Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem napięcie i problem z ładowaniem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
acwpower
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn

PostWysłany: Czw 6:45, 07 Cze 2012    Temat postu: Problem napięcie i problem z ładowaniem

Witam. Mam taki problem motor rs 125 2000 rok wszystko działa prawidłowo, ale po włączeniu świateł jest problem a mianowicie obroty spadają aż gaśnie, nie wiem co zrobić kupiłem APRILIA RS50 RS125 1993-2011 STARTER RELAY 12V-80A NEW 58115R, ale to chyba do startera, chciałbym jeżdzić na swiatłach ale nie mogę Sad. Czy to wina instalacji czy może jakieś zwarcie?
Kierunki i światła stop działają normalnie i np na postoju mogę włączyć kierunek i trzymać hamulec, ale niestety po włączniu świateł pozycyjnych moto tak spada z obrotów że gaśnie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Czw 12:24, 07 Cze 2012    Temat postu:

W mojej byłej apce SR też tak miałem, to po prostu podkręciłem mocniej obroty na gaźniku i na wolnych bez świateł miała w miare wysokie, ale po włączeniu świateł spadały i były akurat Wink A że na światłach i tak powinno się latać cały czas to było git Wink O ile obroty ci spadają? Ile masz bez świateł? z 1500?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
acwpower
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn

PostWysłany: Czw 13:33, 07 Cze 2012    Temat postu:

tak 1500-2000 bez świateł, ale zastanwia mnie przyczyna tego, ale zrobie jak mówisz bo to chyba najlepsze rozwiązanie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez acwpower dnia Czw 13:34, 07 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian.k1990
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 19:50, 07 Cze 2012    Temat postu:

trochę dziwne bo z tego co kojarzę światła można włączyć na zgaszonym silniku czyli prąd idzie bezpośrednio z akumulatora a nie bezpośrednio z stator'a czyli nawet jeśli światła biorą duzżo pradu żródłem zasilania jest akumulator czyli dopiero w chwili jego rozladowania silnik powinien mieć cieżej. jakie masz napicie na zegarze na odpalonym silniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Czw 20:04, 07 Cze 2012    Temat postu:

damian.k1990 napisał:
trochę dziwne bo z tego co kojarzę światła można włączyć na zgaszonym silniku czyli prąd idzie bezpośrednio z akumulatora a nie bezpośrednio z stator'a czyli nawet jeśli światła biorą duzżo pradu żródłem zasilania jest akumulator czyli dopiero w chwili jego rozladowania silnik powinien mieć cieżej. jakie masz napicie na zegarze na odpalonym silniku?


Może, ktoś wpiął się światłami na krótko pod jakiś kabel przed aku ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
acwpower
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn

PostWysłany: Pią 6:02, 08 Cze 2012    Temat postu:

Teraz jak podkręciłem obroty na luzie na 5000 (mam na maxa odkręcone te pokrętło) to jak zapalam światła to jest ok, napiecie podam za kilka godzin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pią 12:09, 08 Cze 2012    Temat postu:

acwpower napisał:
Teraz jak podkręciłem obroty na luzie na 5000 (mam na maxa odkręcone te pokrętło) to jak zapalam światła to jest ok, napiecie podam za kilka godzin


To na zimno na ssaniu to z 8 tys, takie rozwiązanie to zbyt tymczasowe, musisz to ogarnąć żeby było normalnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
acwpower
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn

PostWysłany: Pią 12:38, 08 Cze 2012    Temat postu:

Napięcie przy pracy silnika na luzie 12.8V

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sygnet
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wa-Wa

PostWysłany: Pią 12:59, 08 Cze 2012    Temat postu:

Brainwashed napisał:
W mojej byłej apce SR też tak miałem, to po prostu podkręciłem mocniej obroty na gaźniku i na wolnych bez świateł miała w miare wysokie, ale po włączeniu świateł spadały i były akurat Wink A że na światłach i tak powinno się latać cały czas to było git Wink O ile obroty ci spadają? Ile masz bez świateł? z 1500?



nie słyszałem rownie głupiego pomysłu na rozwiązywanie problemów , to jak żrobi mi sie dziura w oponie to wbije gwóźdź , tak ? denerwuje mnie takie rozwiązywanie problemów SmileSmileSmile

a co do problemu kolegi to z czego wiem możesz mieć ogółem słabe ładowanie i światła zamiast ciągnąć z akumulatora to idzie z prądnicy i jest za małe napięcie żeby utrzymać światła i iskre jak jest słabe ładowanie . Jak dla mnie problem tkwi w prądnicy albo w regulatorze napiecia , i napisz mi jeszcze jakie masz ładowanie bez swiatel i z przy obrotach Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sygnet dnia Pią 13:03, 08 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pią 16:23, 08 Cze 2012    Temat postu:

sygnet napisał:
Brainwashed napisał:
W mojej byłej apce SR też tak miałem, to po prostu podkręciłem mocniej obroty na gaźniku i na wolnych bez świateł miała w miare wysokie, ale po włączeniu świateł spadały i były akurat Wink A że na światłach i tak powinno się latać cały czas to było git Wink O ile obroty ci spadają? Ile masz bez świateł? z 1500?



nie słyszałem rownie głupiego pomysłu na rozwiązywanie problemów , to jak żrobi mi sie dziura w oponie to wbije gwóźdź , tak ? denerwuje mnie takie rozwiązywanie problemów SmileSmileSmile

a co do problemu kolegi to z czego wiem możesz mieć ogółem słabe ładowanie i światła zamiast ciągnąć z akumulatora to idzie z prądnicy i jest za małe napięcie żeby utrzymać światła i iskre jak jest słabe ładowanie . Jak dla mnie problem tkwi w prądnicy albo w regulatorze napiecia , i napisz mi jeszcze jakie masz ładowanie bez swiatel i z przy obrotach Smile


Milcz, nie widzisz co napisałem poniżej? Myślałem że może spada mu z 500 obrotów to by sobie miał na wolnych np bez świateł 2 tys a z 1500. Jednak jak napisał ze dopiero po podkręceniu do 5k jest ok to chyba widzisz co napisałem? Czy raczej masz problemy z czytaniem? Wrrr urwałbym ci łep chętnie za takie pyszczenie Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Brainwashed dnia Sob 13:53, 09 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:01, 08 Cze 2012    Temat postu:

Ortografia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Sob 23:04, 09 Cze 2012    Temat postu:

Brainwashed napisał:
sygnet napisał:
Brainwashed napisał:
W mojej byłej apce SR też tak miałem, to po prostu podkręciłem mocniej obroty na gaźniku i na wolnych bez świateł miała w miare wysokie, ale po włączeniu świateł spadały i były akurat Wink A że na światłach i tak powinno się latać cały czas to było git Wink O ile obroty ci spadają? Ile masz bez świateł? z 1500?



nie słyszałem rownie głupiego pomysłu na rozwiązywanie problemów , to jak żrobi mi sie dziura w oponie to wbije gwóźdź , tak ? denerwuje mnie takie rozwiązywanie problemów SmileSmileSmile

a co do problemu kolegi to z czego wiem możesz mieć ogółem słabe ładowanie i światła zamiast ciągnąć z akumulatora to idzie z prądnicy i jest za małe napięcie żeby utrzymać światła i iskre jak jest słabe ładowanie . Jak dla mnie problem tkwi w prądnicy albo w regulatorze napiecia , i napisz mi jeszcze jakie masz ładowanie bez swiatel i z przy obrotach Smile


Milcz, nie widzisz co napisałem poniżej? Myślałem że może spada mu z 500 obrotów to by sobie miał na wolnych np bez świateł 2 tys a z 1500. Jednak jak napisał ze dopiero po podkręceniu do 5k jest ok to chyba widzisz co napisałem? Czy raczej masz problemy z czytaniem? Wrrr urwałbym ci łep chętnie za takie pyszczenie Rolling Eyes

Nie za ostro? Poza tym sygnet ma racje, bez różnicy, czy obroty po właczeniu świateł spadają o 100, 500 czy 5000, to nie jest prawidłowe zachowanie i rozwiązywanie tego śrubką od obrotów jest co najmniej niepoważne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
acwpower
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn

PostWysłany: Nie 0:45, 10 Cze 2012    Temat postu:

Po włączeniu świateł napięcie spada o 2V

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Nie 19:01, 10 Cze 2012    Temat postu:

Chodziło mi tam wyżej o obroty silnika. Na Twoim miejscu naładowałbym porządnie akumulator: jeżeli pomoże to jest wysokie prawdopodobieństwo, że wadliwy jest regulator napięcia, elektryka lub któraś z cewek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
acwpower
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn

PostWysłany: Pon 9:47, 11 Cze 2012    Temat postu:

Obroty 4000 bez świateł na luzie, po włączeniu świateł lewo 1000 obrotów, akumulator jest nowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin