Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Pon 12:26, 02 Cze 2014 Temat postu: Kilka problemów z rs ! |
|
|
Siemanko !
Przedwczoraj regulowałem RS po zmianie wydechu na seryjny. Moto trzyma obroty (koło 1400 rpm). Jeździ elegancko,ma to zacięcie przy 5 tyś obrotów,ale to przez moduł. Wszystko jest niby ok,ale jest jeden problem. Jak jest zimna to wiadomo odpalam i czekam jak się zagrzeje. Jak już ma te 2 kreski i chce ją wkręcić to po odkręceniu pełnej manetki zgaśnie. Jak dam 3/4 czy połowę to jest ok. Jak próbuje to robić na ssaniu to wkręci się na pełnej manetce,ale przed rezonansem ją zmuli i przylewa jakby.
Wniosek jest taki,że tego paliwa w dolnej partii obrotów jest albo za mało albo za dużo,ciężko to wyczuć.
Kolejny problem jest z kompresją,a raczej z manometrami. Chłopak,który chce kupić RS poprosił o zmierzenie kompresji no to myślałem,ze bez problemu zmierzę. Okazuje się,że wziąłem z firmy manometr a on bije tylko 3 bary. Najpierw się wystraszyłem,ale potem jak trzeźwo pomyślałem to wiadomo było,że jest to niemożliwe. Sprawdzałem pod innymi moto i cały czas 3 bary. Nie ma znaczenia czy na tej gumowej końcówki czy jak go wkręcam w głowice. Na innym wczoraj pokazała 7,5 bara,a przed wczoraj ponad 9,5. No i bądź tu mądry i pisz wiersze. Dodam,że ten mój manometr teraz zamiast 3 cały czas pokazuje 5 bar,a dzisiaj rano pokazałem 12,a potem znowu. Oczywiście mierzone na ciepłym silniku i odkręconej manetce.
Pomóżcie,bo niby drobne sprawy,a irytują. I przepraszam,że tak się rozpisałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gawronek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:07, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
co ma kurwa odkręcona manetka do sprężania? xDD z tego co się orientuję, to się sprawdza na zimnym kompreche, a co do tematu do masz zjebany manometr i tyle. świeca jaki kolor?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Pon 16:13, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Chyba każda tak RSka ma, że muli na początku.
Musiałbyś się kawałek przejechać i potem tak spróbować to nie powinno być takiego problemu.
A jeżeli nadal występuje to regulacja gaźnika się kłania.
Odnośnie manometrów to cóż Ci poradzę, musisz podjechać na jakiś serwis gdzie Ci to zmierzą jakimś dobrym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Pon 16:30, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Kuchar,ona nie ma muła tylko dusi się przy całkowitym odkręceniu.
Gawronek12, mnie uczono,że mierzy się na rozgrzanym silniku i otwartej przepustnicy.
Jeden z 3 manometrow jest zepsuty,ale pozostałe dwa jak mierzylem u kolegi to pokazywały takie same wartości,a u mnie inne to manometr jest sprawny.
Co do tej regulacji to dusza 128,świeca taka troszkę kawa z mlekiem a troszkę miedziana co sugeruje małą ilość paliwa.
Iglica jest na 2 ząbku od dołu. Dać jeden do góry ? Bo regulacja śróbką wiele nie daje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 17:22, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Miezyl kompresje w rs manometrem do diesel xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Pon 17:47, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Gawronek12 napisał: |
co ma kurwa odkręcona manetka do sprężania? xDD z tego co się orientuję, to się sprawdza na zimnym kompreche, a co do tematu do masz zjebany manometr i tyle. świeca jaki kolor? |
Gamoń..
Kompreche mierzy sie tak jak wspomniał autor tematu, MENATA OPÓR OTWARTA I SILNIK ROZGRZANY!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Pon 17:57, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
fuckout2 się idioto nie śmiej,bo to w sumie jest możliwe. Ojciec ma stacje demontażu pojazdu to mają taki i taki manometr,ale mówiłem tym głąbom,żeby mi dali do benzyniaka.
TeDeX powiedz mi mistrzu co sądzisz o tej regulacji ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Pon 20:10, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Tzn, nie jest tak że jak już raz przepałujesz na obrotach to później nie ma problemu z wkręcaniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Pon 20:50, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Marchewa666 czsami tak jest,ale jak trzyma te 1400 rpm przez dajmy na to 10 sekund to znowu ma problem z wkręceniem na pełnej manetce. Jak ruszasz powoli to jest wszystko ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Czw 12:30, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś jakieś rady co do tej regulacji ? Iglica w górę,dół ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Czw 12:38, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Proponuje metodę prób i błędów.
Iglicę przestawić w RS to kwestia 3 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Czw 18:25, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dziś po kilkudniowej przerwy poszedłem przepalić RS. Zapaliła oczywiście od pierwszego strzała,pochodziła chwile. i standardowo jak chciałem dać gaz to zgasła,ale jak podkręcałem to się wkręciła,ale strasznie ją muliło i strzelała z wydechu benzyną,jakby miała jej za dużo. Potem przytrzymałem chwile na 10 tyś obr,żeby przepaliła i było już ok.
Jak chciałem regulować to zgasła i już nie odpali,bo na pustym to nawet Salomon nie pojedzie. Spalanie jak szybko policzyłem wyszło na poziomie 8 litrów gdzie NIGDY nie spaliła mi więcej jak 6,5 litra.
Te problemy pojawiły się,bo zmianie wydechu na seryjny. Jutro kupie paliwo i będę próbował to jakoś regulować. I jeszcze jedna rzez która mnie zastanawia. Świeca nie była w sumie tak bardzo zalana. Z zewnątrz wszystko wygląda na szczlene nic nie kapie,owiewki pod spodem nie są brudne. Może zawór membranowy albo króciec ?
Jesli chodzi o oddanie do mechanika to w moim mieście jest 2 i obydwaj mają stwierdzone niedojebanie mózgowe. Pierwszy wkłada stare części i robi tak,żeby do niego za tydzień wrócić. A ta stary zaworek iglicowy,a to stare sprzęgło itp.
Drugi natomiast u kolegi w RS zmieniał tłok do czego wyciągnął cały silnik i stwierdził,że nie poradzi sb z jego zamontowanie i wkładaliśmy go sami z kolegą. Wgl brak komentarza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edd dnia Czw 18:44, 05 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|