Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ok czy nie ok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skwarek
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:59, 03 Sie 2012    Temat postu: ok czy nie ok

kupilem apke 3 tyg wszystko jest ok, miala maly problem z gaznikiem ale juz wszystko jest dopracowane jakies wiurki od wczesniejszego szlifu cylindra sie zakleszczyly; po wyczyszczeniu chodzi perfekcyjnie (jestem tym mile zaskoczony Very Happy ) tylko od 4 do 6tys obrotow strasznie muli i lekko szarpie ogolnei apka ma regulowany zawor moze cos od tego??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SBE

PostWysłany: Pią 14:43, 03 Sie 2012    Temat postu:

zapewne masz moduł zablokowany Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 16:19, 03 Sie 2012    Temat postu:

Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej, rozetnij modul z tyłu i musisz odciąć drucik, dokładną instrukcje masz w temacie dot. odblokowania rs.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 7:36, 04 Sie 2012    Temat postu:

Pisałem to juz nie raz, ze Ja mam podobny problem i to na pewno nie jest moduł. Między 5-6tys obr. moto nie jedzie ale jak prze-redukuje i mam 8 tys to moto normalnie jedzie. I co to moze być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulis
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 7:52, 04 Sie 2012    Temat postu:

Może sprawdźcie poprawne działanie elektromagnesu ?
Ja po zaślepieniu go, miałem taką "dziurę" w granicach tych obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Sob 9:34, 04 Sie 2012    Temat postu:

Pablo910, to że u Ciebie nie jest to moduł to nie znaczy że u wszystkich.. a Tobie polecam pobawić się iglicą, bo ona odpowiada za średnie obroty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:46, 04 Sie 2012    Temat postu:

Do Pablo Pomiędzy 6 a 8tyś możesz mieć muła też jeśli nie masz zaworu wydechowego. Nie napisałeś że go posiadasz. Więc sprawdź? Jak masz stały to nic nie zrobisz Wink Rs będzie miała tego muła.

Do skwarka. U cb też możliwe że trzeba się iglicą pobawić. Może regulacja źle wykonana? Albo iglica ustawiona że dostaje za dużo paliwa i się dławi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez radzio668 dnia Sob 14:40, 04 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lezajsk

PostWysłany: Sob 14:38, 04 Sie 2012    Temat postu:

radzio668 napisał:
Pomiędzy 6 a 8tyś możesz mieć muła też jeśli nie masz zaworu wydechowego. Nie napisałeś że go posiadasz. Więc sprawdź? Jak masz stały to nic nie zrobisz Wink Rs będzie miała tego muła.

Do skwarka. U cb też możliwe że trzeba się iglicą pobawić. Może regulacja źle wykonana? Albo iglica ustawiona że dostaje za dużo paliwa i się dławi?
. Przecież pisze ze ma regulowany zawór Więc stawialbym na regulacje naciagu linki od elektromagnesu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:40, 04 Sie 2012    Temat postu:

Spider napisał:
radzio668 napisał:
Do Pablo Pomiędzy 6 a 8tyś możesz mieć muła też jeśli nie masz zaworu wydechowego. Nie napisałeś że go posiadasz. Więc sprawdź? Jak masz stały to nic nie zrobisz Wink Rs będzie miała tego muła.

Do skwarka. U cb też możliwe że trzeba się iglicą pobawić. Może regulacja źle wykonana? Albo iglica ustawiona że dostaje za dużo paliwa i się dławi?
. Przecież pisze ze ma regulowany zawór Więc stawialbym na regulacje naciagu linki od elektromagnesu...


Tylko pierwsza wypowiedz była do Pablo Smile A później napisałem co do Skwarka?..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob 17:29, 04 Sie 2012    Temat postu:

Tak jak napisaliście tak zrobię ale jak to nie pomoże to porąbe ten MOTOR.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lezajsk

PostWysłany: Sob 21:38, 04 Sie 2012    Temat postu:

radzio668 napisał:
Spider napisał:
radzio668 napisał:
Do Pablo Pomiędzy 6 a 8tyś możesz mieć muła też jeśli nie masz zaworu wydechowego. Nie napisałeś że go posiadasz. Więc sprawdź? Jak masz stały to nic nie zrobisz Wink Rs będzie miała tego muła.

Do skwarka. U cb też możliwe że trzeba się iglicą pobawić. Może regulacja źle wykonana? Albo iglica ustawiona że dostaje za dużo paliwa i się dławi?
. Przecież pisze ze ma regulowany zawór Więc stawialbym na regulacje naciagu linki od elektromagnesu...


Tylko pierwsza wypowiedz była do Pablo Smile A później napisałem co do Skwarka?..
aaaa faktycznie sory gapa ze mnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SBE

PostWysłany: Sob 22:43, 04 Sie 2012    Temat postu:

skwarek najpierw sprawdz moduł.. potem dopiero zacznij szukac dalej..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skwarek
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:50, 06 Sie 2012    Temat postu:

jakoś ostatnio nie moge znalesc wolnego czasu, ale za 1-2dni sie za to zabiorę dzieki za wszystkie propozycje jak dojde do sedna sprawy to napisze Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewykoks
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:40, 06 Sie 2012    Temat postu:

Miałem to samo w tym przedziale obrotowym na iglicy daj na najwyższy wycinek to kułeczko takie tą blokadke i wyreguluj i problem znika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin