Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomoc Gaznik!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:26, 19 Wrz 2009    Temat postu: Pomoc Gaznik!

Koledzy powiedzcie mi jak moge przeczyscic i wyregulowac gaznik? Jakas insrukcja albo zdjecia? i drugie pytanie jaka powinna byc rurka od paliwa ta co jest od baku to filtra i ta co jest od filtra do gaznika? Bo niewiem czy niejest zbyt dluga! Pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Sob 20:44, 19 Wrz 2009    Temat postu:

Myśle że długość nie stanowi problemu jezeli nic jej nie przycina... A co do gaźnika to niestety Ci nie pomoge.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:07, 19 Wrz 2009    Temat postu:

dzieki! Czekam na reszte propozycji!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dainese92
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 8:19, 20 Wrz 2009    Temat postu:

Gdy motor nie chce zapalić, kopci, zalewa świecę, przerywa, to warto wyregulować i wyczyścić gaźnik.
1.Odkręcamy gaźnik od cylindra, wykręcamy iglicę, ściągamy wężyk paliwa.
2.Wkładamy go do jakiejś kuwet i myjemy w denaturacie lub gazolinie z zewnątrz.
3. Po kolei odkręcamy filtr powietrza, pokrywkę komory pływakowej, wykręcamy dysze (!!!uwaga, żeby ich nie pomylić!!!), śrubę do regulacji wolnych obrotów (ta na dole ze sprężynką)i śrubkę do regulacji składu mieszanki (ta z boku gaźnika).
4.Wszystkie części myjemy pędzelkiem w benzynie ekstrakcyjnej, dysze przedmuchujemy sprężonym powietrzem (!!!nie drutem ani igłą!!!).
5.Składamy wszystko z powrotem, przykręcamy gaźnik do cylindra, zakładamy wężyk paliwa i iglicę (ustawiamy ją na tzreci od góry rowek, później dobieramy ustawienie indywidualnie).
6.Wkręcamy do oporu śrubkę do regulacji składu mieszanki, potem wykręcamy ją ok. 2 obroty, tak samo ze śrubą wolnych obrotów.
7.Zapalamy motor i czekamy, aż się rozgrzeje.
8.Po zagrzaniu silnika śrubą od składu mieszanki ustawiamy maksymalne obroty, a następnie obniżamy je do prawidłowych śrubą od regulacji wolnych obrotów.
9.Udajemy się na jazdę testową. Jak wszystko jest w porządku, próbujemy obniżyć iglicę o jeden ząbek (u mnie jest na środkowym)i sprawdzamy, jak motor chodzi. Jeśli jest dobrze, to zostawiamy tak jak jest, jeżeli przerywa, to powracamy na 3. rowek, składamy i... gotowe.

sruba od paliwa to ta wieksza a od wolnych ta mala blizej cylindra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:23, 20 Wrz 2009    Temat postu:

dzieki kolego dzis to zrobie i zobacze czy pomoglo! Pozdrawiam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:45, 20 Wrz 2009    Temat postu:

A takie jeszcze pytanie Jaka jest najlepsza rurka od paliwa (plastikowa moze byc) i na jaka wysokosc mozna podniesc bak z ta rurka zeby nie byla za dluga? Pozdro!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie 16:56, 20 Wrz 2009    Temat postu:

Nie wiem o co Ci chodzi. Przewód musi być gumowy żeby się giął... A plastikowy pęknie zaraz. Jeżeli o to chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 19:15, 20 Wrz 2009    Temat postu:

długość te gra role bo się czasami zagina i nie leci Razz


Nie powiem ci jaka długość bo własnie kilka godzin temu sprzedałem rske Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:25, 22 Wrz 2009    Temat postu:

mam takie jeszcze jedno pytanie bo wiem ze do gaznika idzie rurka z paliwem, rurka od oleju i dwie linki. A tam sa jeszcze 3 gumowe rurki podlaczone do gaznika od czego one sa??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:27, 22 Wrz 2009    Temat postu:

i wiecie gdzie mozna znalesc jakis rysunek techniczny do gaźnika w apce? Bo szukam i niemoge znalesc! Pozdro!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Wto 14:41, 22 Wrz 2009    Temat postu:

jedna może jest do jakiegoś odpowietrzania druga do tego może jak spuszczasz z niego benzynę to żeby nie leciało gdzieś tam po ramie tylko rurką .. a trzecie nie wiem xD ja tam gaźnik tak czyściłem że wyjmowałem go iglice zostawiałem w "gordzielu" i czyściłem go benzyną całego później sprężarką przedmuchiwałem cały gaźnik i dyszę główną i robiłem tak już wieeele razy bo w moim skuterze jest mały gaźnik i dysza i się często zapychało jakimś małym syfem nie zauważalnym dla oka skręcałem wszystko szczelnie równo i mocno i chodziło jak talala i do tej pory chodzi xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdunio18
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:20, 23 Wrz 2009    Temat postu:

hallo koledzy jestescie? Bo dzis chce to zrobic i niewiem co z tymi rurkami! Pozdro!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin