Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Około 5000 obrotów!!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrianellooo
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 21:26, 07 Kwi 2009    Temat postu: Około 5000 obrotów!!!

Witam Wszystkich! Mam takie może nie typowe pytanie. Mianowicie jadąc motorkiem i przyśpieszając na max odkręconym gazie z niskich obrotów przy około 5000obr/min jest takie lekkie przydławienie,no bo potem to już wystrzał.... I o to może jedno-dwu sekundowe "przydławienie" właśnie mi idzie,czy jest to normalne?
A druga sprawa,to książka obsługi lub naprawcza do mojej RS 125 2001r.której przy zakupie nie otrzymałem. Także gdyby ktoś mógł wrzucić mi to na "pocztę" to byłbym niezmiernie wdzięczny. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam serdecznie:-)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adrianellooo dnia Wto 21:43, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 6:28, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Tak to jest normalne,gdy zawór wydechowy zaczyna zastygać.Musisz wyjąć go dać mu nafty lub wd40 i będzie zapie... normalnie Smile


Serwisówki gdzieś na forum tutaj widziałem musisz poszukać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrianellooo
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 21:19, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Dzięki bardzo za radę,jutro spróbuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrianellooo
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 6:01, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Zawór wyczyszczony i nasmarowany,ale coś nadal jest nie tak z tą "płynnością" obrotów. Do tego jak pośmigałem troszkę na wyższych obrotach to mi zgasła i dopiero po lekkim ostudzeniu odpaliła ponownie-pewnie padnięta świeca,którą już z resztą zamówiłem....zobaczymy jak zmienię.
Apropo zaworu wydechowego to włożyłem go frezem do dołu,mam nadzieję że poprawnie?!?!?!?!?!?!?!?!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 15:50, 11 Kwi 2009    Temat postu:

tak zaokraglona strona w dol

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 18:40, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Posprawdzaj jeszcze jak nic nie dało świece,filtr powietrza i gaznik na końcu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrianellooo
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 21:49, 11 Kwi 2009    Temat postu:

Świecę wstawiłem nową,irydową. Dobrałem się do gaźnika,ale tylko do iglicy. Zawleczkę miałem ustawioną na ostatnim znaku na dole. Przestawiłem o dwa wyżej. Czyli chyba zmniejszyłem dawkę paliwa. Zniwelowałem w ten sposób "dziurę" w niskich obrotach. Ale to przejście około 5.000 nie znikło. Dzisiaj przejechałem około 200km podczas których dwa razy mi zgasła. Postała chwilę i znowu chodziła jak burza.... Może to przegżana cewka???
Na koniec zasadnicze pytanie. Mianowicie jak powinna wyglądać świeca po wykręceniu?! Bo moja jest osmolona na czarno i nie wiem czy to dobrze.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wolanin
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Oświęcim Tychy Pszczyna

PostWysłany: Nie 1:18, 12 Kwi 2009    Temat postu:

ja od siebie powiem tak mialem podobny problem z jawą 350ts .. lecz jest to calkiem inny pojazd Smile z jawa byl taki problem ze na niskich obrotach chodzila ale gdy dalem troche gazu gasla okazalo sie ze mam nieszczelne cylindry(?) dalem to mechanikowi do zrobienia i faktycznie jak je uszczelnil to chodzila normalnie kolejna sprawa masz sprawna wskazowke od temperatury silnika ?? moze sie przegrzewac i dla tego moze gasnac nie znam sie za bardzo na takich zeczach bo wole oddac kumplowi ktory ma takie sprawy w jednym palcu wiec daje tylko pomysly pozdro Smile ahh kurde porabalo mi sie przecierz w tych rocznikach nie ma wskazowki od temperatury Smile tak to jest po imprezie i po kilku glebszych Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wolanin dnia Nie 1:23, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrianellooo
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 5:47, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Temperatura w czasie jazdy trzyma się ok 70st.C,więc myślę że jest to norma. Jak staję na postoju to dochodzi gdzieś do 85. Mechanicy z servisu z którymi rozmawiałem mówili że też zaczęli by od świecy,potem cewki i na końcu modół,ale że generalnie też nie mają tego jak zdiagnozować. Więc będę przy tym grzebać nadal sam....zobaczymy.
Spokojnych Świąt dla Wszystkich!!!!
Pozdrawiam ze słonecznej Gdyni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 6:40, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Wprowadzają Cię w błąd.Zrób iglice tak jak była wcześniej,bo jeszcze namerdasz coś,bo widze zbytnio się nie znasz.Rozbierz gaznik na części pierwsze i przeczysz kompresorkiem i benzyną ekstrakcyjną i musi chodzić.Co do koloru świecy można duzo powiedzieć,powinnien być kolor kawy z mlekiem(beż),a tuta calkowicie czarne,jeżeli się nie myle za dużo powietrza,ale nie jestem pewny.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrianellooo
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 8:46, 12 Kwi 2009    Temat postu:

To że zbytnio się nie znam,to prawda. I w sumie to mój pierwszy motorek w życiu.Ale myślę że chyba tą mniejszą dawką paliwa nic nie uszkodzę,a po próbować warto.
Jak wyregulować dawkę powietrza w razie czego?! Bo za mycie gaźnika zaraz się zabiorę...
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adrianellooo dnia Nie 8:52, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrianellooo
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 11:28, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Gaźnik umyty i przedmuchany,tak samo i filtr powietrza. Niestety bez zmian...ręce opadają. Ale cóż,jeszcze do tego dojdę i Wam napiszę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yakotako
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: 3miasto/Tczew

PostWysłany: Nie 11:42, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Z tą temperaturą to nie był bym taki pewny, może masz zasraną chłodnice czymś? jakiś kamień albo coś? sprawdź węże od wody, przedmuchaj je i przepłukaj chłodnicę specjalnym środkiem (np. SUPER-X), może zebrał się tam jakiś syf.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yakotako dnia Nie 11:45, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrianellooo
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 17:34, 12 Kwi 2009    Temat postu:

Czy to znaczy że ok 70st. C to nie właściwa temperatura pracy??? Nie posiadam servisówki więc nie jestem pewien. Apropo płynu,to zmieniłem go w zeszłym tygodniu. Weszło go około 900ml i wszystko wyglądało ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartgt
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: krasnystaw

PostWysłany: Nie 17:58, 12 Kwi 2009    Temat postu:

70st.C to oznacza ze to jest dobra temperatura pracy silnika,przy tej temperaturze otwiera się na całkowicie termostat i jest wtedy najlepsze chłodzenie przy tej temperaturze poniżej też jest dobrze gorzej jest jak wskazówka wchodzi powyżej 70st.C niemowie tu i 1-5st.c tylko o 10-15 więcej niż 70st.C a serwisówki masz gdzieś na forum bo sam wrzucałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin