Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

opony zestaw 2 szt, 120 na przód?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktusek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa :)

PostWysłany: Czw 22:53, 01 Sty 2015    Temat postu: opony zestaw 2 szt, 120 na przód?

Hejo, czy do opon na tył 150/60R17 dobrym pomysłem będzie zamontowanie na przód 120/70R17? mam zestaw do kupienia za rozsądne pieniądze Very Happy kolejny troszke droższy zestaw 160/60R17 i 120/60R17

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kaktusek12 dnia Czw 22:56, 01 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Czw 22:58, 01 Sty 2015    Temat postu:

Ja bym brał ten drugi ze względów estetycznych ( ładniej większy laciek z tyłu wygląda) Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaktusek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa :)

PostWysłany: Czw 23:06, 01 Sty 2015    Temat postu:

ten pierwszy 445 a drugi 545 ale z 2013 roku, spokojnie bez strachu da rade na takich lekko szerszych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Czw 23:10, 01 Sty 2015    Temat postu:

Praktycznie nie odczujesz żadnej różnicy.
Rocznik też jak najbardziej odpowiedni, ale sugerując się ceną wybrałbym fabryczne czyli wariant 1 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Pią 17:41, 02 Sty 2015    Temat postu:

W życiu nie założyłbym szerszych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 18:04, 02 Sty 2015    Temat postu:

Nie widzę potrzeby zakładania szerszych kapci do rs niż oryginalne,tylko sobie pogarszasz stan.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fox2plus
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:23, 02 Sty 2015    Temat postu:

fuckout2 napisał:
Nie widzę potrzeby zakładania szerszych kapci do rs niż oryginalne,tylko sobie pogarszasz stan.


mozesz sprecyzowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 20:38, 02 Sty 2015    Temat postu:

Szersza opona = większe opory toczenia, nie bez powodu wsadzono tutaj 110 i 150 ktoś to projektował. Wsadzając większe opony wiąże się następny problem co z ciśnieniem , do 110 1,8bara a do 150 2 bary , a przy dodatkowej osobie na siedzeniu też się je zwiększa. Co w przypadku szerszych kapic ,jakie ciśnienie zastosować? Nie widzę plusów w rs szerszego kapcia ,poza faktem iż ładnie wygląda, jeśli by coś dawał konkretnego to by go zakładali na wyścigach ,a w realiach to zakładają do rs kapcia 130 na wyścigi. Może się czasem zdawać,że się nie odczuwa różnicy,ale moto odczuję to .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fuckout2 dnia Pią 20:40, 02 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Pią 22:43, 02 Sty 2015    Temat postu:

Ciśnienie pozostaje takie same jak na seryjnych laćkach.
150 czy 160 na serio nie robi różnicy w osiągach, chociaż wiem, że dla 3/4 użytkowników RS
ek 3km/h w v-maxie mniej to płacz straszny..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 0:12, 03 Sty 2015    Temat postu:

skoro laczek jest większy z przodu jak i z tyłu to czemu ciśnienie ma zostać takie samo ? Przecież jest większa powierzchnia do wypełnienia ,reasumując powinno się zwiększyć ciśnienie ,aby opona miała podobne właściwości (twardość) dla mnie nie ma potrzeby wstawiania większego laczka,tak samo mówią na zagranicznych forach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Sob 0:16, 03 Sty 2015    Temat postu:

Względem estetycznym jest sens. Smile
Ciśnienie zwykle w motocyklach się nie zmienia, w każdym jest praktycznie z przodu te 1.8, a z tyłu 2.0 w zależności czy jeździ się samemu czy też nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Sob 0:33, 03 Sty 2015    Temat postu:

do 125 ccm wyzej przewaznie po 2.5

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 1:28, 03 Sty 2015    Temat postu:

Każde moto ma inną wartość ,w niektórych po 2,8 się ładuje nawet na tył. Z uwagi na fakt,że rs jest lekka i ma średnie kapcie stąd takie małe ciśnienie. Estetycznie fakt zawsze szerszy kapeć ładniej wygląda,bo stwarza poczucie iż mamy do czynienia z większym moto ;d

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fuckout2 dnia Sob 1:28, 03 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Se7en
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 3:55, 03 Sty 2015    Temat postu:

Szersze ogumienie na 100% zmienia właściwości jezdne. Choćby po piachu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Sob 11:13, 03 Sty 2015    Temat postu:

Ja na tył specjalnie włożyłem 150, zamknięta migiem ;3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin