Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kompresja
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobylnia k.Poznania

PostWysłany: Nie 20:59, 10 Kwi 2011    Temat postu: Kompresja

Witam dzisiaj mierzyłem kompresje w mojej apce i wszyło mi 8 barów co o tym sądzicie i ile wy macie bo mi się wydaje, iż to troszkę mało... Dodam że tłok od nowości pierścionki w dobrym stanie. rok '99 ; )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 21:38, 10 Kwi 2011    Temat postu:

ja tez ostatnio mierzylem, mialem 9 na zimnym silniku. Mysle ze 8 to jeszcze nia ma tragedii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Świebodzin

PostWysłany: Pon 15:24, 11 Kwi 2011    Temat postu:

mrowa151993 napisał:
ja tez ostatnio mierzylem, mialem 9 na zimnym silniku. Mysle ze 8 to jeszcze nia ma tragedii.


a jak mierzyc na cieplym? slyszalem ze nie mozna wykrecac swiecy jak jest silnik goracy bo mozna uszkodzic tłok czy glowicę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 15:52, 11 Kwi 2011    Temat postu:

50 stopni to nie jest goracy silnik. A wytlumacz mi w jaki sposob to sie stanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Świebodzin

PostWysłany: Pon 16:06, 11 Kwi 2011    Temat postu:

można uszkodzić gwint, bo jak wiadomo następuje rozszerzalność metali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 16:19, 11 Kwi 2011    Temat postu:

ale pomysl przy ilu... ja tu nie pisze o niewyobrazalnie wysokich temp. tylko o zwyklym cieplym silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:35, 11 Kwi 2011    Temat postu:

RSiak93 napisał:
mrowa151993 napisał:
ja tez ostatnio mierzylem, mialem 9 na zimnym silniku. Mysle ze 8 to jeszcze nia ma tragedii.


a jak mierzyc na cieplym? slyszalem ze nie mozna wykrecac swiecy jak jest silnik goracy bo mozna uszkodzic tłok czy glowicę

zle slyszales


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Świebodzin

PostWysłany: Pon 17:49, 11 Kwi 2011    Temat postu:

no nie zle, gwint mozesz uszkodzic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 18:05, 11 Kwi 2011    Temat postu:

na ciepłym jest mniejsza kompresja niż na zimnym przynajmniej u mnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawello
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 18:05, 11 Kwi 2011    Temat postu:

wykręcasz świece, przystawiasz manometr , manetka całą na full i kręcisz rozrusznikiem , powinno sie to robic na gorącym silniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:22, 11 Kwi 2011    Temat postu:

RSiak93 napisał:
no nie zle, gwint mozesz uszkodzic

powiedz mi w jaki sposob?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 18:41, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Gwint można uszkodzić, ale nie przez to że się wykręca na gorącym, tylko że się chujowo świece wkręca, krzywy czy coś takiego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobylnia k.Poznania

PostWysłany: Pon 18:43, 11 Kwi 2011    Temat postu:

no to nawet na zimnym możesz tak gwint zjebać ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 19:07, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Pawello napisał:
wykręcasz świece, przystawiasz manometr , manetka całą na full i kręcisz rozrusznikiem , powinno sie to robic na gorącym silniku


Co to daje jak manetke odkrecasz? Juz ktoras osoba pisze to samo, ja tego nie rozumiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Świebodzin

PostWysłany: Pon 21:53, 11 Kwi 2011    Temat postu:

ZieLony_69 napisał:
RSiak93 napisał:
no nie zle, gwint mozesz uszkodzic

powiedz mi w jaki sposob?


przeczytaj moj post u gory


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin