Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Se7en
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 10:26, 16 Maj 2015 Temat postu: Nie mogę zdjąć cylindra. |
|
|
RS 125 GS (1998) - chciałem sprawdzić czy mam farta i czy poszedł jedynie tłok (kompresja 1,2bar), ale nie mogę zdjąć cylindra, idzie w górę jakieś pół centymetra i nagle go blokuje jakiś próg czy coś w tym stylu. Macie jakieś pomysły? Dostęp do tego taki, że ani to złapać porządnie czymś ani nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MateuszRS
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: Nie 19:27, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jak zatarta to stoi tłok w cylindrze. To na siłę chyba trzeba ściągnąć , ale z głową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperkacper
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 30 Mar 2015
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:19, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
ten próg da sie odkręcić, jeżeli o to ci chodzi. on sie wkręca w rame musisz pare srubek wykrecic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Se7en
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 13:50, 19 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Tłok nie stoi w cylindrze bo jak na biegu kręcę kołem to tłok normalnie chodzi w górę i w dół. Połowe cylindra widzę i jest on w dobrym stanie (nie ma rys) ale nie widzę drugiej połowy cylindra bo zasłania mi tłok (kompresja 1,2).
Cylinder odkręciłem już (jedna długa śruba do belki łączącej ramę bodajże, 4 śruby jedenastki od cylindra i wydech)
Więc nie wiem co dalej :/ Inne pomysły? Ktoś miał taki problem, jakieś pomysły??
PS.: Tłok ma dosłownie minimalny luz w cylindrze (jakiś 1mm max) - modlę się aby tylko tłok był do wymiany, bo mam nicasil a tulejowanie 4 paki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Se7en dnia Wto 13:53, 19 Maj 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Se7en
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 15:42, 19 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie, jestem jakimś mułem chyba - lepiej jednak robić na powietrzu w dobrym świetle w dzień niż przy lampie. Po prostu trzeba było tą belkę odkręcić, która trzyma cylinder
I dobra wiadomość. NICASIL calutki bez szkody został więc czeka mnie tylko kupno tłoka.
Dlaczego się rozje**ło? Już Wam mówię
Więc, kiedy to Apka była u mechaników (ROJNA - ŁÓDŹ, nie polecam!) to przeglądali ją co jest do roboty itp. (nie znałem się wtedy na niczym). I jeden mądruś zamiast zaślepić zawór wydechowy czy coś to łeb wrzucił do środka języczek (linkę zdjęli) i założył obudowę zaworu. Potem prawdopodobnie języczek urwał się z tej przedłużki swojej i obijał się o tłok (stąd te dźwięki przez ostatnie 2 dni życia apki - szorowanie i stukanie) - na połowie tłoka został charakterystyczny półokrągły ślad po języczku a pierścionki były dosłownie wbite w tłok a wszystko tworzyło jedną całość po tej jednej stronie tłoka. Nie mogłem aż zdjąć pierścionków. Tłok z jednej strony zjechany całkowicie (jak po kolizji ze szlifierką )
1.Korbowód widzę nówka bez żadnych luzów - Made in Japan - co to za firma będzie ???
2.Tłok PROX'a był. Kupić raz jeszcze Proxa czy jednak teraz Wossner ?? Ma mi to starczyć na jakieś 5 tyś km do następnej wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|