Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobylnia k.Poznania

PostWysłany: Pon 6:53, 11 Kwi 2011    Temat postu: Obroty

Witam mam następujący problem na luzie gdy dodam gazu wchodzi idealnie a raczej normalnie lecz gdy jadę i dodam mu gazu nawet całą manetkę to idzie ładnie do 5 tyś obrotów zaczyna mulić ( jedzie i tak zaczyna przerywać troszkę ) musi się przebić do 6.5 tyś obrotów i później idzie idealnie tak jak powinien... Panowie co może być nie tak czy wy też tak macie? Czy to może być kwestią regulacji gaźnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 13:25, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Gaznik przeczysc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pon 17:45, 11 Kwi 2011    Temat postu:

To nie gaznik jest to zawor wydechowy. Mam dokladnie to samo co ty, i obecnie mam wymontowany ten zawor i to od tego jest. Na 1 biegu bez zadnego przerywania idzie ale np: już jak jade na 3 biegu tak z 60 km/h i odkrece manete to za chuja mi sie nie wkreci na obroty już. Jak masz zawór wstawiony to zobacz czy języczek Ci się nie zapiekł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 19:01, 11 Kwi 2011    Temat postu:

każda rska tak ma .....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natcomp712
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Pon 19:04, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Czy ja wiem ja mam af1 ale silnik taki sam a ciągnie spokojnie od 4tyś bez żadnych problemów i dławienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukas
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pon 19:15, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Przecież właśnie dlatego że zawór wydechowy nie pracuje rs ma takiego muła że z 3 biegu już się nie przebije przez 6 tyś obrotów , tylko redukcja i wtedy dopiero lata jak każda inna...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 19:20, 11 Kwi 2011    Temat postu:

lukas napisał:
Przecież właśnie dlatego że zawór wydechowy nie pracuje rs ma takiego muła że z 3 biegu już się nie przebije przez 6 tyś obrotów , tylko redukcja i wtedy dopiero lata jak każda inna...


Pierdolisz tatuś Wink Ja mam stały zawór i nic mi nie przymula, tylko po prostu nie ma takiego odjebania przy 7-8 tys. obr.
Jeżeli zawór nie pracuje to po prostu nie ma odjebania, jeżeli tego zaworu niema to wtedy racja będzie przymulać na niskich, ale to raczej nie to, myślę że warto zajrzeć do gaźnika i go ładnie wyczyścić, nawet sobie nie zdajecie sprawy ile taka prosta czynność może pomóc Wink
P.s każda RS tak ma że za chuje nie wkręci ci się od niskich obrotów i trzeba redukować, tak pracuje 2T Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rysio dnia Pon 19:22, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrowa151993
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 745
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 19:37, 11 Kwi 2011    Temat postu:

mi jak zawor nie dzialal to wlasnie od 3 do 6 bylo wyjebanie a pozniej za chuja jej przebic nie moglem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 20:22, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Dokładnie jak pisze Rysio TO JEST 2T i w dodatku mała pojemność jeśli chcecie zapierdalać to trzeba kręcić na niskich biegach i wysokich obrotach. Nigdy z tego nie zrobicie ścigawy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin