Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podciśnienie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Czw 18:10, 11 Lut 2010    Temat postu: Podciśnienie

czesc chlopaki , kolega ma rs z 2003 roku i jest problem z podciśnieniem - nie ma go ^^
i pytanie - co odpowiada za podciśnienie? czy trzeba wymienić kranik przy baku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Pią 14:34, 12 Lut 2010    Temat postu:

Jeżeli w Rs Twojego kolegi zainstalowany jest kranik podciśnieniowy, to powinny wychodzić z niego dwa wężyki: jeden paliwowy, drugi podciśnieniowy. Wężyk podciśnieniowy powinien biec od kranika podciśnieniowego do okolic gardzieli gaźnika. Jest prosty sposób na sprawdzenie, czy kranik działa: wystarczy zdjąć wężyk podciśnienia z gaźnika, włożyć go sobie do ust i zassać. Jeżeli wężykiem paliwowym zacznie płynąć zupka to znaczy, że kranik jest ok Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 20:46, 14 Lut 2010    Temat postu:

Jeśli chcecie robić tam podciśnienie to wam odradzam bo tu też trzeba gaźnik wymienić na podciśnieniowy...
Ale na 99% on ma podciśnienie a nie zwykły kranik... i tak jak kolega wyżej napisał - tak się sprawdza czy jest ok...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Nie 23:13, 14 Lut 2010    Temat postu:

nie rozumiem , jak to robić podciśnienie? przecięż ono musi być a my zamierzamy tylko je przywrócić ^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Pon 21:37, 15 Lut 2010    Temat postu:

Miłościwy panie, pozwolę sobie zauważyć, że wyżej napisałem wszystko, co jest Ci potrzebne, byś określił awarię. Zrób co napisałem i opisz nam reakcję, a my będziemy kombinowali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 21:44, 15 Lut 2010    Temat postu:

chcecie naprawić oke.. wymieniajcie pompkę paliwową podciśnieniową ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 21:59, 15 Lut 2010    Temat postu:

W sumie u siebie wolałbym zwykły kranik... Ostatnio zastanawiałem się dlaczego nie chce mi palić przez zimę. Ściągnąłem wężyk paliwowy i kręciłem rozrusznikiem. Otóż gdy mamy włączone ssanie to benzyna wogóle nie leci Very Happy A ja od razu włączałem ssanie... Możliwe że powinienem o tym wiedzieć ale do tej pory nie wiedziałem Razz
Sorry za OT

Potrzebny jest kranik z dwoma wyjściami, jeden paliwowy, drugi od podciśnienia. Ten drugi idzie do gaźnika (zwykły gaźnik nie ma takiego wejścia). Gdy w gaźniku tworzy się podciśnienie, przez tą rurkę zostaje zassane powietrze które otwiera membranę która puszcza tym pierwszym wężykiem paliwo do gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Wto 20:30, 16 Lut 2010    Temat postu:

To dziwne km7620, bardzo dziwne... Ale wiecie panowie, że każdy gaźnik można przerobić na podciśnieniowy za pomocą jedynie wiertarki i kawałka metalowej rurki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Wto 22:06, 16 Lut 2010    Temat postu:

To nie tak łatwo!
Dodam że nie każde moto które ma podciśnienie ma gaźnik podciśnieniowy i nie wszędzie podciśnienie idzie do gaźnika =]
km7260 bo ja właśnie się dziwiłem czemu mi nie chce odpalić jak stoi tak teraz długo przez tą zimę .... dodam że stoi w garażu podgrzewanym jest tam jakieś +10-15 stopni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Wto 22:28, 16 Lut 2010    Temat postu:

czyli radzicie odpalać bez ssania?Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 23:02, 16 Lut 2010    Temat postu:

Wystarczy 10 sek kręcić rozrusznikiem bez ssania żeby paliwo naleciało. Jeżeli nie odpali wtedy włączasz ssanie. Oczywiście to dotyczy dłuższego okresu bezczynności. Jeżeli moto jest na bieżąco użytkowane to nie ma z tym problemu, można od razu wrzucać ssanie. Podobno gdy moto długo stoi to z gaźnika odparowuje paliwo i wtedy na ssaniu nie dostaje paliwa. Tak słyszałem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 10:00, 17 Lut 2010    Temat postu:

dobra dzięki Razz ale jak jest z tym gaźnikiem w RS ? podcisnieniowy czy nie ?Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 16:57, 17 Lut 2010    Temat postu:

raczej każda RS ma podciśnieniowy nie spotkałem się jeszcze z RS która ma kranik....
km7260 dzięki za wiedzę przyda się =]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarTinI
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:42, 18 Lut 2010    Temat postu:

Co wy gadacie? Moja RS z 1996 roku na oryginalnym zbiorniku ma kranik, zmieniałem cały zbiornik z nakładką i kupiłem taki od RSki z 2k roku. Tutaj Również jest kranik, tyle, że z lewej strony a nie z prawej jak w zbiorniku z 96 roku...Zrób tak jak mówią koledzy powyżej, kranik na podciśnienie otwierany jest poprzez zaworek który otwiera się w chwili zassania, rurka podpięta jest w większości motorów do króćca ssącego, a tam nie trudno sie domyśleć co powoduje otwieranie zaworku^^ Jedyne, co tutaj może Ci sie zepsuć to ten zaworek zatkać^^ Chyba, że masz tak wyhukany silnik, że nie potrafi otworzyć tego zaworka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Czw 17:13, 18 Lut 2010    Temat postu:

jego rs dobra jest w miarę Wink 2003 rok , 24 tyś przebiegu ma i cylinder wymieniał jakieś 6 tyś km temu . sprawdzimy jutro Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin