Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Po zmianie dyszy nie wchodzi na wysokie obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Peti
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:23, 19 Sie 2013    Temat postu: Po zmianie dyszy nie wchodzi na wysokie obroty

Witam co może być przyczyną że moto nie chce wejść na wysokie obroty mam rotax 123 gaźnik 34 dysza właśnie zmieniona z 120 na 160, iglica na środku ustawiona, posiadam zawór regulowany.
Moto jest ogólnie odblokowane zmieniona świeca, filtr powietrza, dufuzor pusty, modułu nie posiadam ponieważ mam rx 125 lecz silnik jest taki sam jak w rs.

Na dyszy 120 moto normalnie dochodzi do obrotow gdzie zawor sie otwiera i jest ogień.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Woj3250
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:27, 19 Sie 2013    Temat postu:

wyreguluj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 19:30, 19 Sie 2013    Temat postu:

ale tyś jest bez pojęcia, poczytaj troche o gaźnikach. po co zmieniałeś dysze jak dobrze chodziło, Dysza akurat właśnie odpowiada, TYLKO I WYŁĄCZNIE, za pracę silnika na wysokich obrotach, spróbuj dać mu uboższą mieszanke, na iglicy, ale sądze że to nie wiele da bo iglica to średnie obroty. dochodzi dobrze powietrze ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peti
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:43, 19 Sie 2013    Temat postu:

A dysza przypadkiem nie pomaga w przyspieszeniu motocykla? wydawało mi się że jak zwiększe dysze to coś zyskam na tym. Co masz na myśli dochodzi dobrze powietrze? -Filtr pow jest nasączony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 19:53, 19 Sie 2013    Temat postu:

no wyczyść gaźnik, ale wątpie, Jaki masz zawór, czy wydech był odblokowywany?
Nie dysza nie daje przypsieszenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peti
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:08, 19 Sie 2013    Temat postu:

Zawór mam regulowany, dufuzor sprawdzany i jest pusty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RedDevil
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:45, 19 Sie 2013    Temat postu:

Dysza dużo daje do osiągów motocykla...

Co ty gadasz daderga...

Przecież odblokowana RS na dyszy 120 będzie gorzej przyspieszała w stosunku do odblokowanej RS na dyszy 160. Takie są realia, bardziej stuningowany mechanicznie = zapotrzebowanie na większą dyszę. Tak zawsze było, jest i będzie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peti
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:09, 19 Sie 2013    Temat postu:

RedDevil da się to jakoś ogarnąć czy wrócić do mniejszej dyszy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RedDevil
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:21, 19 Sie 2013    Temat postu:

Jeśli na poprzedniej wszystko chodziło jak należy, to wracaj do 120.

Natomiast jeśli występowały jakieś skutki uboczne, to szukaj alternatywy pomiędzy 120, a 160.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 22:08, 19 Sie 2013    Temat postu:

Dysze dobiera się pod gaźnik i piec, jeżeli dobrze chodzi, to się nie zmienia, to wszystko w tym temacie, jak się nie zna to się daje mechanikowi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Peti
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:16, 20 Sie 2013    Temat postu:

Chyba po to jest to forum żeby się można było coś dowiedzieć a ty daderga odpowiadasz jakbym Ci matke zabił...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin