Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Płyn chłodniczy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 21:18, 02 Kwi 2011    Temat postu: Płyn chłodniczy

Dobra żeby było śmiesznie, po super kapitalce, ( już pisałe mco było robione)
Praktycznie cały silnik, robił to mechanik, i akurat wymieniałem kierunek, odkręciłem bak, patrze a tam w zbiorniczku płynu sucho... Mówie sobie ja pier.....ole znów jakieś problemy, dolałem, na szczęście w węzach jeszcze było, więc zaraz się napełnił.
Myślałem jak w zime go odpałałem że to brud z owiewek, bo kapało takimi kropelkami, ale teraz wiem że to płyn. Nie ucieka on szybko, ale ucieka, widać że silnik od góry jest nim zapaprany do tego lekko owiewka.
Uszczelka pod głowicą odpada, był remoncik kupywane wszystko, ale nie mogę gdzieś tego zidentyfikować.
Dlatego mam pytanie, gdzie najczęściej ucieka płyn chłodniczy ?


Pytanko numer 2 mniej ważne, motor jeszcze na dotarciu, ale nie mam zielonego pojęcia, dlaczego obroty cały czas są na 3 tys, co jakiś czas tylko spadną na zwykłe 1,5 tys, wygląda to tak jakby się ssanie zaczepiało. MIeliście podobny problem ?
Prosiłbym o podpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobylnia k.Poznania

PostWysłany: Sob 21:24, 02 Kwi 2011    Temat postu:

co do tych obrotów to podpinam się pod prośbę bo tak samo mam nie wiem czy to może źle wyregulowany gaźnik?

druga sprawa co do tego płyny to może wąż masz jakiś jebnięty i Ci spierdala wężem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Sob 21:44, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Po pierwsze płyn może uciekać z trójnika po prawej stronie silnika z przodu. Po drugie z tymi obrotami miałem tak samo i weź daj mu na gaźniku wykręć śrubkę od mieszanki a tą od obrotów trochę wkręć z powrotem u mnie pomogło i jest już normalnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKL

PostWysłany: Sob 23:24, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Tak, z tymi obrotami to gaźnik trzeba wyregulować. Miałem idento to samo, a po regulacji już normalnie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xDante
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Chybie

PostWysłany: Nie 7:23, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Z obrotami mialem podobnie. Trzeba sie troche pobawic w odkrecanie/przykrecanie srubki od obrotow i od mieszanki.
Z plynem uciekalo mi z prawej strony moto. Idzie waz od chlodnicy i potem wchodzi gdzies do silnika. Mi na lączeniach uciekalo, bo nie bylo zadnej opaski ale zalozylem i jest wszystko ok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xDante dnia Nie 7:24, 03 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 10:12, 03 Kwi 2011    Temat postu:

To co kolega wyżej napisał to właśnie ten trójnik musisz prawą owiewkę sciągnąć i po dociskać wszystkie węże

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 15:08, 03 Kwi 2011    Temat postu:

okej sprawdzę, co do obortów to też tak myślałem, tylko żenarazie zrobiłem 450 km więc jeszcze nie ma sensu regulować gaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 15:39, 03 Kwi 2011    Temat postu:

gaźnika nie reguluje się ze względu na przebieg ale na potrzebę jeśli tego sytuacja wymaga Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 19:06, 03 Kwi 2011    Temat postu:

siwy_1994 napisał:
gaźnika nie reguluje się ze względu na przebieg ale na potrzebę jeśli tego sytuacja wymaga Very Happy

kolego nie jeden moto docierałem,
i mówie Ci że na dotarciu nie ma sensu tego robić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 19:52, 03 Kwi 2011    Temat postu:

ja różnicy nie widzę między regulacją w czasie docierania a w czasie po dotarciu raz ustawisz i jeździć do póki nie zacznie się jebać i będzie znowu do regulacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 21:18, 05 Kwi 2011    Temat postu:

a tera pytanie totalnie żenujące, kilka silników rozbierałem i składałem a tego prościutkiego nie wiem;xd
Powiedzcie mi drodzy koledzy, która to śróbka jes tod mieszanki a która od składu powietrza?
ta taka duża czarnatakie pokrętło jakby to od czego jest ?
I powiedzcie mi jak wy regulujecie gaźniczek, żeby było jak najefektywniej, rozgrzany silnik to wiadomo, ale znam wiele teorii na ten temat i nie wiem która jest prawdziwa.



Co do płynu, z tego trójnika nie ucieka, już nie mam pojęcia co to może być,
wiem że zawór wydechowy jest cały czas zachlapany, nie wiem czy to paliwo, czy płyn właśnie ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 19:59, 06 Kwi 2011    Temat postu:

czyli jak zawór mokry to nad cylindrem musi cie kapać albo zbiorniczka. Mała śrubka na gaźniku to paliwo z ta czarna powietrze i służy do ustawiania obrotów. Zobacz na którym ząbku masz iglicę na np na 3 od góry czyli na 2 od dołu. później reguluj na ciepłym silniku około 2-4obr wykręć ta małą śrubkę. Następnie ustaw obroty przejedź się ( ewentualnie jakieś korekty) poczekaj aż całkiem ostygnie silnik i spróbuj odpalić powinien bez gazu od razu zapalić jak nie reguluj dalej. Tyle ode mnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 22:42, 06 Kwi 2011    Temat postu:

no dzięki siwy, właśnie doszedłem do wniosku że mogło kapać ze zbiorniczka, bo był przykręcony tylko 1 sróbką, a jak dokręciłem 2 śróbkami to jakby już nie ucieka, zobaczymy co będzie dalej.

Co do gaźnika to ja patrzyłem jak się wkręca, bo u mnie jes taki problem, że dam gazu na ful z wolnych obrotów, i idzie do 2 tys i potem jest muł taki dławi go po prostu i dalej już się wkręca, po prostu kwestia wyregulowania.
Dzięki wielkie panowie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin