Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 13:17, 25 Gru 2010 Temat postu: Po remocie i kłopoty |
|
|
Moja rska97 rok wersja gs przeszła generalny remont bo poszło łożysko na stopie korbowodu i rozwaliło kartery tłok cylek
Ogólnie było wymienione :
-nowa tuleja cylindra
-tłok wossnera
-regenerka wału i korbowodu
-wymiana łożysk na wał i w skrzyni biegów
-spawanie u szlifowanie karterów pęknięcia w 4 miejscach
Ale przejdzimy do rzeczy moto odebrałem w środe i po odpaleniu na podwórku zauważyłem że moto chodząc na wolnych wibruje drży lekko wraz ze wzrostem obrotów coraz bardziej przy 5 tys już jest to dośc mocne
z tego co dowiedziałem się na innym forum to źle założone przeciwwagi lub klin na wał źle spasowany.
Za remont dałem 2000 złotych i nie chce płacić jeszcze raz za coś i oto moje pytanie czy mialiście podobny problem itd.
Mechanik wydawał się pożądny 60 lat dokładny spokojny itd mówił żę on się pod tym co zrobił pospisuje.
Prosiłbym was koledzy o podpowiedzi co to może być czy to poważne itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
DamianK
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Sob 13:58, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
No mozesz sprawdzic klin na wale, kiedys mialem tak w skuterze drżał, bo klin na wale wogle wypadł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Sob 16:35, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
tryby co są pod sprzęgłem mają specjalne oznaczenia jak mają być założone, jeżeli są źle założone motor dostaje wibracji, nie wiem czy słyszałeś o wałku balansowym, właśnie te tryby odpowiadają za to żeby dobrze pracował i żeby moto nie drżało
Sprawdź to;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 17:10, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
czyli musze zdjąć kosz sprzęgłowybo ja siedze we wskach i rometach ;d a tam jeszcze nie grzebałem ;p d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzybnik
|
Wysłany: Sob 17:19, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
spuszczasz olej, wykręcasz śrubki, zdejmujesz pokrywę, sprzęgło schodzi bez żadnych śrubek więc zdejmujesz kosz z sprzęgłem i widać wszystkie tryby
ja też nigdy nie grzebałem w rs a jak nawaliło mi sprzęgło to bezproblemowo sobie sam wymieniłem, nic trudnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 18:02, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
właśnie się doczytałem
i wydaje mi się żę przez te tryby rs łapie mi temperature bo gdy chodziła na wolnych obrotach przez 10 min było 91 stopni i rosło a doczytałem się że jedna z tych zębatek odpowiada za pompe wody czy to przez tą zębatke łapie taką temperature ?
Czy jak będe zdejmowł kosz sprzęgłowy to tam są jakieś zawleczki albo pierścień zabezpieczający ?
czy tam wogule nie ma spręzyny ?
Powiedzcie mi jaka jest normalna temperatura rozgrzanego silnika rski ?
i Jeszcze jedno mam apke z 97 roku chyba gs jaki to jest silnik rotaxa 122 czy 123 ?
Przepraszam za ortografię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DamianK
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Sob 18:50, 25 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
No u mnie też jak postoi z 15 minut albo podriftuje po sniegu to jest 90-95stopni ale sie utrzymuje potem spada o kilka stopni... Nie wiem ogolnie czy to dobrze? U wszystkich tak jest? czy moze tez mam do zmiany ta zębatke.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gendziu3
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: Nie 23:27, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Odpowiedz na post wyżej Jak Kupiłem swoją RS wysoką temperaturę też miałem Myślałem ze tak powinno być .... ale jak wymieniałem płyn chłodniczy i dobrze odpowietrzyłem wszystko jest ok jak dobrze pamiętam to max 70 stopni dlatego zacznijcie od najprostszego sprawcie stan płynu sprujcie odpowietrzyć jak będzie zapowietrzone to odpowietrzcie ,dolejcie płynu albo nowego nalejcie i powinno działać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gendziu3 dnia Pon 0:34, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 0:26, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ale ja mam moto po remoncie mechanik mówił że odpowietrzał płyn nowiutki do fula zalany
myślę nad klinema albo trybami.
może musi trche pochodzić t odpoiero pierwsze odpalenia na nowym tłoczku ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|