Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pare pytań RS 125ccm
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Sob 21:25, 07 Maj 2011    Temat postu: Pare pytań RS 125ccm

Pierwsze moje pytanie, do ilu tysięcy obrotów powinna wkręcać się apka na drugim biegu??

Drugie, dlaczego mi zmula gdy chce ruszyć? Nie wkręca się w obroty, a gdy podaje gaz to zmula coraz bardziej.

Trzecie, co moja apka ma takiego w sobie, ze dopiero od 7tys do 10tys obrotów ma potężnego kopa, a poniżej 7 to tak słabiutka jest?

Proszę o szybkie odpowiedzi, dzięki z góry


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKL

PostWysłany: Sob 22:01, 07 Maj 2011    Temat postu:

2. Rozregulowany gaźnik
3. Stały zawór wydechowy

A na 1 to na każdym biegu powinna się wkręcać obrotowo tak samo nie ma, że np. na 1 do 12 a na 2 do 10 a na 3 do 9. I powinna tak do ok 10/11 (jak źle to poprawcie mnie)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobylnia k.Poznania

PostWysłany: Sob 23:31, 07 Maj 2011    Temat postu:

co do trzeciego to nie jestem pewien bo ja mam regulowany i też tak mam ... ; ] To normalne w 2T, że ma kopa największego gdy się dopiero zawór otworzy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez juzio13 dnia Sob 23:32, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 7:30, 08 Maj 2011    Temat postu:

3.Dokładnie, to jest typowe dla 2T, a jak by miał stały zawór, to i tak mu na niskich nic regulowany nie da, bo otwiera się dopiero po 7 tysiacach...
1.Ma się wkręcać do czerwonego, jeżeli robi to bez problemów to jest ok.
2.Tak jak napisał David, wyreguluj gaźnik...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 10:34, 08 Maj 2011    Temat postu:

jak muli przy ruszaniu daj wyżej iglicę i gwarantuję że pomoże ja tak miałem bawiłem się w regulacje itd a nic nie pomogło w końcu dałem o 2 ząbki wyżej iglice i śmiga aż miło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 13:14, 08 Maj 2011    Temat postu:

czyli obniżyłeś iglice, tak mówić lepiej, bo może się chłopak zdezorientować,
Jeżeli dajemy iglice niżej, najwyższy ząbek - duża dawka paliwka,
najwyżej iglica najniższy ząbek - mała dawka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Świebodzin

PostWysłany: Nie 13:48, 08 Maj 2011    Temat postu:

zeby nie robic nowego tematu,

zeby ta iglice dac wyzej lub nizej to trzeba gaznik wyciagac? ona znajduje sie u góry czy na dole?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 13:51, 08 Maj 2011    Temat postu:

Nie, ona znajduje się na górze, pod tym czarnym plastikiem, tam gdzie wchodzi linka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Nie 19:21, 08 Maj 2011    Temat postu:

Mam kolejne pytanie, miedzy 5tysięcy obrotów, a 6tysięcy obrotów moja apka mi szarpie tzn tak >...>...>...> tak by to wyglądało ;d gdy trzymam ja na równych obrotach to tak nie równo pracuje jakby smykała do przodu i przestawała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 19:32, 08 Maj 2011    Temat postu:

Lustrous napisał:
apka mi szarpie tzn tak >...>...>...>


Gdy to przeczytałem od razu wiedziałem o co chodzi xD
Nie pamiętam dokładnie bo dawno apką jeździłem, ale z tego co pamiętam, miała ona taki punkt przełamania, i w tym punkcie jak się ją na stałych obrotach trzymało właśnie tak lekko szarpała, ale nie pamiętam dobrze czy to było między 5-6 tys.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mgrudzien35
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętokrzyskie

PostWysłany: Nie 19:44, 08 Maj 2011    Temat postu:

nie no fajnie to opisał XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Nie 20:20, 08 Maj 2011    Temat postu:

co to może być? jak to naprawić? itp??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 20:40, 08 Maj 2011    Temat postu:

moja tak ma na 1 biegu przy 1tyś obr Very Happy No ale raczej regulacja gaźnika według mnie za MAŁO paliwa PS igilca wyżej znaczy to SAMO co zabezpieczenie dać niżej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Pon 15:06, 09 Maj 2011    Temat postu:

Odśwież, ponieważ nie dostałem odpowiedzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SBE

PostWysłany: Pon 17:15, 09 Maj 2011    Temat postu:

Odblokuj moduł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin