Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem Aprilia RS 125 '03

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Wto 20:04, 29 Maj 2012    Temat postu: Problem Aprilia RS 125 '03

Witam! Niedawno zakupiłem RSke, jezdzilem sobie i jezdzilem i nagle jechalem po strasznie nierównej drodze(nie odkrecalem jej tam, bo mi jej szkoda bylo) i po przejechaniu tejże drogi nacisnąłem klamke sprzęgła, żeby wyhamować, RSka zgasła ;( odpalilem ja na pych, tzn jeszcze mialem na tyle predkosci zeby sobie odpalila po puszczeniu sprzegla. Dojechalem tak pod kumpla dom, naciskam sprzeglo zeby zahamować, a ona znow zgasla. I nie chciala juz odpalic z rozruchu, tylko z pychu. Gasła poprostu na wolnych obrotach, a na wyzszych nic sie nie zmienilo, wkrecala sie tak jak wcześniej, prędkość max podobna. Pewni mechanicy samochodowi zaczeli mi grzebac przy gazniku, zaczela odpalac CZASAMI na starter, a jak spadala na wolne obroty to przy 2.5k sie zatrzymywala, spadla po chwili nizej, popyrkala kilka dobrych sekund i zgasla, i tak juz bylo za kazdym razem. Spalanie wzrosło i kolo mojego domu gdy mialem moze 7-8k obrotów poprostu zgasła i juz nie chciala odpalić. Doszedlem do wniosku, ze to paliwo, a ze byla sobota wieczór to juz nie mial kto ze mna na jakas stacje zajechac, wiec zostawilem ja na weekend. W poniedzialek zalalem jej paliwa to rozrusznik kręcil, ale tak jakby bendix nie zaskakiwał, wiec dostalem porade, ze aku slaby. Naladowalem go i dalej nie chce odpalic. Co to moze byc? Kumpel mi mowil, ze mogl mi ten seger na iglicy spaść lub coś i poprostu nie dostaje paliwa na wolnych albo dostaje go za duzo i muli ją, jest coś w tym ? Jakieś rady? Juz na prawde nie wiem co mam robić ;((

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Wto 20:11, 29 Maj 2012    Temat postu:

Spróbuj odpalić na pych, jak odpali to niech sie rozgrzeje następnie pobaw się 2 śrubkami w gaźniku. Jedna jest od AFR (taka mała) a druga jest od wolnych obrotów i musisz nimi regulować. Jeżeli wcale nie chce odpalić to wykręć święcę, jak jest mokra to obczyść ładnie, jak sucha to wstrzyknij strzykawką paliwka pod świece i zobacz czy pali. Jak wykonasz te operacje i dalej nic to zgłoś się po kolejne wskazówki.

Pozdrawiamy ekipa remontowa forum ;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 22:05, 29 Maj 2012    Temat postu:

Jakby to był seger na iglicy to by w ogólne nie zapaliła nawet na pych, Dodam że kolega ma nową świecę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sygnet
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wa-Wa

PostWysłany: Wto 23:29, 29 Maj 2012    Temat postu:

kolego , podstawowe rzeczy zrób . Wyczyść filtr powietrza a następnie nasmaruj go olejem , wyczyść gaźnik ,przedmuchaj dysze , zobacz czy wgl iskra się pojawia i jaka jest iskra mimo że świeca nowa , kompresje sprawdź a to co ci kolega powiedział to nie słyszałem nigdy o czymś takim żeby zabezpieczenie z iglicy komuś spadło Smile

pozdrawiam sygnet


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sygnet dnia Wto 23:31, 29 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Śro 6:29, 30 Maj 2012    Temat postu:

świeca nowa, iskra jest, paliwa dostaje, gaznik czyszczony 2x, filtr powietrza tez przedmuchiwalem sprezonym powietrzem. Na pych jakby chciala ale nie moze i strzela z tlumika..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:31, 30 Maj 2012    Temat postu:

Objawy zatarcia Sad Jeśli strzela z tłumika jak kręcisz rozrusznikiem i jak pchasz ją i dasz malutko gazu i zapali to juz zatarta Sad Mialem to samo Sad Tez strzelala z tlumika jak posrana na pych zapalala nawet ciagnela normlanie na wysokich obrotach a po rozebraniu okazalo sie ze miala 6 barów rysy na cylku i tlok caly rozjechany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sygnet
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wa-Wa

PostWysłany: Śro 15:00, 30 Maj 2012    Temat postu:

to że strzela to objawa samo zapłonu a nie zatarcie u mnie często strzela przy odpalaniu np jak mam slaby aku i krece rozrusznikiem Smile

jak możesz to odkręć świece przytkaj palcem dziure zakręć rozrusznikiem i zobacz czy jesteś wstanie utrzymać ciśnienie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sygnet dnia Śro 15:02, 30 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian.k1990
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 21:03, 30 Maj 2012    Temat postu:

miałem kiedyś podobna sytuacje. Sprawdź kompresje u mnie było tak że motor odpalał na pych ale poniżej 2,5 tys obrotów gasł jak sie trzymało obroty na granicy 3 tys było ok i w moim przypadku była poprostu zbyt niska kompresja aby motor utrzymywał wolne obroty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Czw 6:31, 31 Maj 2012    Temat postu:

Mam 0 kompresji Surprised jest to wogóle możliwe ? Mi się wydaje, że powinna cokolwiek tam trzymac, może to którędyś ucieka ? Co o tym myślicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 9:44, 31 Maj 2012    Temat postu:

Lepiej sobie inny miernik załatw...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Czw 14:44, 31 Maj 2012    Temat postu:

Mam miernik od Seby z tego forum ;p bo sam przyjechal do mnie wczoraj pomierzyć..


EDIT: rozebrałem dzisiaj moto.. okazało się najgorsze ;s normalnie tłok jest chocby ktos wbil w niego srubokret od boku.. ;SS


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nockouter dnia Czw 22:19, 31 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin