Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ku***ski problem z linką sprzęgła...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spokey
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:43, 06 Wrz 2013    Temat postu: Ku***ski problem z linką sprzęgła...

Cześć jeszcze na wakacjach pękła mi linka która miała dość dużą przerwę w klamce i w końcu, kupiłem potem zamiennik i też przerwa była duża o,0 i po nie całym miesiącu pękła... dziś kupiłem oryginalną i znów to samo założyłem linkę i luz masakrycznie duży nawet jak tam przy klamce jest to do regulacji i dam na sam koniec nadal jest duży luz a biegów nie idzie wbić... o co moze chodzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pią 18:15, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Masz jeszcze regulacje przy silniku tam sprawdz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek39
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:33, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Mam dokładnie tak samo. Dzisiaj mierzyłem.Kupiłem zamiennik na allegro GM MOTO Made in Japan o wymiarach 98 cm około i 84 cm i gówno było za długie musiałem na patentach robić no i nie wytrzymała. Stara linka która była dobra miała długośc również 98cm ale pancerz 86 cm więc teraz takiej szukam i Tobie też radze. Jak coś znajdziesz daj znac. Eldo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Pią 18:40, 06 Wrz 2013    Temat postu:

To nie jest problem linki tylko regulacji ja wymieniałem i miałem dluższy zamiennik wyregulowałem tak jak ma być i trzymała umnie 2 sezony. A no i polecam naoliwic troche ją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 19:11, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Krzychu, ja dziś swoją skrócilem tzn końcówke obciąłem i wstawiłem "końcówkę awaryjną" narazie trzyma i nie odlatuje, ciekawe jak będzie podczas jazdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spokey
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:48, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Gdzie jest ta regulacja przy silniku bo nie mogę jej znaleźć ;/ Linka wraz z pancerzem wchodzi mi w silnik tą taką pokrywę od strony sprzęgła Razz No i dalej naciągam linkę na takie cuś wysprzęglak czy jak to się nazywa zapomniałem już a nie widze tam nieczego do regulacji, a co do linki to kupiłem oryginalna tutaj [link widoczny dla zalogowanych] świetna obsługa w ciagu 2 dni mi przyszła Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spokey dnia Pią 20:53, 06 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pią 21:05, 06 Wrz 2013    Temat postu:

masz na lewym deklu silnika 2 śrubki plastikowe jedną od góry do wlewania oleju i na środku pod którą jest regulacja tylko uważaj na gwint bo łatwo zerwać a wysprzęglik drogi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spokey
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:09, 06 Wrz 2013    Temat postu:

I jak to kręcić? Normalnie według wskazówek zegara czy jakąś ianczej ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 23:21, 06 Wrz 2013    Temat postu:

Bierzesz nasadową 11 i odkręcasz w lewo(normalnie jak kazdą inną śrube), potem bierzesz imbusa i w zależność jak chcesz wyregulować w daną strone kręcisz - w lewo, popuszczasz, w prawo sprzęgło się "naciąga". Czyli jeżeli sprzęgło Ci ciągnie to kręcisz w prawo imbusem, tylko pamiętaj że każdy przekręcony milimetr jest ważny, wiec sprawdzaj co pare mm czy jest okej.

I uważaj gwint jest delikatny, jeżeli za bardzo przykręcisz to pęknie i chuj strzeli wypsrzęglik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spokey
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:43, 07 Wrz 2013    Temat postu:

Ok wielkie dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin