Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomocy ! aprilia rs 125 !!! PILNE !!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rumcajs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Maj 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:35, 13 Maj 2015    Temat postu: Pomocy ! aprilia rs 125 !!! PILNE !!!

Proszę niech ktoś zmierzy napięcie zmienne z cewek alternatora między żółtymi przewodami przy 6000tyś obr., rezystancje cewek między przewodem żółtym a żółtym oraz żółtym a masą. Proszę !odpowiedzi proszę na priv lub w temacie !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rumcajs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Maj 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:15, 14 Maj 2015    Temat postu:

Pomoże ktoś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Czw 21:25, 14 Maj 2015    Temat postu:

Masz problemy z ładowaniem?
Niestety nie posiadam RSki wiec nie mam jak pomierzyć napięcia. Ogólnie przyjmuje się że jeżeli napięcie między fazami wynosi 60-90 V przy 3k-5k rpm to jest okej. Jeżeli chodzi o pomiar rezystancji to pomierz opór między masą, a każdym z kablem - rezystancja ma być nieskończenie wielka, jeżeli jest inaczej to jest przebicie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rumcajs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Maj 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:04, 15 Maj 2015    Temat postu:

Regulator mi nie reguluje napięcia i cały czas pali bezpieczniki, rezystancja potrzebna bo tak to nie wiem czy cewka czy magneto uszkodzone, gdy odpinam alternator to chodzi dobrze ale gdy podpinam to pali bezpieczniki i zamula

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 17:19, 15 Maj 2015    Temat postu:

Poszperałem w serwisówce i mam takie info:

Przy 5k rpm NIE może być poniżej 53V, jeżeli jest mniej to wskazuje na uszkodzony alternator. Standardowe napięcie przy 6k rpm jest ponad 53V.

O rezystancji uzwojeń nic nie pisze Sad

Który bezpiecznik jest przepalany?

Najlepiej gdybyś miał dostęp do jakiegoś innego regulatora, bo będzie pasował nawet od innego moto ważne by było 125cc i mial tyle samo przewodów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rumcajs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Maj 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:13, 18 Maj 2015    Temat postu:

Przepalany jest skrajnie lewy i środkowy , na innym regulatorze jest to samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pon 19:54, 18 Maj 2015    Temat postu:

Czyli 7,5A i 15A?

7,5A jest bezpiecznikiem odpowiedzialnym za układ zapłonowy
15A za oświetlenie moto

Jakie masz ładowanie akumulatora? wszystko jest w porządku?

Bezpieczniki przelane są od razu po uruchomieniu silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rumcajs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Maj 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 5:53, 19 Maj 2015    Temat postu:

wszystko się zgadza, bezpieczniki palą się od razu po odpaleniu Sad w środę robię pomiary bo jestem umówiony z kolesiem to napiszę co i jak Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 20:17, 24 Maj 2015    Temat postu:

Rozwiązałeś problem?
W innej serwisówce znalazłem rezystacje uzwojenia.

Między kablami - 0.1 - 1.0 Ohm
Impulsator - 190 - 300 Ohm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rumcajs
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 08 Maj 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:58, 26 Maj 2015    Temat postu:

Niestety nadal bez zmian, umawiałem się z kolesiem na pomiary po czym mi odmówił ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin