Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pare pytań??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 18:40, 24 Paź 2010    Temat postu: Pare pytań??

Pierwsze pytanie: w jakiej pozycji jest kranik zakręcony odkrecony jest chyba poziomo strzałka, na doł rezerwa a do góry zamknięte (czy dobrze myśle bo niemam oznaczeń na baku wookoło kranika),
Drugie pytanie czy u was tez do 8tys obr nic sie nie dzieje dopiero jak sie zawór otworzy to sie zaczyna jazda:D
Trzecie pyatnie jak podwyższyć obroty bo na lince mam na maxa odkrecony i mam niecale 1000obr jak jest zimny to gaśnie chciałbym mu dać tak 1600obr
Jak mi sie coś przypomni bede pisał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DamianK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo

PostWysłany: Nie 19:30, 24 Paź 2010    Temat postu:

TO tak :
1. całkiem na lewo masz zakręcony, do góry otwarty, a całkiem w prawo rezerwa.
2. To jest 2T z zaworem, jak sie otworzy to jest jazda raczej u wszystkich tak jest.
3. Podwyższ sobie obroty na gazniku musisz miec takie czarne pokrętło o ile sie nie myle , jezeli tak to prosze o poprawienie mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 19:51, 24 Paź 2010    Temat postu:

no co do 1 pytania ja mam ustawiony tak [link widoczny dla zalogowanych] tam gdzie pisze bak gora to jest gora motoru no i tak jest chyba zamkniety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gielu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 19:54, 24 Paź 2010    Temat postu:

Jak w lewo przekręcisz zakręcony a w prawo rezerwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 19:58, 24 Paź 2010    Temat postu:

a no czyli prsciej mowiąc do gory off, poziomo on, na dół rezerwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gielu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 20:06, 24 Paź 2010    Temat postu:

Nie dokładnie bo rezerwa jest poziomo tylko strzałką w stronę przodu a zakręcony do tyłu (jeśli się mylę poprawcie mnie)

z serwisówki
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gielu dnia Nie 20:11, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Nie 20:21, 24 Paź 2010    Temat postu:

właśnie na odwrót powiedziałeśWink tak jak na foto strzałka wskazuje daną pozycję, do tyłu reserv, do góry on, a do przodu off

na maksa w lewo jest zamknięty, o 90 stopni w prawo otwarty i o kolejne 90 stopni czyli o 180 stopni w prawo od pozycji zamkniętego jest rezerwa

inaczej sie nie da wyjaśnićVery Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil15132 dnia Nie 20:25, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gielu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 20:26, 24 Paź 2010    Temat postu:

Sorrry poprostu ja mam apke z 98r a tam jest kranik z prawej a nie lewej strony Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 20:27, 24 Paź 2010    Temat postu:

acha bo ja mam odwrocony o 90 stopni kranik po nie umiem dać tak jak na twoim rysuku off bo ja mam do góry na srodku i na dół czyli o 90* odwrócone ale po środku jest otwarty czyli na gorze bede miał zamknięty ok dzieki za info JA MAM TAK [link widoczny dla zalogowanych] CHYBA xd

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Nie 20:33, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Nie 20:36, 24 Paź 2010    Temat postu:

domyśliłem sie dlatego opisałem stopniami, po prostu ktoś przełożył ten korek o 90 stopni to nic takiego:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 20:43, 24 Paź 2010    Temat postu:

musze to jutro zrobić normalnie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WłoskaStrzała
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 21:03, 24 Paź 2010    Temat postu:

Czarne pokrętło gaźnika jest od obrotów postojowych, regulujesz je wg własnej inicjatywy, dopiero śruba reguluje obroty do jazdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 16:17, 25 Paź 2010    Temat postu:

acha kupiłem se olej Mobil extra 2T semi synthetic 2 stroke enginer oil czy moge nalac taki do mieszanki dodam ze niewiem jaki byl tam wczesniej wiec kupilem pol syntetyk. Ej ja mam moto z 06' a mam silnik rotaxa 122 myślałem że tam powinien być rotax 123, a co do tych obrotów to niemam zadnej srubki czernej tylko z lewej strony patrzac od tyłu motoru sa 2 śrubki jedna mała bliżej zaworu wydechowego druga duża od strony filtra wiec ktora ma krecic aby zwiekszy obroty na postoju
MAM TAKIE COŚ [link widoczny dla zalogowanych]
i druga strona [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Pon 19:34, 25 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Wto 9:57, 26 Paź 2010    Temat postu:

Wszyscy się sugerują tym, że masz wszystko identyczne jak oni Razz
Dobra do rzeczy:

1. Każdy olej 2T będzie odpowiedni do mieszanki. Jeżeli ty nie będziesz jej robił to i tak w gaźniku robi się mieszanka.
2. Jeżeli przeczytał być przyklejony temat " rotax 122 czy rotax 123 " to byś wiedział dla czego masz silnik rotax 122.
3. Wieksza śruba ( bardziej wysunięta z gaźnika ) jest od regulacji obrotów. Można pomyśleć logicznie. Ta która jest pod przepustnicą jest od regulacji obrotów. Dla czego ? Nie chce mi się tłumaczyć ale jeżeli jesteś zainteresowany to napisz do mnie na PW.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 17:37, 27 Paź 2010    Temat postu:

Kurde wczoraj wieczorem jeździłem sobie po placu na aprili i dziś przychodze i nic... dupa... nie odpala kreci kreci i nic to tak zadzownilem po mechanika (zajmuje się naprwą ścigaczy) i powiedzial że wczoraj silnik "nabrał" plaiwa bo on odpali i świeca kompletnie zalana wyczyscisz i wypalicz świece i znow odpali na 3sekundy i gaśnie znów jest zalany, i na ssaniu i na pracy tak robi, mechanik powiedział że musze kupić nową świece i jak odali (twierdzi że powinien) to mam go dobrze przepalić na wysokich obrotach poźniej mi gaźnik wyreguluje co o tym sądzicie. Aprilia ma bdb iskre nie traci się, a w nocy miałem kranik otwarty i musiał gaźnik być nieszczelny bo dziś Aprilia zamarła Sad Proszę o jakieś rady i pomoc, i jaki typ ma byc świecy ja podobno miałem jakąś z crossa NGK BR10EG

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin