Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomocy !
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 17:05, 07 Mar 2011    Temat postu:

jak ci zablokowało rozrusznik to tak jak u mnie i okazały się łożyska na wale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudziu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice

PostWysłany: Pon 17:10, 07 Mar 2011    Temat postu:

siwy_1994 napisał:
jak ci zablokowało rozrusznik to tak jak u mnie i okazały się łożyska na wale


A jaki miales objaw tego ze Ci sie rozrusznik zablokowal ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 17:40, 07 Mar 2011    Temat postu:

oj to znaczy że chyba tłoczek, tylko co mogło się stać hmmm
A kiedy była ostatnia wymiana tłoka ?
Powim Ci co stało się z moją rska kupioną 28 sierpnia a walneło 30 sierpnia xd
Było tak dałem kuzynowi dobra mniejsza z tym, jechał, a tu nagle jakiś stuk walneło i zgaslo, co się okazało , łożysko na stopie korbowodu to między przeciwwagami wału , się rozsypało , korbowód wyszedł z wału przy 10 tys obrotów, i uszkodił kartery w 4 miejscach na stykach, do wymiany wał, cylek, tłok ,łożyska ,kartery
Kartery zespawał szlifował, cylek wstawiłe tuleje żeliwną i wyszło mnie to z robocizną chyba 2400 zeta, więc to jest taka czarna wizja, ale tak mogło się stać.

W tych sprzętach te wały takie były,...
napisz z którego masz apke.
No mógł naprzykład pęknąć pierścień, ale róznie to bywa, radze Ci oddać ten silnik do mechanika. i nie próbuj go pchać czy coś takiego.
bo jak jes tiskra a nie pali, i kompresji wcale nie ma to coś z układem tłok cylek na pewno,
siemring to nie jest , bo by stopniowo się to działo a nie nagle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Pon 17:43, 07 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 17:44, 07 Mar 2011    Temat postu:

siwy_1994 napisał:
jak ci zablokowało rozrusznik to tak jak u mnie i okazały się łożyska na wale

łożyska na wale to nic, bo zapłaci 100 złotych i ma ale jak poszło na korbowodzie t ospustoszenie w silniku,
z tym rozrusznikiem też tak miałem że inaczje to chodziło, no ale cóż


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudziu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice

PostWysłany: Pon 17:48, 07 Mar 2011    Temat postu:

daderga napisał:
oj to znaczy że chyba tłoczek, tylko co mogło się stać hmmm
A kiedy była ostatnia wymiana tłoka ?
Powim Ci co stało się z moją rska kupioną 28 sierpnia a walneło 30 sierpnia xd
Było tak dałem kuzynowi dobra mniejsza z tym, jechał, a tu nagle jakiś stuk walneło i zgaslo, co się okazało , łożysko na stopie korbowodu to między przeciwwagami wału , się rozsypało , korbowód wyszedł z wału przy 10 tys obrotów, i uszkodił kartery w 4 miejscach na stykach, do wymiany wał, cylek, tłok ,łożyska ,kartery
Kartery zespawał szlifował, cylek wstawiłe tuleje żeliwną i wyszło mnie to z robocizną chyba 2400 zeta, więc to jest taka czarna wizja, ale tak mogło się stać.

W tych sprzętach te wały takie były,...
napisz z którego masz apke.
No mógł naprzykład pęknąć pierścień, ale róznie to bywa, radze Ci oddać ten silnik do mechanika. i nie próbuj go pchać czy coś takiego.
bo jak jes tiskra a nie pali, i kompresji wcale nie ma to coś z układem tłok cylek na pewno,
siemring to nie jest , bo by stopniowo się to działo a nie nagle.


tłok od nowości jest nie wymieniany , Apka jest z 2002 r i ma przejechane na dzien dzisiejszy 6200 km z czego ja nia zrobilem ok 200 .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 17:51, 07 Mar 2011    Temat postu:

a to była kręcona, na 100% nie wirze że od 2002 jest 6200 to na sezon musiałby robic po 700 kilosów.
No rózne rzeczy się dzieją, pękają tłoki, itp
zaprowadź do mechanika i tka będzie najlepiej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudziu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice

PostWysłany: Pon 18:00, 07 Mar 2011    Temat postu:

nie mam hajsu na mechanika , sam to rozkrece i zobacze .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 19:28, 07 Mar 2011    Temat postu:

góre możesz rozkręcić i boki z strony sprzęgła i magneta ale jak coś będzie w środku silnika to nie wiem czy dasz rade chyba że masz pojęcie o tym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudziu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice

PostWysłany: Pon 20:03, 07 Mar 2011    Temat postu:

no narazie chce dostac sie do cylka . a jak to nie tam to dalej to juz bd myslal nad mechanikiem wtedy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 20:15, 07 Mar 2011    Temat postu:

tylko pamiętaj to nie wska

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudziu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice

PostWysłany: Pon 20:25, 07 Mar 2011    Temat postu:

wiem wiem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 15:58, 08 Mar 2011    Temat postu:

żeby zobaczyć tłok ściąg głowice i zobacz czy tłoczek ma luzy na boki małe czy sie nie zapiekł i odkręć membranę to jak będzie widać tam tłok będziesz wiedzieć czy go porysowało tak z większa tylko. Ale i tak bez zdejmowania cylka się chyba nie obejdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 16:59, 08 Mar 2011    Temat postu:

jezu a czemu nie może po prostu zdjąć cylke, i co ty gadasz o jakiś luzach na boki ?
przecież na korbie na bogi się musi ruszać,
nie może chodzić góra dół


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 20:19, 08 Mar 2011    Temat postu:

pisze że minimalne luzy jak będzie miał to się dowie czy tłok nie spuchł Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 22:22, 08 Mar 2011    Temat postu:

chłopie on ma do wymiany pewnie całągóre silnika a ty o puchnięciu tłoka piszesz...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin