Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nie odpala, na ssaniu za chwilę gaśnie.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
swistak741
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Italia

PostWysłany: Nie 15:37, 30 Wrz 2012    Temat postu: nie odpala, na ssaniu za chwilę gaśnie.

Witam. jestem nowy, ale mam już aprilkę wiec zostanę na dłużej, a teraz do puenty ... Kupiłem kilka dni temu aprilie z 2005 roku ( wersja z tym lwem na plastkikach ) wieczorem gdy jechałem silnik jakby kompletnie zgasł, nic go nie ruszało.Za chwilę odpaliłem i dojechałem do domu ... na następny dzień, co około 500 metrów silnik gasł i nie ma mowy żeby go odpalić jak jeszcze jedzie, nie reaguje kompletnie na gaz.Akumulator był bardzo słaby więc nie mógł nawet odpalić. Dzisiaj kupiłem nowy akumulator, rozrusznik działa, a aprilka nie odpala, raz na 20 razy odpali mi na ssaniu, ale po kilku sekundach gaśnie. co to może być ?
Ps. wolałbym zrobić to sam, bo mechanik woła dużo ojro, ale w ostateczności pójdę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matjag556
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:11, 30 Wrz 2012    Temat postu:

Hmmm a jak silnik przestał pracować to lampa nadal się świeciła.?
Temperatura jaka była jak Ci zgasł.
Ja na sam początek to bym zmienił świece i wyczyścił gaźnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 18:55, 30 Wrz 2012    Temat postu:

Zmień świece - nie patrz na to czy jest iskra.
Jeżeli nadal nie będzie chodził to czyszczenie gaźnika + filtra - paliwo w ogole dochodzi do cylindra?, kompresje trzyma?.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki6686
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Garwolin

PostWysłany: Nie 19:03, 30 Wrz 2012    Temat postu:

Gaźnik i świeca... miałem coś podobnego na warsztacie tylko że nie w rs ale każdy silnik jest silnikiem.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swistak741
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Italia

PostWysłany: Nie 19:46, 30 Wrz 2012    Temat postu:

A więc przed chwilą coś mnie naszło, żeby odpalić. Odpalił za pierwszym, zostawiłem go na 5 minut na wolnych obrotach, zgasiłem i znowu odpalił za pierwszym razem. jak zgasł to lampa jako tako świeciła, ale ledwo co ( już zmieniłem akumulator ) jak zgasł mi to było 70 stopni więc temperatura odpada. Boje się jutro wyjechać, żeby mi za kilometr nie zgasł. Wymienie świece, przeczyszczę gaźnik i wieczorkiem się przejade i zdam relacje. Dzięki za pomoc, zobaczymy jutro.



PS. nie wiem czy paliwo dochodzi ( słyszałem o strzykawce, ale nie robiłem )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez swistak741 dnia Nie 19:48, 30 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 21:16, 30 Wrz 2012    Temat postu:

Haha miałem to samo jak mi 5 raz zabrakło paliwa. Zgasła mi raz, potem na resztkach jeszcze dojechałem na stacje i zdechła tuż przed dystrybutorem, ale nie przejmowałem się bo to był właśnie już chyba 5 raz xd. Zalałem 5l, ale po kilometrze dokładnie taka sytuacja jak u ciebie, nagle zgasła, a potem problemy z odpaleniem, co 500 m gasła i odpalała po kilkunastu próbach. Ale postała przez noc i na następny dzień już jest ok, od tamtego czasu nic się nie dzieje, pewnie przepchało gaźnik, chociaż i tak na dniach go wyciągam i czyszczę porządnie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marino dnia Nie 21:16, 30 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swistak741
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Italia

PostWysłany: Nie 21:28, 30 Wrz 2012    Temat postu:

też mi się wydaje, że coś się przepchało. Ale napewno nie tak samo się zaczęło, bo nie wierze, że przez 1,5 dnia spaliło 10 litrów. Sam z siebie zgasł i zaczęło sie piekło, ale cos się rozświetla ta brzydka pogoda. jutro przeczyszczę gaźnik ( jeśli dowiem się jak ) i wymienie świece. pochwalę się co wyszło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 21:39, 30 Wrz 2012    Temat postu:

swistak741 napisał:
bo nie wierze, że przez 1,5 dnia spaliło 10 litrów.


Nie wiesz co piszesz Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matjag556
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 8:42, 01 Paź 2012    Temat postu:

70C to sporo jak na RS. Tłok raczej nie puchnie ale zobacz czy masz płyn chlodniczy jezeli masz to odkręć korek i odpal go na 5 min żeby odpowietrzyć układ. Ja max przy ostrzejszej jeździe miałem 55C.
Przy okazji możesz wyjąc zawór membranowy i zobaczyć czy nie ma prześwitów skoro sporo Ci spala i masz problemy z odpaleniem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matjag556 dnia Pon 8:42, 01 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SBE

PostWysłany: Pon 8:53, 01 Paź 2012    Temat postu:

Przy ostrzejszej jeździe miałeś 55 ?? AHA. 70 jest okey, zależy od dnia, generalnie utrzymuje się temperatura 60-70 C :)czasami nawet potrafi pod 80 podejść Smile

ps. Chyba mi już studia zaczęły szkodzić -,- widzę 3 takie same rski w 1 temacie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Squller dnia Pon 8:54, 01 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 13:47, 01 Paź 2012    Temat postu:

Wg serwisówki 74 to optymalna temperatura, matjjag556 - radzę sprawdzić czujnik temp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swistak741
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Italia

PostWysłany: Pon 17:36, 01 Paź 2012    Temat postu:

Przypominam, że mieszkam we włoszech gdzie dni są gorące więc i temperatura wyższa. Wymieniłem dzisiaj świece na nową, sprawdziłem gaźnik, dyszę. Był dziś moment, że mogłem na ssaniu jeździć, ale to jakieś 10 minut. Jutro biorę go do mechanika, bo nie chce dłużej samemu dłubać. Jeśli koszta będą za duże, to pójdę do salonu i wezmę nową na kilka rat... napiszę co mechanik stwierdził

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 18:43, 01 Paź 2012    Temat postu:

swistak741 napisał:
Jeśli koszta będą za duże, to pójdę do salonu i wezmę nową na kilka rat... napiszę co mechanik stwierdził


Laughing Laughing Laughing Przypominam że RS 125 nie jest już w sprzedaży Razz zastąpił ją nowy model RS4 (czy jakoś tak Razz )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swistak741
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Italia

PostWysłany: Pon 20:57, 01 Paź 2012    Temat postu:

Rysio napisał:
swistak741 napisał:
Jeśli koszta będą za duże, to pójdę do salonu i wezmę nową na kilka rat... napiszę co mechanik stwierdził


Laughing Laughing Laughing Przypominam że RS 125 nie jest już w sprzedaży Razz zastąpił ją nowy model RS4 (czy jakoś tak Razz )


Wiem, wiem i to mnie boli, że teraz wszystkie 125-tki robią w czterosuwiach . Jest aprilia Rs 125 dwusuwowa, ale nowa kosztuje 6.000 euro. zobaczymy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swistak741
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Italia

PostWysłany: Śro 17:30, 03 Paź 2012    Temat postu:

OK ! jako, że nie rozumiem perfekcyjnie włoskiego, powiem wam o co chodzi, ale nie nazwę tego profesjonalnym językiem... Mechanik powiedział mi, że z racji tego, że motocykl trochę stał nieużywany to przyczepiły się do siebie jakieś dwa styki ( w gaźniku ) i nie mogły się odczepić ... wiecie może o co chodzi ? Ja osobiście nie mam jakiekolwiek pomysłu co to.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin