Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nie pali na rozrusznik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 13:15, 16 Cze 2009    Temat postu:

U mnie jest podobnie, na gorącym silniku bardzo kiepsko pali i trzeba długo kręcić. Ostatnio wymieniłem świece na ngk i nic to nie pomogło. Więc postanowiłem wyregulować ją na powietrzu ale nie wykazuje żadnej reakcji, można kręcić w kółko i nic. Nie mam pojęcia dlaczego tak jest :/ Ma ktoś jakieś pomysły??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Śro 9:14, 17 Cze 2009    Temat postu:

No dziwne dziwne. Moze na wszelki kompresje sprawdz? A moja palila na dotyk i nagle przestala! Kurde no!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 12:22, 17 Cze 2009    Temat postu:

Na razie nie mam jak sprawdzić kompresji, ale myślę że będzie w porządku bo moto ma dopiero 3 tyś km no ale nigdy nic nie wiadomo bo jestem drugim właścicielem. Spróbuje jeszcze wyczyścić gaźnik. Może to coś da. Np dzisiaj postała godzinę, ostygła i paliła na dotyk, a na gorącym silniku np chciałbym go odpalić po 15 min to już jest problem. Jak wyczyszczę gaźnik to dam znać czy będą jakieś efekty... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magnum460dxi
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: cieszyn

PostWysłany: Wto 20:29, 07 Lip 2009    Temat postu:

mam podobny problem tzw na zimnym trzeba troche pokręcić ale odpali za to na ciepłym niema szans i jeszcze jak dojade do skrzyżowania to gaśnie i tylko pych gaznik wyczyszczony i mniej wiecej wyregulowany oraz linka od gazu podciągnięta na manetce co to może być ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 20:53, 07 Lip 2009    Temat postu:

No tak, ja już wiem dlaczego moja Apka nie pali na gorącym. No smutny dla mnie ten dzisiejszy dzień Sad Sprawdziłem kompresje i ma tylko 9 BAR. Jeszcze tata mi mówił, "po co będziesz sprawdzać kompresje jak nowe moto i nic się nie tłucze", wiem że wie co mów bo pracował kilkanaście lat przy dwusuwach jako mechanik. To że nie palił na gorącym nie dawało mi spokoju i musiałem sprawdzić kompresje. Prawdopodobnie pierścienie poszły się jeb*** Sad Osiągi jakie ma to 120 km/h i kręci się do 10 tyś. Przebieg 3300 km, na pewno prawdziwy i udokumentowany. Nie wiem co zrobił poprzedni właściciel, od nowości był przecież zablokowany do 80 km/h, chyba że przegrzał silnik albo zabrakło mu oleju???
W najbliższym czasie będę rozbierał Apke i tu moje pytanie czy kupie same pierścienie do niej i czy mogę wymienić tylko same pierścienie???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Wto 21:06, 07 Lip 2009    Temat postu:

musiałeś jej mocno w piczke dawac...?albo fabrycznie zjechane bylo cos...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 21:30, 07 Lip 2009    Temat postu:

Zazwyczaj jeżdżę do 100 km/h bo więcej się nie da na moich drogach i krecenie do 8-9 tyś. 120 km/h to tylko raz jechałem bo chciałem sprawdzić ile pójdzie, nawet myślałem że jest zablokowana jeszcze na wydechu i ma mniejszą dyszę ale jak kupiłem jej większą dysze 135i nie było poprawy to już coś podejrzewałem że coś jest nie tak Sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez km7260 dnia Wto 21:31, 07 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magnum460dxi
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: cieszyn

PostWysłany: Wto 21:42, 07 Lip 2009    Temat postu:

aha czyli ty masz słabą kompreche czyli u mnie prawdopodobnie będzie to samo ;(

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez magnum460dxi dnia Wto 21:43, 07 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 21:59, 07 Lip 2009    Temat postu:

chyba bo jak pierścienie będą słabo uszczelniać to będzie kiepsko palić na gorącym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
magnum460dxi
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: cieszyn

PostWysłany: Wto 22:19, 07 Lip 2009    Temat postu:

no u mnie tylko na pych pali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 20:24, 08 Lip 2009    Temat postu:

Tak więc muszę kupić kompletnego tłoka do mojej Apki. Myślę że kupię tego: [link widoczny dla zalogowanych]

ale jeszcze pytałem tego gościa czy nie sprzeda samego tłoka z pierścieniami: [link widoczny dla zalogowanych] ZA kompletny tłok chce 250zł

Opłaca się kupić oryginalny czy lepiej dołożyć stówkę i kupić wossnera, kuty z powłoką teflonową i podnoszący kompresje??? Proszę o jakieś rady Very Happy

Tak jako ciekawostke, zadzwoniłem do salonu Aprilii w Krakowie bo chciałem kupić same pierścienie, powiedzieli mi 411, 09 zł i czas oczekiwania od 5dni do 5 tygodni Shocked pojeb***

Aha, zapomniałbym, jaką średnice ma fabryczny tłok??????


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez km7260 dnia Śro 20:27, 08 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 20:38, 08 Lip 2009    Temat postu:

toż bierz wossnera - jak sam mowisz podnosi kompresje Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 20:56, 08 Lip 2009    Temat postu:

9 bar to jeszcze nie jest aż tak mało.Zalezy czy sprawdzałeś cisnienie na zimnym czy ciepłym silniku.Na ciepłym jest większe zawsze.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 21:19, 08 Lip 2009    Temat postu:

już wiem dlaczego takie osiągi, kolega Amadi mi wytłumaczył, miałem zapieczony zawór wydechowy, ledwo co go wyjąłem bo dzisiaj rozebrałem moto.

AMADI DZIĘKI WIELKIE

ale i tak muszę wymienić tłok bo ma dość duży luz jak popatrzyłem Wink no i wogóle nie chciał palić na gorącym.

Na gorącym miał 9 bar a na zimnym już tylko ponad 8 bar. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pią 13:58, 10 Lip 2009    Temat postu:

9 to bardzo dobre sprezanie!!! Przy 6 trzeba remont silnika robic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin