Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Moc z zaworem a bez
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 20:33, 29 Kwi 2011    Temat postu: Moc z zaworem a bez

Elo dziś się męczyłem ale ZROBIŁEM zawór wydechowy mi działa i otwiera się na 100% i leciutko chodzi. Po 5 godzinnym męczeniu się z tym pojechałem się przejechać podjechałem sprawdziłem i działał nadal ucieszony postanowiłem sprawdzić jak zachowuje się na wyższych obrotach i powiem wam szczerze że moto nie ma takiego przeskoku przy 8 tyś w zasadzie wcale nie ma przeskoku. Ale na niższych obrotach jest znowu dużo mocniejszy 2-7tyś obr przy 8tyś to nie to samo co jak zawór był odłączony i powiedźcie wy też tak macie a może to tylko moje złudzenie zaraz dodam filmik jak chodzi zawór


http://www.youtube.com/watch?v=KbpVnoucodY


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Pią 20:50, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 20:53, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Jak masz teraz zawór to powiedz mi jak chodzi moto na obrotach do 8 tys.
Pierdzi jak 50 tka, czy chodzi tak bardziej basowo. ???
Wydech obaj mamy blokowany, to będe wiedziął czy ja mam dobrze to zroboione czy nie, bo mam c
ewko moduł,i tam jest elektromagnes jakoś inaczej .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 20:56, 29 Kwi 2011    Temat postu:

dźwięk ten sam moto chodzi lepiej na niższych obrotach i lepiej się wkręca nie ma tego muła ale znowu ja lubię kręcić na obrotach czyli lepiej dla mnie jak jest odłączony Very Happy a wydech muszę też odblokować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 21:02, 29 Kwi 2011    Temat postu:

wiesz co powiem Ci tak, jeżeli jeździsz sobie tak lajtwo bardziej turystycznie, albo na trase, to powinieneś z zaworem podłączonym,
A jeżeli jedziesz na winkle popałować.
To odpinasz i masz tego słynnego kopniaka.
A wogule u Ciebie nie ma przerwy przy tych 6- 7 tys, normalnie idą obroty jak w litrze w czterosuwie, tylko że potem troche lepiej bo wiadomo to 2t. ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 21:13, 29 Kwi 2011    Temat postu:

nom i to jest chyba przyczyna tego bo z odłączonym zaworem był taki muł 6-7tyś teraz niema i dlatego wydaje się że przy 8tyś nie ma takiego powera Very Happy Chyba ale może ktoś inny jeszcze pomoże

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Pią 21:40, 29 Kwi 2011    Temat postu:

Elektromagnes Ci działa na krótko, więc fajnie. Ale mozesz mieć zwalony moduł zaworu wydechowego i przez złe sterowanie nie czujesz mocy.

To co mówi daderga to dla mnie niepoważne..

Przy prawidłowym działaniu zaworu wydechowego masz tak ze od 7-8 tys masz nagłego kopa do 12-13 tyś a od 2tys do 7 motor się nie muli przy odkreceniu manetki. Czyli zawór polepsza dolny zakres obrotów a górny jest tak jakbyś nie miał języka bo zawór go wyciąga i powinienneś mieć tego kopa a skoro go nie masz to szukaj przyczyny dalej. Napewno coś nie gra tak jak powinno. Miałem 2 RS, jedną z zaworem druga bez i wiem co mówię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 21:42, 29 Kwi 2011    Temat postu:

No tylko że on otwiera się prawidłowo 0-2tyś i 7-13tyś może tak nie czuć tego przeskoku bo lepiej na wolnych już idzie nie wiem kurcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 8:23, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Amadi, nie wiem, ja tylko mówie co sam u siebie zauważyłem ;p

A teraz wyjaśnijcie mi jak to wszystko działa. ;d Jest zawór w cylindrze języczek, no mniejsza oto, i idzie linka .i one wchodzi do takiego walca podłużnego u mnie to jest ten elektromagnes ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Sob 8:33, 30 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Sob 9:08, 30 Kwi 2011    Temat postu:

ale co do mojego tematu ja mam ten języczek na odwrót tzn ściętym na dół a jak dałem jak ma być czyli do gory to różnicy nie było

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Puchaty
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 9:15, 30 Kwi 2011    Temat postu:

No a jak jest wyciągnięty zawór (nie regulowany) sama blaszka, to efekt jest taki jak przy zaworze regulowanym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Sob 9:21, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Puchaty napisał:
No a jak jest wyciągnięty zawór (nie regulowany) sama blaszka, to efekt jest taki jak przy zaworze regulowanym?


Oczywiście że nie. Do 7-8 masz muła jak dasz ostro w gaz a później idzie jak głupia. A z zaworem regulowalnym masz tego samego kopa ( IDENTYCZNEGO ) powyzej tych 7-8 tyś ale dodatkowo jak dasz w gaz na wolnych to sie ładnie wkreci od razu. Nie ma takiej "dziury" na dolnych.



Do tematu:

Jeśli masz źle włożony języczek to logiczne że moto nie ma kopa. Przerabiałem to.



Po 1. Załóż prawidłowo języczek zaworu.

Po 2. Jaki jest Twój V max

Po 3. Do ilu motor kręci na postoju a do ilu na 4,5 biegu

Po 4. Wydech odblokowałeś?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 9:45, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Wydech siwy ma zablokowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek2202
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 11:14, 30 Kwi 2011    Temat postu:

No to niech odblokuje i wtedy niech się martwi jak nie będzie mocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Sob 11:16, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Niech Siwy poda resztę informacji. Poza tym złóż PRAWIDŁOWO zawór ( może masz zle teraz) i odblokuj wydech. Przy zablokowanym wydechu ten motor po prostu nie żyje tak jak powinien.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Sob 14:12, 30 Kwi 2011    Temat postu:

na postoju kręci do 12,5-13tyś wydech zablokowany, v-max niewiem jechalem 155km/h ale jak miałem języczek wcześniej nie czynny to też był obrócony w tej samej pozycji może poprostu mi się wydaje narazie nie mam jak przetestowac reszty bo pada jak chu*. Języczek jest założony ODWROTNIE niż na zdjęciu [link widoczny dla zalogowanych] aha i co do pytać dodam że moto nie ma żadnego muła tylko poprostu jakby nie czuć mocy przy 8tyś obr tylko teraz przy 9-10 i słabiej

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Sob 14:22, 30 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin