to konieczne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Wto 22:49, 25 Sty 2011    Temat postu:

kurcze... dobrze, że mi powiedzieliście, że trzeba wyregulować gaźnik bo bym nie wiedział !!
eh...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cant C Me
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 0:57, 26 Sty 2011    Temat postu:

ciekawe jak spalanie wzrosnie, bo slyszalem ze nie oplaca sie dawac 170 tylko 150, bo moc jest prawie ta sama a spalanie wieksze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Śro 10:33, 26 Sty 2011    Temat postu:

Adverion nie Ty jeden jesteś na forum a są osoby które mogą tego nie wiedzieć. Zresztą Ty problemy z gaźnikiem też miałeś/o ile nadal nie masz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 15:42, 26 Sty 2011    Temat postu:

przez to, że właśnie na dyszy 170 ani 150 nie chciał chodzić tylko o dziwo najlepiej chodzi na 120...
A o mowa o regulacji gaźnika była skierowana do mnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Matipiekarz
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec

PostWysłany: Śro 19:34, 26 Sty 2011    Temat postu:

nie ma sensu zakładac dyszy 150 czy 170 tak jak piszecie,ja mam w pełni odblokowaną + arrow i przy 8 tyś obr zawsze przerywała i nie szlo jej wyregulować jak miałem większą dyszę (140)...a na ORYGINALNEJ 128 , iglice na najmniejsze spalanie i chodzi jak zegarek Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka

PostWysłany: Śro 19:47, 26 Sty 2011    Temat postu:

Ja mam w GS-ce 155 dyszę i chodzi zajebiście.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin